Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Valby

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Valby

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Valby

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Cecilie H..

København SV

4,8
22 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Cecilie er super god og yderst effektiv, kom på det aftalte tidspunkt og sørgede for alt der var aftalt. Vil klart anbefale hende og vil helt sikkert kontakte hende igen hvis vi skal bruge hjælp til fest en anden gang."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rebecca Helene H..

Valby

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Meget venlig, pålidelig, effektiv og grundig person, der arbejdede selvstændigt i køkkenet under vores konfirmationsfest. Rebecca sørgede for alt, hvad enten det var oprydning, opvarmning af mad, anretning, rengøring og opvask, og udviske fleksibilitet og imødekommenhed hele vejen igennem. Vi kan varmt anbefale Rebecca, hvis man har brug for hjælp til en fest."

Verifikationer

Info

mit id verificering
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Min mand og jeg har i går holdt en kanon vellykket og festlig 2 x 60 års fødselsdag med ca 50-55 gæster i telt i haven og en kok der sørgede for helstegt pattegris og tilbehør. En mega STOR tak 🙏 til dig, Sara (som endda kom et kvarter for tidligt 🌹) og dig, Simon, der klarede den kæmpe udfordring med bravour ❤️ der var rigtig MANGE små opgaver at holde styr på og I formåede at bevare overblikket samt at holde den stramme tidsplan. Det var ikke en nem opgave! Vi og alle vores gæster synes det var en kanon hyggelig fest og og det bliver den altså kun hvis betjeningen også sidder i skabet 👍 To meget søde, præsentable, venlige, serviceminded og løsningsorienterede mennesker. Det skal siges vi kendte ikke Sara og Simon på forhånd og vi vil meget gerne bruge dem igen og varmt anbefale dem ❤️

2x60 års fødselsdag

2.500,-

comment.user?.profileImg

Meget venlig, pålidelig, effektiv og grundig person, der arbejdede selvstændigt i køkkenet under vores konfirmationsfest. Rebecca sørgede for alt, hvad enten det var oprydning, opvarmning af mad, anretning, rengøring og opvask, og udviske fleksibilitet og imødekommenhed hele vejen igennem. Vi kan varmt anbefale Rebecca, hvis man har brug for hjælp til en fest.

Køkkenhjælp til konfirmation d. 31. maj 2025 – praktisk hjælp med oprydning og klargøring

1.000,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1.500,-

comment.user?.profileImg

Vi indgik en aftale med Nanna om at bruge hendes hjælp i køkkenet til en konfirmationsfest. Nanna var ikke god til at svare på beskeder, men fastholdt, at hun nok skulle komme og løse opgaven. Desværre endte det med, at Nanna blev syg og meldte afbud 3 dage før festen, så vi stod lidt med håret i postkassen. Vi kan derfor ikke anmelde hendes opgaveløsning, da hun ikke kom.

Hjælpe i køkkenet med forfaldende arbejde i forbindelse med konfirmation med 45 gæster. Begrænset opvask, da service er lejet inkl. opvask

1.000,-

comment.user?.profileImg

Khalil gjorde et fantastisk godt arbejde som julemand. Gjorde syv børn utrolig glade. Han var punktlig og udfyldte opgaven perfekt. Tak

Julemand

500,-

comment.user?.profileImg

Lisa og hendes veninde udførte opgaven perfekt! Vi var meget glade! ☺️

Hjælp til servering

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Valby

Julemand til juleaften

1.500 kr

Julemand som giver gaver som vi lægger i sæk udenfor døren og hygger lidt med 2 drenge på 10 og 6 år

henna tatto til fødselsdag

400 kr

det skal være en stor henna, på første hånd: (fylder alle fingre og hånd, og lidt op af underarmen), anden hånd: (to fingre og lidt af hånden), helst i københavn helst tæt på valby, det er til min 20års fødselsdag - inden d 28 november

Hjælp til privat havefest i Valby

1.000 kr

søger hjælp til privat havefest. opgaven indebærer opsætning og afrydning af mad (der bliver leveret catering), klargøring og opsætning til kaffe/kage samt lettere opfyldning af bar (vin, sodavand etc.). antal gæster 30 pers. dato: 13.09.25 fra kl. 16.30 (ca 4 timer).

Køkkenhjælp til 50 års fødselsdag

4.000 kr

I stort selskabslokale med professionelt køkken. Antal gæster: 50-60 personer. Ingen børn Type og mængde af mad: Buffet (fra smageriet) med både kolde og varme retter. Der skal lunes og forberedes noget, men det leveres anrettet på fade mv. Der vil også være dessert, så der skal skiftes undervejs. Drinks og snacks: Der skal forberedes velkomstdrinks og snacks. Ikke avanceret. Buffetopstilling: Rimelig simpel klargøring og vedligeholdelse under middagen. Der vil være dedikerede borde tæt ved køkkenet. Maden leveres på rigtige fade og skåle, som skal rengøres efterfølgende. Restemad skal pakkes i poser mv. efter afrydning. (Når I har spist). Opvaskemaskine: Klassisk industrimaskine med bakker. Omrokering: Behov for at flytte og rydde borde efter maden, så der bliver lagt an til musik og dans Forventningen er, at I er 2-3 personer, der hjælper fra ca. 1 time inden gæsterne kommer (forventet at gæsterne kommer ca. 17) og er med indtil al opvask fra middag og dessert er klaret. Det bliver nok ca. 6-8 timer i alt. Mit budget er den samlede pris for 2-3 personer.

Kok og tjener

5.940 kr

Vi har behov for en kok og tjener til vores bryllup i august næste år til cirka 75 mennesker. Maden kan serveres som selvbetjening/buffet ved bordene, tjeneren skal servere vin, vand m.m. og fjerner tallerkener efter spisning. Vi tænker på 3-4 retter og gerne fra kl. 18-20 ish. Vh Lucivania og Mads

Hjælp til servering

500 kr

Vi skal holde bryllup d. 23/8 og skal transportere et helt selskab med tog fra Valby til Christianshavn. I den forbindelse ønsker vi at 2 mennesker skal dukke op på stationen med drikkevare som kan servere for vores gæster og fylde op igen i toget hvis nødvendigt. Vi skal nok stå for indkøb af drikkevare og glas, så de skal blot dukke op, tage toget med os og servere på turen, altså ca 30 min. fra ca kl. 13 til 13.30. Der er tale om bobler og til ca 60 mennesker.

Servering af drikkevarer

300 kr

Vi skal holde fest og skal transportere et helt selskab med tog fra Valby til Christianshavn. I den forbindelse ønsker vi at 2 mennesker skal dukke op på stationen med drikkevare som kan servere for vores gæster og fylde op igen i toget hvis nødvendigt. Vi skal nok stå for indkøb af drikkevare og glas, så i skal blot dukke op, tage toget med os og servere på turen. Der er tale om bobler og til ca 60 mennesker.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i valby, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 4.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!