Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Lejre
"At han overhovedet ikke udførte jobbet og forlangte det dobbelte for jobbet"
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Superfint at have Malena og Matteo på besøg. Søde, pligtopfyldende og servicemindede!
Hjælp til 30 års fest i Gentofte
1,500,-
De største anbefalinger herfra! Hannah og Simone var super søde og effektive som serveringshjælp til vores konfirmationsfest. De havde styr på det hele og vi kunne hygge os med vores gæster. Stort tak!
Serveringshjælp til konfirmationsfest
1,900,-
Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen
Køkkenhjælp og buffet opfyldning til privat fest
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushikok den 12. oktober 2024
1,000 kr
Gentofte
Kok som kan instruere/vise, hvordan man laver sushiruller i en- to timer overfor 10 personer. Indkøb er foretaget.
Rengøring efter bryllupsfest i telt i haven
2,000 kr
Gentofte
Rengøring af 2 toiletter ca 8m2 Støvsugning og gulvvask indendørs på ca 100 km2 (malede gulve, nemme at vaske) Oprydning efter fest i telt, samle restanten service i kasser. Samle skrald og pant i poser Slå borde og bænke sammen Vaske og tørre nødvendige overflader af indendørs Der har været fest for ca 70 mennesker, hvor der har været serverings personale der også har rytter op undervejs.
Køkkenhjælp og buffet opfyldning til privat fest
1,200 kr
Gentofte
Fylde op på buffeten og tage af bordet. Vaske op lave kaffe og sætte det på buffeten. Vi samler selv servicet sammen på et rullebord, vi bliver Max 40 personer. Vi får maden udefra.
Madlavning og meal prep til uge
2,000 kr
Gentofte
Vi vil gerne have lavet disse retter: Super veggie, nutty pudding til 2 personer til 7 dage. Derudover skal der laves meal prep af de andre retter til 3 personer 5 dage om ugen. Her er opskrifterne: *********************************/Recipe-Guide-by-Zero Vi har alt udstyr og beholdere til nedfrysning
Serverhjælp til fødselsdag
1,100 kr
Gentofte
Servering og rydding ifm en fødselsdag 8 juni kl 1630-21, Gentofte.
Serveringshjælp til konfirmationsfest
1,400 kr
Gentofte
Hej, Vi er en familie som skal holde konfirmationsfest for ca. 50 gæster. Vi har i den forbindelse behov for 1-2 som kan hjælpe. (maden serveres som Buffé) Opgaverne bliver bl.a. : Skære kød og brød samt anrette på fade Bære frem og tilbage fra et buffebord Løbende sørge for at fylde op mad/drikke, (ikke servering) Tage tallerkner tilbage i køkkenet Vaske op og stille i opvaskemaskine Lave kaffe / The Fjerne affald Tidsrum ca. 14.30 - 18.30 / 19.00
Konfirmation 50-60 gæster. Der kommer mad udefra til fadservering.
2,500 kr
Gentofte
Vi søger serverings/køkkenhjælp til vores datters konfirmation. Vi bliver 50-60 gæster i telt i haven. Vi bestiller mad udefra. Men det skal anrettes på budget eller ved bordene, og køkkenet skal ordnes. Jeg tænker der skal være 2 i køkkenet. Gæsterne er inviteret til frokost.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i gentofte til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i gentofte, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,350.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!