Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København N
"Det er super"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
København SV
"Exceptionel service !"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkkenhjælp
1,500 kr
Albertslund
Det er et bryllup. Vi får maden leveret, men skal have en til at sætte chips og drikkelse frem til vi kommer fra kirken. Hjælper med at modtage maden og klargøre forret, middag og dessert ud fra det der er beskrevet på følgesedlen til maden. Derudover hjælpe til med at få ting ud og ind af opvaskemaskinen.
Servering til bryllupsfest
1,850 kr
Albertslund
Vi ønsker serverings hjælpere 2-3 personer til bryllups fest, gæster 60 pers. Der søges køkken hjælp til div. opgaver, snacks og forret, buffet forberedelse og klargøring, opfyldning med drikkevarer på bordene og i skabe, kage og kaffe bord, samt afrydning og opvaskning. Alt mad kommer udefra men skal gøres klar eller tilberedes lidt før spisning. Plan for dagen laver vi sammen 👍 Stort industri køkken til rådighed, samt industri opvasker. Tidsrum ca. 09.00-23.00 Lokation, Albertslund - bil foretrækkes men offentligt også muligt. Estimeret pris, er pr. Hjælper. Er I nogle som kender hinanden og vant til lignende opgaver sammen foretrækkes dette.
Underholdning til en Fødselsdag
700 kr
Albertslund
2-3 melodier til en 60 års fødselsdag
levering af hjemmelavede mad
300 kr
Albertslund
Ønsker hjemmelavede aftensmad leveret 3-4 gange om ugen til en familie på 5 medlemmer.
Fødselsdagsfest
1,500 kr
Albertslund
Der skal bruges en person som håndtere buffet, opvask og kaffe. Vedkommende skal være på plads 16:30 og stå for opvarmning af tilbehør samt opsætning af maden på et bord på en overdækket terrasse.(grill af kød mv står gæsterne selv for) Der skal videre afdækkes efter middagen, og skylles af/ryddes samt laves kaffe./te. Umiddelbart tager opgaven 4-5 timer.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,200 kr
Albertslund
Hjælp til anretning af buffet leveret varm på fade/skåle, dog skal 2 slags kød skæres ud. Hjælpe med at sætte vin/øl frem under maden. Afrydning efter buffet og opvask. Lave kaffe og sætte frem.Vi bliver ca. 40. Arrangementet er i beboerhus med stort køkken med alt udstyr, herunder hurtig opvaskemaskine. Behov for hjælp fra kl. 12 til ca. kl. 18.
Køkkenhjælp og servering
2,500 kr
Albertslund
Vi skal holde konfirmation for 34 gæster og har brug for hjælp til opvarmning og servering af cateringmad. Ligeledes afrydning og opvask. Det er ikke tallerkenservering, men "buffet" ved borden som share-food. Maden leveres i forsamlingshuset mellem 13.00 og 14.30, så vi har brug for en, der kan tage imod maden og varme den op/holde den varm. Gæster kommer kl. 15.00 og vi forventer at spise omkring kl. 15.30.
Afrydder og oprydder til bryllup
Albertslund
Tænker vi skal bruge 2 personer til en timepris på 150kr. Der skal hældes champagne op og stilles på buffet bordet til lige efter vielsen kl 14. Personales opgaver skal udelukkende bruges til at sætte buffet på buffetbordet samt Ryde af efter spisning. Service skal vaskes og sættes på plads. Der skal under hele middagen sørges for vin vand og sodavand på borderne (personalet skal ikke servicere folk ved bordene). Samt skifte stearinlys under hele den lejet tid. Efter maden skal der laves kaffe the og hvad der høre til af sukker og mælk og søde sager som skal stilles på alle borderne Alt dette skal derefter ryddes vaskes og sættes på plads. Vi bliver ca 50-55 mennesker. tænker leje tiden skal lyde på kl 12-20. ser gerne i kommer forbi lokalet dagen før hvor i lige kan vises rundt samt få en snak om hvordan og hvorledes. 23/7 2022 kl 12-20
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i albertslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i albertslund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,180.00,- til 1,820.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!