Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Vanløse

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Vanløse

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Vanløse

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sanne F..

Frederiksberg

4,7
3 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sanne lagde 2 af min kones kjoler op (én silkekjole og én velourkjole) og gjorde det rigtig pænt og til aftalt tid. Meget fint arbejde, men desværre glemte hun foret i den ene kjole, så det måtte min kone selv ordne. Vi henvender os gerne en anden gang."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anne D..

Brønshøj

4,9
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Jeg vil give Lisa mine ALLERBEDSTE anbefalinger. Vi holdt en kæmpe fest og Lisa og hendes veninde styrede os igennem det hele uden at ryste på hånden. Det var tydeligt fra start at de havde helt styr på det, så vi kunne slappe af og holde fest. Så fem ud af fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hjælp til fest

2.500,-

comment.user?.profileImg

Karina kunne se at opgaven kun kunne udføres tilfredstillende med en ekstra hjælper. Kom og havde et godt overblik og sørgede for at vi kunne læne os tilbage og nyde festen. Kan kun anbefales

servering til konfirmation

1.500,-

comment.user?.profileImg

Det var fint, at have Hannah som hjælp til konfirmation (56 gæster), var sød og venlig og hjælpsom.

servering ved konfirmation

1.500,-

comment.user?.profileImg

Imødekommende service 😁

Servering og afrydning til barnedåb

750,-

comment.user?.profileImg

Top service

Køkkenhjælp til fest

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Vanløse

Tysktalende julemand

1.000 kr

Vi leder efter en tysktalende julemand som kan aflevere gaver til en pige på næsten 4 år og en pige på 1,5 år og måske kan danse omkring træet med os.

Køkkenhjælp til fest

1.000 kr

Vi skal holde en 50 års fødselsdags fest i Vanløse. Hjælp til lidt oppyntning og dække bord, sørge for drikkevarer og indbæring/udbæring og vask af service. Der kommer en kok med mad der griller mv. Fordel hvis du har prøvet det før. Fra kl 16-22

Hjælp til fest

2.500 kr

Jeg har brug for hjælp i køkken og til servering og oprydning til min datters 18 års fødselsdag, som holdes i haven. Jeg søger 2 personer, gerne unge, som har prøvet noget lignende før. Tidsrummet er kl.14-20. Der skal sættes mad på bordene (hovedret, dessert, kaffe) opfyldning af drikkevarer, tage af bordet, vaske op mm.

Konfirmation

2.000 kr

Konfirmation på Frederiksberg/Vanløse. Gerne billeder fra efter kirken og efterfølgende en times tid fra Havefest, både et samlet skud og ellers bare lidt løst og fast. Gerne digital fotobog eller ligende.

OPsætte telt til konfirmation

1.800 kr

Vi skal have sat et telt op til ca. 40 personer op i vores have. Vi henter selv telt. Det skal sættes op i morgen torsdag. Underlaget er græs og jævnt. Der står ikke noget i vejen. Der er fri adgang til haven

Praktisk hjælp til konfirmation

1.803 kr

Konfirmation 43 gæster Telt i privat have Vanløse Fra kl. 16-20 Gæster kommer kl. 16.30 Buffet: 3 retter. Det er catering. Retterne kommer i varme kasser og skal stilles frem på et bord. Dessert skal også blot sættes på buffet bord og der skal laves kaffe hertil. Service: til 43 gæster. Opvask: Der er drikke glas og vinglas. Alm. IKEA tallerkner. Opvaskemaskine: Alm opvaskemaskine til privat brug. Håndopvask: stort set alt må komme i opvaskemaskinen. Men pga. tid kan det være nødvendigt også at vaske op i hånden. Drikkevarer: sodavand i halvanden liters flaske, øl på flaske eller dåse, vin. Drikkevarer kan sættes på bordet og folk hælder selv op. Køleskab: der er to køleskabe, hvoraf det ene er til drikkevarer. Telt: 6x8 meter. Buffet bord er placeret i huset hvor teltet støder op til.

Hjælp til opsætning af festtelt med gulv

1.200 kr

Vi skal have hjælp til at slå et festtelt op samt lægge gulv i teltet. Teltet måler 5 x 8 meter. Det kræver nok minimum to-tre mand. Der vil være lidt snævert ift. at komme omkring teltet - det fylder det meste af haven, men det er muligt at komme rundt. Der skal IKKE sættes borde og stole op. I den vedhæftede pdf findes en vejledning, som du kan se på, for at danne dig et indtryk af opgaven.

Lave burgere til fest - 90 gæster

5.000 kr

Vi skal afholde konfirmation og skal bruge en eller 2 kokke der kan grille og lave lækre burgere til ca 90 gæster. Vi har 2 x store grill men vil gerne have hjælp til indkøb af mad.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i vanløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i vanløse, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.810,00,- til 2.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!