Mateo y Malena P.
København S
Seneste Anmeldelse
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Brøndby
"Up and beond service 😁"
København N
"Det er super"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København SV
"Exceptionel service !"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
København S
"Det var fint"
Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.
Servering/buffet
1,400,-
Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt
Meal prepping
500,-
Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!
Opvask/servering til fødselsdag
900,-
Alt fungerede rigtig godt. Sød og opmærksom.
Servering og afrydning til fest
1,000,-
"Sød, præcis, effektiv, tænker fremad. Med et minimum af instruktion klarede Solvej alle opgaver. Tak!"
Hjælp til servering og afrydning
2,400,-
"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"
Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service
3,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Praktisk hjælp/rengøring til fødselsdag
750 kr
København K
Jeg holder 30 års fødselsdag i København K og skal bruge hjælp til det praktiske omkring rengøring, sætte mad frem til gæster (bliver leveret i flamingokasser). Sætte drinks på køl, samt drinks ud på bordet til gæsterne, tallerkner i opvasker, tømme opvasker, fjerne tomme dåser mv. Jeg sender et program og beskrivelse inden af hvad du skal være opmærksom på. Tidspunkt 27/4 kl. 17-22. 5 timers løn.
fest lokale
1,200 kr
København K
vi holder påskefrokost for 20 personer - oprydning og rengøring af dette
Serveringshjælp til bryllup
5,000 kr
København K
Vi søger et hold på 5 personer, som vil servere til middagen til vores bryllup i tidsrummet ca kl 17-24 lørdag den 18. maj 2024. I skal helst kende hinanden og have arbejdet sammen før, og også helst have prøvet at servere til et bryllup før (eller lignende større arrangement med taler, sange osv.), men I behøver ikke være meget erfarne. Vi bliver ca 120-130 personer til festen. Derudover er der 3 kokke, som anretter maden, plus en tjener fra cateringselskabet, som kender deres koncept, samt 3 personer, der vasker op. Dvs opgaven for jer består i at stille maden ind, fylde op med vin, øl og vand og stille service tilbage i køkkenet. Menuen er en blanding af deleretter og portionsanrettede retter. Vi regner med, at det bliver en sjov fest med masser af indslag og højt humør, så vi søger nogen, der er med på at være del af den gode stemning :)
BBQ catering på stedet i nærheden af mig
6,000 kr
København K
Konfirmation ca. 50 personer - grille kød. Spisning ca. kl. 17.30
Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe
1,500 kr
København K
Vi har en Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe (viser systemfejl 14). Vi har forsøgt at rense kaffebønnerbeholder, men det hjælp ikke. Vi søger efter hjælp.
Hjælp til opstilling og oprydning af mad til firmajulefrokost
2,500 kr
København K
Brug for hjælp til opstilling og oprydning af buffet til firmajulefrokost med ca. 90 deltagere. Søger minimum to personer, som sørger for at stille maden frem til buffet og løbende fylder på. Herefter skal buffeten ryddes af. Maden kommer fra cateringfirma. I løbet af aftenen ryddes al service af bordene og gøres rent i opvaskemaskinerne. Rent service sættes efterfølgende på plads. Dato: D. 8. december. Tidsrum ca. fra kl. 18-22.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,250.00,- til 6,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!