Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Hedehusene
"Rigtig god service"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.
Hjælp til bryllup med diverse
3,500,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Professionel, venlig, smilende og effektiv køkkenhjælp, servering og oprydning - dejlig oplevelse
Buffet og servering til havebryllup
800,-
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
15 års familiefødselsdag ( i stedet for konfirmation) pige
Smørum
Vi har lejet et forsamlingshus i Smørum. Vi har tænkt os at bestille maden udefra så der skal måske lunes nogle retter og skæres kød hvorefter det skal sættes ind på et buffet bord. Afrydning sætte i opvaskemaskinen og serverer drikkevarer. Vi bliver nok 53 mennesker hvor mange er børn. Mvh Lene Lørdag d. 24 juni.2023
Kundeseminar
Smørum
Vi holder et kundeseminar i Smørum i vores kontorlokaler 16-17 juni. Der vil være ca. 15 personer og vi har brug for lidt hjælp til kaffepauser frokost og servering / afrydning fra om morgenen ved 9 tiden til 14-15 om eftermiddagen. Den 16-17 juni (torsdag-fredag).
Servering og afrydning til en 50 års fødselsdag
Snekkersten
Servering og afrydning til en 50 års fødselsdag fest med 36 gæster. Buffet med efterfølgende kaffe. Maden er bestilt fra Meyers og kommer på fade, bortset fra et par enkelte ting som skal varmes.
Servering til bryllup i Thy til 75-80 gæster
Snedsted
Vi søger 2 serveringsfolk til vores efterårsbryllup lørdag d. 16. oktober til 75-80 gæster.Brylluppet skal holdes i Thy på lejrskolen Langbjerggaard, Skyumvej 72, 7752 Snedsted. Der er et fint industrikøkken.https://langbjerggaard.dk/Opgaverne består af følgende:-Anretning og servering af forret kl. 18.30.-Stille buffet frem ca. kl. 19.15 og fylde løbende op.-Anretning og servering af dessert ca. kl. 20.30.-Afrydning og afskylning af tallerkener efter retterne-Stille maden væk-Brygge og servere kaffe og småkager til kl. 22.00. Noter:Kokken fra vores cateringsted kommer med ud inden middagen og instruerer jer kort i, hvordan man på en nem måde anretter forret og dessert. Enkelte retter skal opvarmes i ovn. Menuen er vegetarisk.Vi stiller vin frem på bordene, så det klarer gæsterne selv.Alt i alt drejer opgaven sig om ca. 4 timer (fra kl. 18.00-22.00). Vi vil gerne holde os inden for dette tidsrum.Vi glæder os meget til at høre fra jer! MvhAstrid og Søren
Servering og oprydning efter brunch
Smørum
Servering og oprydning ved brunch 07.08.21
40 års fødselsdag i Smørum
Smørum
Jeg skal bruge 2 hjælpere som skal hjælpe med: Hjælpe kokken med anrette buffeten og fylde den op. Rydde af efter middagen. Hjælpe de 2 bartendere i baren og sørger for stedet er fint ved at rydde op løbende. 12. juni 2021. Starten fra ca. kl 17 og ca. 10 timer frem.
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i smørum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i smørum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!