Mateo y Malena P.
København S
Seneste Anmeldelse
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Brøndby
"Up and beond service 😁"
København N
"Det er super"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København SV
"Exceptionel service !"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
København S
"Det var fint"
Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.
Servering/buffet
1,400,-
Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt
Meal prepping
500,-
Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!
Opvask/servering til fødselsdag
900,-
Alt fungerede rigtig godt. Sød og opmærksom.
Servering og afrydning til fest
1,000,-
"Sød, præcis, effektiv, tænker fremad. Med et minimum af instruktion klarede Solvej alle opgaver. Tak!"
Hjælp til servering og afrydning
2,400,-
"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"
Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service
3,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Praktisk hjælp/rengøring til fødselsdag
750 kr
København K
Jeg holder 30 års fødselsdag i København K og skal bruge hjælp til det praktiske omkring rengøring, sætte mad frem til gæster (bliver leveret i flamingokasser). Sætte drinks på køl, samt drinks ud på bordet til gæsterne, tallerkner i opvasker, tømme opvasker, fjerne tomme dåser mv. Jeg sender et program og beskrivelse inden af hvad du skal være opmærksom på. Tidspunkt 27/4 kl. 17-22. 5 timers løn.
fest lokale
1,200 kr
København K
vi holder påskefrokost for 20 personer - oprydning og rengøring af dette
Serveringshjælp til bryllup
5,000 kr
København K
Vi søger et hold på 5 personer, som vil servere til middagen til vores bryllup i tidsrummet ca kl 17-24 lørdag den 18. maj 2024. I skal helst kende hinanden og have arbejdet sammen før, og også helst have prøvet at servere til et bryllup før (eller lignende større arrangement med taler, sange osv.), men I behøver ikke være meget erfarne. Vi bliver ca 120-130 personer til festen. Derudover er der 3 kokke, som anretter maden, plus en tjener fra cateringselskabet, som kender deres koncept, samt 3 personer, der vasker op. Dvs opgaven for jer består i at stille maden ind, fylde op med vin, øl og vand og stille service tilbage i køkkenet. Menuen er en blanding af deleretter og portionsanrettede retter. Vi regner med, at det bliver en sjov fest med masser af indslag og højt humør, så vi søger nogen, der er med på at være del af den gode stemning :)
BBQ catering på stedet i nærheden af mig
6,000 kr
København K
Konfirmation ca. 50 personer - grille kød. Spisning ca. kl. 17.30
Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe
1,500 kr
København K
Vi har en Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe (viser systemfejl 14). Vi har forsøgt at rense kaffebønnerbeholder, men det hjælp ikke. Vi søger efter hjælp.
Hjælp til opstilling og oprydning af mad til firmajulefrokost
2,500 kr
København K
Brug for hjælp til opstilling og oprydning af buffet til firmajulefrokost med ca. 90 deltagere. Søger minimum to personer, som sørger for at stille maden frem til buffet og løbende fylder på. Herefter skal buffeten ryddes af. Maden kommer fra cateringfirma. I løbet af aftenen ryddes al service af bordene og gøres rent i opvaskemaskinerne. Rent service sættes efterfølgende på plads. Dato: D. 8. december. Tidsrum ca. fra kl. 18-22.
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,250.00,- til 6,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!