Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København SV
"God udført rengøring"
Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer.
Servering, anretning, afrydning selskab på 18 personer.
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sækkepiber spiller Amager d 18 december 2024 kl 7.00
1,500 kr
Dragør
Jeg har i sidste øjeblik tænkte det kunne være fedt og overraske mine forældre på deres sølvbryllupsdag med vi kom gående med en sækkepibe spiller. Det er et lille arrangement med de nærmeste venner og familie ca 15 mennesker da de først blev gift året efter i kirke mener de selv de først skal fejres til næste år. Så det er blot 10 minutters arbejde.
En gammeldags skydedørsarrangement
5,000 kr
Dragør
Vores gamle skydedør mellem gang og køkken virker ikke godt mere - er fra 1972. Der skal arbejdes med et nyt arrangement på én eller anden måde - vi ved ikke lige hvordan. Vi vil rigtigt have et uforpligtende tilbud
Tattoo
6,000 kr
Dragør
Event tatovør til 30 års fødselsdag
hjælp til servering/afrydning ved konfirmation
2,800 kr
Dragør
Hjælp til nedenstående: anretning af velkomstdrinks + afrydning bagefter anretning/løbende opfyldning af buffet + afrydning bagefter kaffebrygning anretning og afrydning af kaffebord afskylning af service og porcelæn - pakkes i kasser. anslået tidsrum: ankomst ca. 16:00 afgang ca: 20:30 Buslinje 33 til Nøragersmindevej - 2 minutters gang
Rund fødselsdagsfest
20,000 kr
Dragør
Velkomstdrink samt 3 retters menu laves og tilberedt på adressen, der har et fuldt udstyret fælleshuskøkken, der ligger med dør ind til festlokalet (ca. 35 personer). Serveringspersonale vil jeg selv sørge for.
Hjælp til konfirmation - buffet leveres udefra - kun frokost og kaffe
1,000 kr
Dragør
Anretning af velkomstdrinks Opfyldning af buffet Afrydning og afskylning efter frokost Kaffebrygning
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i dragør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i dragør, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 16,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!