
Se profil
Anne D..
Brønshøj
Seneste Anmeldelse
"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"
Verifikationer
Info

Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Brønshøj
"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Info

Se profil
Brønshøj
verificeret
"Ann og hendes datter var virkelig hjælpsomme, så vi selv kunne nyde vores fest uden at skulle bekymre os om hvordan det gik i køkkenet, så varm anbefaling herfra til Ann"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Vi var utrolig glade for at have Heidi til at servere til vores barnedåb. Hun havde et godt øje for detaljen og var ekstrem effektiv. Derudover var hun utrolig behagelig at samarbejde med, hun lyttede tll vores behov og kom selv med gode input. Vi vil klart anbefale Heidi til andre, der skal bruge en dygtig servitrice.
Servering til barnedåb
1.500,-

Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.
Hjælp til 30 års fødselsdag
1.000,-

Super effektiv og selvkørende!
Serveringshjælp til fødselsdag
3.000,-

Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.
Anretning/afrydning ved konfirmation
1.200,-

Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!
Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation
1.250,-

Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!
Delvist opsætning af køkken
5.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand d.24 december
600 kr
Vil du være julemand for vores tre børn på 3, 3 og 9 år? Vi søger en, der kan komme og give dem en god og hyggelig oplevelse., hvor i kommer med gaver til børnene. (maske 1 gave til hver barn som vi giver pa forhånd). Besøget ma gerne varer ca. 15 - 30 minutter og skal finde sted et tidspunkt mellem kl. 16 og 19 den 24. december.
Islagkager
1.600 kr
Jeg vil gerne have et bud på nogle lækre og forskelligeislagkager til 26 personer som dessert. Umiddelbart forestiller jeg mig 3-5 stk alt efter størrelsen.
Bryllupsbillejning
2.000 kr
bryllupskørsel i fin bil- gerne hvid - kørsel med brudepar d. 9. august. kl. ca. 14.30 fra brønshøj kirke og til fotograferingssted - afventer den nøjagtige lokation, derefter til endedestinationen som er i lyngby varighed forventeligt ca. 1 time. meget gerne pyntet bil.
Bryllupsfotograf til selve festdelen
4.500 kr
Der skal tages billeder af selve bryllypsfesten fra parrets dans, taler og ellers dj og dans (ingen vielsesbilleder, ingen parbilleder) Fotografi fra kl. 20-23.30 Ca. 40 gæster Både indendørs og udendørs arealer Billeder ønskes redigeret Vedkommende skal selv medbringe værktøj
Kok - fødselsdagsmiddag
10.000 kr
Jeg holder min 60 års fødselsdaag i vores have. Der opsættes 2 telte af 8x4 meter, med gulv. Vi har hyret 2 serverings/afrydnings/opvask/stå i baren piger. (De har prøvet det en del gange).Jeg havde tænkt en "kokkens spændende forret - giv den gas". (Jeg ynder selv at lave f.eks. ærtesuppe med kammuslinger - så det skal det ikke være. Det må gerne være "kokkens signaturret som kan noget" Jeg er mere i tvivl om hovvedretten. På den ene side tænker jeg mere nede på jorden med noget rødt kød og en "god souce" til f.eks. noget fermanteret grøntsag til. (absolut ikke bløde gulerødder/bønner). Det behøver ikke være farlig fint....Eller - har kokken en specialitet?Og så tænkte jeg selv at lave dessert dagen forud - lavet i glas - lige til at servere.Vi bliver omkring 42 personer - nogle mangler at svar osv.Vi kan sagtens købe ind - det kan også være kokken.Køkkenet er gængs af slagsen for et hus. Der er induktionsplader.
70 års fødselsdag med brunch,
2.500 kr
Antal gæster. ca 35 Opstille buffet med service og mad (jeg sørger for at købe det ind og lave en del på forhånd) Vi kan sammen lave en plan over opstilling af service og mad og hvordan det ændrer sig igennem dagen Servere champagne og appelsin juice Lave smoothies (jordbær banan) Muligvis lave pandekager Muligvis lave røræg, bacon og champignon og avocado anrette brød,ost, marmelader , smør mm , frugt, spinat quiche, skåle yogurt mm Planen kl 11:30 Brunch i vores hjem i brønshøj. Indendørs hvis det regner, Inde og ude hvis det er godt vejr kl 14 - 15 Danse event i haven under et halv tag 15:30 servere varm chokolade med flødeskum og kage. Åbne gaver mm kl16:30 For de der vil gå tur om mosen kl 18:30 serveres suppe og brød og øl- for de gæster der stadig er der vi har en 50 koppers kaffemaskine. kaffe , vand og juice serveres gennem hele dagen Opvask og oprydning løbende hjælp kan gå efter suppen serveres
Servering til barnedåb
1.500 kr
1 Serveringspersonale til barnedåb søges Vi holder barnedåb for i alt 40 voksne og 13 børn. Vi skal bruge hjælp til at klargøre buffet, tage imod gæster med velkomstdrink og løbende oprydning/opvask. Mødetid kl 10-16 Det er vigtigt, at du er her præcis kl 10.00, da du skal lukkes ind i lokalet. Der vil ligge en køreplan klar, så du ved, hvad der skal gøres. Gæsterne ankommer ca. Kl 13 og spisetid er ca. 13.30. Opgaverne er: - Klargøring af snacks, grønt og frugt - Tage imod mad, der leveres i tidsrummet 11.30-13. - Servering af velkomstdrinks fra bord - Opsætning og klargøring af buffet (der er få retter der skal varmes ellers er det lige til at sætte på bordet, der leveres i fade) - brygning af kaffe og opsætning af kaffebuffet - løbende oprydning og opvask Vi vil desuden hjælpe til løbende.
Ballonmand og ansigtmaler søges til børnefødselsdag.
1.000 kr
Søger en ballonmand og ansigtmaler til min søns 1 års fødselsdag. Der vil ca. være 7 børn, og du/i skal være klar 17:30 også frem til at alle børn har fået et ballon dyr og er blevet malet (dem som selvfølgelig ønsker det). Materialer skal du selv medbringe, og arrangementet foregår indendørs.
DJ til bryllup
5.000 kr
sætte gang i festen til bryllup efter maden og spille i 4 timer ca
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i brønshøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 4.880,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!