Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Brønshøj

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Brønshøj

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Brønshøj

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anne D..

Brønshøj

4,9
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

.

Brønshøj

5,0
19 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ann og hendes datter var virkelig hjælpsomme, så vi selv kunne nyde vores fest uden at skulle bekymre os om hvordan det gik i køkkenet, så varm anbefaling herfra til Ann"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi var utrolig glade for at have Heidi til at servere til vores barnedåb. Hun havde et godt øje for detaljen og var ekstrem effektiv. Derudover var hun utrolig behagelig at samarbejde med, hun lyttede tll vores behov og kom selv med gode input. Vi vil klart anbefale Heidi til andre, der skal bruge en dygtig servitrice.

Servering til barnedåb

1.500,-

comment.user?.profileImg

Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.

Hjælp til 30 års fødselsdag

1.000,-

comment.user?.profileImg

Super effektiv og selvkørende!

Serveringshjælp til fødselsdag

3.000,-

comment.user?.profileImg

Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.

Anretning/afrydning ved konfirmation

1.200,-

comment.user?.profileImg

Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!

Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation

1.250,-

comment.user?.profileImg

Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!

Delvist opsætning af køkken

5.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Brønshøj

Julemand d.24 december

600 kr

Vil du være julemand for vores tre børn på 3, 3 og 9 år? Vi søger en, der kan komme og give dem en god og hyggelig oplevelse., hvor i kommer med gaver til børnene. (maske 1 gave til hver barn som vi giver pa forhånd). Besøget ma gerne varer ca. 15 - 30 minutter og skal finde sted et tidspunkt mellem kl. 16 og 19 den 24. december.

Islagkager

1.600 kr

Jeg vil gerne have et bud på nogle lækre og forskelligeislagkager til 26 personer som dessert. Umiddelbart forestiller jeg mig 3-5 stk alt efter størrelsen.

Bryllupsbillejning

2.000 kr

bryllupskørsel i fin bil- gerne hvid - kørsel med brudepar d. 9. august. kl. ca. 14.30 fra brønshøj kirke og til fotograferingssted - afventer den nøjagtige lokation, derefter til endedestinationen som er i lyngby varighed forventeligt ca. 1 time. meget gerne pyntet bil.

Bryllupsfotograf til selve festdelen

4.500 kr

Der skal tages billeder af selve bryllypsfesten fra parrets dans, taler og ellers dj og dans (ingen vielsesbilleder, ingen parbilleder) Fotografi fra kl. 20-23.30 Ca. 40 gæster Både indendørs og udendørs arealer Billeder ønskes redigeret Vedkommende skal selv medbringe værktøj

Kok - fødselsdagsmiddag

10.000 kr

Jeg holder min 60 års fødselsdaag i vores have. Der opsættes 2 telte af 8x4 meter, med gulv. Vi har hyret 2 serverings/afrydnings/opvask/stå i baren piger. (De har prøvet det en del gange).Jeg havde tænkt en "kokkens spændende forret - giv den gas". (Jeg ynder selv at lave f.eks. ærtesuppe med kammuslinger - så det skal det ikke være. Det må gerne være "kokkens signaturret som kan noget" Jeg er mere i tvivl om hovvedretten. På den ene side tænker jeg mere nede på jorden med noget rødt kød og en "god souce" til f.eks. noget fermanteret grøntsag til. (absolut ikke bløde gulerødder/bønner). Det behøver ikke være farlig fint....Eller - har kokken en specialitet?Og så tænkte jeg selv at lave dessert dagen forud - lavet i glas - lige til at servere.Vi bliver omkring 42 personer - nogle mangler at svar osv.Vi kan sagtens købe ind - det kan også være kokken.Køkkenet er gængs af slagsen for et hus. Der er induktionsplader.

70 års fødselsdag med brunch,

2.500 kr

Antal gæster. ca 35 Opstille buffet med service og mad (jeg sørger for at købe det ind og lave en del på forhånd) Vi kan sammen lave en plan over opstilling af service og mad og hvordan det ændrer sig igennem dagen Servere champagne og appelsin juice Lave smoothies (jordbær banan) Muligvis lave pandekager Muligvis lave røræg, bacon og champignon og avocado anrette brød,ost, marmelader , smør mm , frugt, spinat quiche, skåle yogurt mm Planen kl 11:30 Brunch i vores hjem i brønshøj. Indendørs hvis det regner, Inde og ude hvis det er godt vejr kl 14 - 15 Danse event i haven under et halv tag 15:30 servere varm chokolade med flødeskum og kage. Åbne gaver mm kl16:30 For de der vil gå tur om mosen kl 18:30 serveres suppe og brød og øl- for de gæster der stadig er der vi har en 50 koppers kaffemaskine. kaffe , vand og juice serveres gennem hele dagen Opvask og oprydning løbende hjælp kan gå efter suppen serveres

Servering til barnedåb

1.500 kr

1 Serveringspersonale til barnedåb søges Vi holder barnedåb for i alt 40 voksne og 13 børn. Vi skal bruge hjælp til at klargøre buffet, tage imod gæster med velkomstdrink og løbende oprydning/opvask. Mødetid kl 10-16 Det er vigtigt, at du er her præcis kl 10.00, da du skal lukkes ind i lokalet. Der vil ligge en køreplan klar, så du ved, hvad der skal gøres. Gæsterne ankommer ca. Kl 13 og spisetid er ca. 13.30. Opgaverne er: - Klargøring af snacks, grønt og frugt - Tage imod mad, der leveres i tidsrummet 11.30-13. - Servering af velkomstdrinks fra bord - Opsætning og klargøring af buffet (der er få retter der skal varmes ellers er det lige til at sætte på bordet, der leveres i fade) - brygning af kaffe og opsætning af kaffebuffet - løbende oprydning og opvask Vi vil desuden hjælpe til løbende.

Ballonmand og ansigtmaler søges til børnefødselsdag.

1.000 kr

Søger en ballonmand og ansigtmaler til min søns 1 års fødselsdag. Der vil ca. være 7 børn, og du/i skal være klar 17:30 også frem til at alle børn har fået et ballon dyr og er blevet malet (dem som selvfølgelig ønsker det). Materialer skal du selv medbringe, og arrangementet foregår indendørs.

DJ til bryllup

5.000 kr

sætte gang i festen til bryllup efter maden og spille i 4 timer ca

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i brønshøj, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 4.880,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!