Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Hedehusene
"Rigtig god service"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.
Hjælp til bryllup med diverse
3,500,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Professionel, venlig, smilende og effektiv køkkenhjælp, servering og oprydning - dejlig oplevelse
Buffet og servering til havebryllup
800,-
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rep. Af espressomaskine, den bliver ved at sige at der skal fyldes kaffebønner på, trods der er kaffebønner på, kan I hjælpe ?
500 kr
Greve
Vi kan ikke bruge den med kaffebønner, kun med malet kaffe, det er en delonghi Primadonna Elite- der står skal påfyldes kaffebønner, selvom der er kaffebønner på.
Underholdning til tøsefest
1,000 kr
Greve
Underholdning så vi får et godt grin
Underholdning til en tøsefest med 23 modne friske piger i privat hjem
1,000 kr
Greve
Åben for alle bud der giver et godt grin. Ikke sarte😂
Hjælp til madlavning i cater køkken på Sjælland
1,658 kr
Greve
Opgaven består i tilberedning af klassisk smørrebrød til en kunde, samt hovedrengøring af køleskabe og andet køkken rengøring. Samt udførsel af egenkontrol. Fortrækker person med kendskab til overnævnte.. Opgaven vare ca 8,5 time
Tjener til bryllup, amerikansk grillmad
750 kr
Greve
Søger tjener til servering af forret, hovedret og dessert til bryllup. 30 prs. Indendørs/udendørs - Temaet er Amerikansk Grillmad. Arbejdstiden er fra 17-21.30 Arbejdsopgaver 1. Servicere gæster med drikkevare. 2. Tømme service ud efter maden. 3. Bære mad tur retur til køkken. 4. Opvask mm. 5. Diverse opgaver ift. at servicere gæsterne. Det er vigtigt at man er fleksibel ift. opgaver Der er allerede 1 tjener som vil være den der koordinere med kokken og toastmaster
Fotograf til konfirmation 24. august
4,500 kr
Greve
Har brug for en fotograf til vores søns konfirmation og til festen d. 24. august 2024, ca 5-7 timer. Vi ønsker billeder ved kirken, og bilen lidt ved festen og billeder med hver gæst og konfirmanten. Vi er ca. 25 gæster
Servering eller anden hjælp til fest
1,690 kr
Greve
Vi har brug for køkkenhjælp til en konfirmation. Vi bliver 20-25 personer
Køkkenhjælp
1,200 kr
Greve
Hjælp til fest for 20-25 personer.
Serveringshjælp til 3-retters
800 kr
Greve
Serveringsdame 1 stk fra ********* hvor der skal anrettes 3 retters mad til 40 personer, der ankommer opvarmet fra catering firma kl 1430. Kødet til hovedretten skæres ud. Der skal bæres ud og laves kaffe og der skal fyldes op med vand ved borde. Fyldes i opvasken undervejs
Konfirmationsfest hjælper søges
2,500 kr
Greve
Konfirmations fest i lokale Gæster ca 35 Arbejdes opgave Borddækning inden kl 16 Sætte mad på buffeborde ca 17 Stå for opvask efter hovedret og dessert tænker at der skal 2 til opgaven . Efter det klare vi resten selv
Bartender til pool party
1,500 kr
Greve
Bartender til pool party ca 20 personer Vi har alt der skal bruges
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i greve til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i greve, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,030.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!