Emilie L.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Roskilde
"Kan varmt anbefale Line og hendes hjælper Julie. Smilende og imødekommende og har styr på hvad der skal laves. De var og hjælpe med servering mm. til min 50 års fødselsdag. Skønt når man bare kan nyde sin fest."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Hedehusene
"Vi var meget meget glade for Anja´s hjælp til vores fest. Anja havde styr på alle opgaverne og køkkenet var så fint ryddet op og opvask vasket rest mad i køleskab mm. Vi kan varmt anbefale Anja´s erfaring og kompetencer :-)"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩
Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Anretning af festmiddag fra Smageriet til 46 personer. Køkkenarbejdet fra udpakning til klar til at bære ind på buffet
1,800 kr
København V
Det er en fødselsdagsfest for 44 personer i Fælleshuset ********* ****. Maden kommer klar fra Smagerien (Forårets design selv menu). 6 slags kød skal varmes i ovn, og skæres ud. Adskellige salater og tilbehør skal pakkes ud og gøres klar til at blive båret ind på bufetten. Arbejdet består i at pakke menuen ud. Varme i ovne det der skal varmes, gøre alle fadene klar til at tjenere kan sætte det ind på bufetten Sammenlignet med en restaurant, alt køkkenarbejde op til servering. Dvs. afrydning, rengøring, opvask tager andre sig af. Vi forventer at der ligger ca. 3 timers arbejde i det fra kl. 12.00 til 15.00
Hjælp til madlavning og servering
1,600 kr
København V
Medhjælp til madlavning borddækning og servering
Hjælper til en handikappet
500 kr
København V
Vi skal til koncert og vi har en med i tulle stol grundet halvt lam. Vi har brug en en hjælper som vil bidrage med den gode stemning og vil tage sig af Thomas fra 17-22 ish. Vi skal til TooManyLeftHands koncert. Billetten er også betalt.
Hjælp eftermiddag aften til servering og oprydning ved fødselsdagsarrangement i sommerhuset Søndergårdsvænget 5, 4581.Rørvig
1,300 kr
København V
Hjælp til servering og løbende oprydning til fødselsdagsfest med 42 gæster, børn og voksne. Eftermiddag med kaffe, drikkevarer, snack, håndmadder og frugt.
sage
1,000 kr
København V
Min Sage Barista Expres kan brygge kaffe men steameren (og det kogende vand som kommer ud ved siden af steameren) fungerer ikke
Partybus til Polterarbend kl 20-21
3,500 kr
København V
Partybus til polterarbend kl 20
Hjælp til afrydning oprydning til fest
1,500 kr
København V
Afrydning/ oprydning/ rengøring/ opvask efter middag / kaffe anretning. Vi skal holde en større familie fødselsdag og synes det kunne være rart med praktisk hjælp så vi bare kan hygge os.
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900 kr
København V
Vi skal bruge en med erfaring i at servere/oprydde til vores fest. Det drejer sig om et nemt job - opfylde buffet, sørge for der hele tiden er drikkevare sat frem (vin på bordet, kolde øl og sodavand ved buffeten). Desuden rydde op efter maden, både i buffeten og også på bordene hvor der er blevet spist - så oprydning og opvasken skal også tages løbende. Desuden skal personen i det hele taget sørge for at stedet generelt er renligt og pænt med alt hvad det indebære. Ca 30 gæster Tidsrum hvor vi har brug for hjælp: 15 - ca. 21 Løn: 900kr (150kr i timen)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
2,000 kr
København V
Hjælp til arrangement med opdækning og afrydning - starter kl. 10 og slutter kl. 19:30. Der kan være flere opgaver på sigt.
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i københavn v, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 930.00,- til 1,920.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!