Sandra S.
Glostrup
Seneste Anmeldelse
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Glostrup
"Super service!"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Herlev
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
København N
"Det er super"
København SV
"Exceptionel service !"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
meget behageligt væsen. God kommunikation. Effektivt overblik
opstilling buffet afrydning afskylning færdigstegning af kød mv ca - pers
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringshjælp til konfirmation
1,700 kr
Glostrup
Vi har brugt for serverings-/køkkenhjælp til vores søns konfirmation. Vi bliver 23 personer. Der kommer mad udefra.Forret leveres klar og skal blot anrettes på tallerkner. Hovedretten kommer opvarmet i fade der blot skal sættes på bordet som buffet. Dessert: kagebuffet (kagerne skal bare stilles på bord). Vi har brug for at du er der og kan tage imod maden imellem kl. 11-12. Gæsterne ankommer kl. 12.30, og vi regner med at gå til bords omkring kl. 13. Hilsen Trille
Hjælp til oprydning/servering (fest)
750 kr
Glostrup
Vi søger en positiv, smilende og serviceminded person til hjælp med oprydning, opvask og servering til en mindre fest som foregår hjemme. Det drejer sig om ca. 5 timer.
Servering, let oprydning og opvask i forbindelse med en konfirmation
2,000 kr
Glostrup
Anretning, let servering, oprydning, lave kaffe/te og opvask i forbindelse med vores datters konfirmation der holdes hjemme i et telt i haven - op til ca. 50 personer (ikke helt på plads endnu).
Servering, afrydning,oprydning til 40år fest
2,000 kr
Glostrup
Skal bruge pris på servering for gæster, afrydning og oprydning. Servere drikkevare osv
opstilling buffet afrydning afskylning færdigstegning af kød mv ca - pers
1,300 kr
Glostrup
fødselsdagsfest - pers buffet anretning med færdigstegning af kød samt afrydning og afskylning af service og småting
Fødselsdag
250 kr
Glostrup
FødselsdagsKage til 8 personer levering til arbejdspladsen. Send billeder med forslag og pris. 53år
Anretning af buffet til fest + afrydning af borde
Glostrup
Tage imod maden Skænke velkomstdrink Sætte vin/postevand på bordene Sætte øl/sodavand i baren ..... Sætte forret på buffeten plus varme velkomstbrød Rydde forrettallerkener ...... Skære kød ud plus varme sovs Anret buffet Fylde buffet op Fylde postevand op på bordene Rydde bordene Pakke mad ned Vaske op (industrimaskine findes) ...... Lave/sætte kaffe og te på buffeten Sætte chokolade/slik på buffeten Rydde kaffekopper Sætte glas frem ...... 10. september kl. 16.00 til cirka 22.00
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i glostrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i glostrup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,040.00,- til 1,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!