
Se profil
Emilie L..
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Verifikationer
Info

Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Info

Se profil
Roskilde
verificeret
"Kom til den aftale tid, var effektiv fra start til slut. Flot anretning på fade. Glad og positiv"
Info

Se profil
Roskilde
verificeret
"Godt"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Roskilde
verificeret
"Jeg kan varmt anbefale Dinah med det store overblik. Hun er helt undværlig i et køkken. Tusind tak for alletiders assistance"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Vi var meget glade for, at have Mikkel som fotograf til vores bryllup. Han er yderst serviceminded, venlig og kvalificeret og han faldt rigtig god ind i vores bryllupssetting. Tak til ham for et godt udført arbejde.
Amatør fotograf til bryllup (vielse + reception)
4.600,-

Ken grillede kød og grøntsager på stor grill til perfektion og var en meget venlig og sød mand. Kan varmt anbefale Ken - vil hyre ham igem næste gang vi har brug for hjælp. 1000 tak Ken👌
Grillning
1.400,-

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1.874,-

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩
Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest
1.000,-

Stine er prof og dygtig til at foreslå makeup, som er flot. Kan varmt anbefale hende. Vil selv benytte hende igen.
Makeup artist
651,-

Dygtig, effektiv, selvstændig, venlig!
Forberedelse og servering for 25
1.750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Servering til fest
1.300 kr
Jeg holder 30 års fødselsdag for ca. 40 personer. Jeg leder efter 1-2 personer til at servere og generelt have styr på mad og drikke og opvask. - Kom ca. kl 17.00 og lav og server velkomstdrink og efterfølgende rydde og stille glas i opvasker - Anretning forret (let tapas serveret family style) - Servere forret - Rydde forret og stille i opvasker - Modtage hovedret udefra (leveres i sølvfad) og servere fadene på bordene - Sørge for at fylde op på bordene med vand og vinflasker - Løbende opvask - Rydde op efter hovedret og sørge for alt er vasket op - Sætte de sidste vinglas i opvasker og tag skrald med ud når I går (ca. 21.30-22) Gerne en eller to unge mennesker med lidt erfaring fra lignende opgaver. Ca. 5 timers arbejde.
Servering til fest
1.300 kr
Jeg holder 30 års fødselsdag for ca. 40 personer. Jeg leder efter 1-2 personer til at servere og generelt have styr på mad og drikke og opvask. - Kom ca. kl 17.00 og lav og server velkomstdrink og efterfølgende rydde og stille glas i opvasker - Anretning forret (let tapas serveret family style) - Servere forret - Rydde forret og stille i opvasker - Modtage hovedret udefra (leveres i sølvfad) og servere fadene på bordene - Sørge for at fylde op på bordene med vand og vinflasker - Løbende opvask - Rydde op efter hovedret og sørge for alt er vasket op - Sætte de sidste vinglas i opvasker og tag skrald med ud når I går (ca. 21.30-22) Gerne en eller to unge mennesker med lidt erfaring fra lignende opgaver. Ca. 5 timers arbejde.
Kok el lignende med flair for mad
500 kr
Søger en person der kan røre en tatar ved bordet. Til ca 6 personer. Vi kan sagtens tilberede, det aftaler vi samme. Så opgaven består i at rulle et bord ind i spisestuen. Røre og servere tartar ved bordet. Tidspunkt kl ca 18. Opgaven tager nok en halv time. Evt blive i ekstra tid og hjælpe i køkkenet.
Julemand til julestue for børn i vores gård
1.000 kr
Vi skal bruge en der er klædt ud som julemand til at hygge om børnene, synge nogle julesange, gå rundt om juletræet og uddele godteposer til børnene. Der plejer at komme 20-25 børn. Det foregår indendørs i vores festlokale. Man kan parkere gratis foran vores port. Arrangementet foregår d. 7/12 2025 fra 14-15.30, hvor julemanden helst skal komme fra 14.30 eller 15.00 i ½ times tid.
Servering til 40 års
1.000 kr
Hjælp til at rydde af, ordne opvask og sætte dessert frem fra 17-22. Vi er 44 mennesker, det er buffet. Ønsker bare en. Evt også et par timers rengøring søndag d. 23/11.
Dørmand til reception
500 kr
Vi har brug for en dørmand der kan være på fra kl 19-22. Du vil egentlig bare sørge for at gæster ude fra ikke kommer ind på stedet da det er en gin & vinbar der er blevet lukket af for dagen.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i københavn v, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.150,00,- til 1.350,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!