Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København N
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Vi havde Hannah og hendes veninde til at hjælp til vores fest. De var så gode til at sætte frem, ordne køkkenet og opvask med et smil.
Hjælp til servering og opvask til havefest
2,500,-
Mathilde og Emilie har været en stor hjælp i forbindelse med vores nytårsfest. De arbejder 100% selvstændigt, er ansvarlige og søde at være sammen med. Varm anbefaling herfra.
Hjælp ifbm. fest: anretning, servering, opvask/afrydning
5,000,-
Hannah og hendes veninde var effektive, søde og imødekommende. De anrettede forretten på flotteste vis. Hun får mine varmeste anbefalinger
varmet mad der bliver leveret, anrettet til buffet og opfyldning/oprydning under middagen.
3,000,-
Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik
Buffet og servering til 15 personer
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering
1,300 kr
Ballerup
Hjælp til privat dinner arrangement -18 mennesker: Alt mad bliver leveret og du skal hjælp til med nedenstående - Anrette buffet'en. - Sørgen for at gæsterne har vin / vand i glassene - Rydde af efter maden - Servere desserten og sørge for kaffe og Avec. - Rydde af efter dessert - Oprydning og opvask så køkkenet er rent og pænt når festen er færdig kl ca 23
Tjener
1,000 kr
Ballerup
Hjælp til privat dinner arrangement - 20 mennesker: Alt mad bliver leveret og du skal hjælp til med nedenstående - Anrette buffet'en. - Sørgen for at gæsterne har vin / vand i glassene - Rydde af efter maden - Servere desserten og sørge for kaffe og Avec. - Rydde af efter dessert - Oprydning og opvask så køkkenet er rent og pænt når festen er færdig Jeg forventer at det bliver 17-23
Buffet og servering til 15 personer
2,000 kr
Ballerup
Buffet til ca 15 personer fra kl. 13.30 og ca 4-5 timer frem. Sørge for maden bliver sat frem / taget ud - buffet udefra. Kød skal lunes og skæres. Sovs varmes i gryder og sættes på varmere. Opvaskermaskine bliver fyldt og tømt. Kaffe laves m.m
Hjælp til akrobatikpremiere i Ballerup
1,000 kr
Ballerup
I am hosting an acrobatics premiere at ********* in Ballerup July 4th. I need 2 staff to help with 1) setting up the space: tables, chairs, decorations. 2) directing catering when they arrive about where to place food since I will be in the show. Two catering companies will be arriving - one in the beginning and one in the end and both directed to different places. 3)helping with small tasks like bringing the bouquets from the fridge to the stage after the show for awards 4) setting up 200 champagne glasses and pouring champagne while the awards are given so they champagne is ready when the guests are out of the show 5) while guests eat they will be in charge of collecting plates and glasses and putting them in the kitchen 6) cleanup: each person will take turns to run the dishwasher as it is filled with plates and glasses. they will also help with clearing the table and putting away food once the guests leave.
Buffetassistance til fest
1,000 kr
Ballerup
Hjælp til alt det praktiske omkring buffet til 50 års fødselsdag/reception, der holdes i haven med telt og inde i huset med ca.30 voksne og 12 børn. Fylde op på fade, lave kaffe og lignende praktiske opgaver.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i ballerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i ballerup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,050.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!