Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger på Vesterbro

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Vesterbro

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere på Vesterbro

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emilie L..

Roskilde

4,8
5 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette B..

Roskilde

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kom til den aftale tid, var effektiv fra start til slut. Flot anretning på fade. Glad og positiv"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Louise M..

Roskilde

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Godt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Dinah B..

Roskilde

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg kan varmt anbefale Dinah med det store overblik. Hun er helt undværlig i et køkken. Tusind tak for alletiders assistance"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi var meget glade for, at have Mikkel som fotograf til vores bryllup. Han er yderst serviceminded, venlig og kvalificeret og han faldt rigtig god ind i vores bryllupssetting. Tak til ham for et godt udført arbejde.

Amatør fotograf til bryllup (vielse + reception)

4.600,-

comment.user?.profileImg

Ken grillede kød og grøntsager på stor grill til perfektion og var en meget venlig og sød mand. Kan varmt anbefale Ken - vil hyre ham igem næste gang vi har brug for hjælp. 1000 tak Ken👌

Grillning

1.400,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1.874,-

comment.user?.profileImg

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1.000,-

comment.user?.profileImg

Stine er prof og dygtig til at foreslå makeup, som er flot. Kan varmt anbefale hende. Vil selv benytte hende igen.

Makeup artist

651,-

comment.user?.profileImg

Dygtig, effektiv, selvstændig, venlig!

Forberedelse og servering for 25

1.750,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Vesterbro

Servering til fest

1.300 kr

Jeg holder 30 års fødselsdag for ca. 40 personer. Jeg leder efter 1-2 personer til at servere og generelt have styr på mad og drikke og opvask. - Kom ca. kl 17.00 og lav og server velkomstdrink og efterfølgende rydde og stille glas i opvasker - Anretning forret (let tapas serveret family style) - Servere forret - Rydde forret og stille i opvasker - Modtage hovedret udefra (leveres i sølvfad) og servere fadene på bordene - Sørge for at fylde op på bordene med vand og vinflasker - Løbende opvask - Rydde op efter hovedret og sørge for alt er vasket op - Sætte de sidste vinglas i opvasker og tag skrald med ud når I går (ca. 21.30-22) Gerne en eller to unge mennesker med lidt erfaring fra lignende opgaver. Ca. 5 timers arbejde.

Servering til fest

1.300 kr

Jeg holder 30 års fødselsdag for ca. 40 personer. Jeg leder efter 1-2 personer til at servere og generelt have styr på mad og drikke og opvask. - Kom ca. kl 17.00 og lav og server velkomstdrink og efterfølgende rydde og stille glas i opvasker - Anretning forret (let tapas serveret family style) - Servere forret - Rydde forret og stille i opvasker - Modtage hovedret udefra (leveres i sølvfad) og servere fadene på bordene - Sørge for at fylde op på bordene med vand og vinflasker - Løbende opvask - Rydde op efter hovedret og sørge for alt er vasket op - Sætte de sidste vinglas i opvasker og tag skrald med ud når I går (ca. 21.30-22) Gerne en eller to unge mennesker med lidt erfaring fra lignende opgaver. Ca. 5 timers arbejde.

Kok el lignende med flair for mad

500 kr

Søger en person der kan røre en tatar ved bordet. Til ca 6 personer. Vi kan sagtens tilberede, det aftaler vi samme. Så opgaven består i at rulle et bord ind i spisestuen. Røre og servere tartar ved bordet. Tidspunkt kl ca 18. Opgaven tager nok en halv time. Evt blive i ekstra tid og hjælpe i køkkenet.

Julemand til julestue for børn i vores gård

1.000 kr

Vi skal bruge en der er klædt ud som julemand til at hygge om børnene, synge nogle julesange, gå rundt om juletræet og uddele godteposer til børnene. Der plejer at komme 20-25 børn. Det foregår indendørs i vores festlokale. Man kan parkere gratis foran vores port. Arrangementet foregår d. 7/12 2025 fra 14-15.30, hvor julemanden helst skal komme fra 14.30 eller 15.00 i ½ times tid.

Servering til 40 års

1.000 kr

Hjælp til at rydde af, ordne opvask og sætte dessert frem fra 17-22. Vi er 44 mennesker, det er buffet. Ønsker bare en. Evt også et par timers rengøring søndag d. 23/11.

Dørmand til reception

500 kr

Vi har brug for en dørmand der kan være på fra kl 19-22. Du vil egentlig bare sørge for at gæster ude fra ikke kommer ind på stedet da det er en gin & vinbar der er blevet lukket af for dagen.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i københavn v, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.150,00,- til 1.350,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!