Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København N
"Det er super"
København S
"Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)"
København SV
"Exceptionel service !"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkkenhjælp
1,500 kr
Albertslund
Det er et bryllup. Vi får maden leveret, men skal have en til at sætte chips og drikkelse frem til vi kommer fra kirken. Hjælper med at modtage maden og klargøre forret, middag og dessert ud fra det der er beskrevet på følgesedlen til maden. Derudover hjælpe til med at få ting ud og ind af opvaskemaskinen.
Servering til bryllupsfest
1,850 kr
Albertslund
Vi ønsker serverings hjælpere 2-3 personer til bryllups fest, gæster 60 pers. Der søges køkken hjælp til div. opgaver, snacks og forret, buffet forberedelse og klargøring, opfyldning med drikkevarer på bordene og i skabe, kage og kaffe bord, samt afrydning og opvaskning. Alt mad kommer udefra men skal gøres klar eller tilberedes lidt før spisning. Plan for dagen laver vi sammen 👍 Stort industri køkken til rådighed, samt industri opvasker. Tidsrum ca. 09.00-23.00 Lokation, Albertslund - bil foretrækkes men offentligt også muligt. Estimeret pris, er pr. Hjælper. Er I nogle som kender hinanden og vant til lignende opgaver sammen foretrækkes dette.
Underholdning til en Fødselsdag
700 kr
Albertslund
2-3 melodier til en 60 års fødselsdag
levering af hjemmelavede mad
300 kr
Albertslund
Ønsker hjemmelavede aftensmad leveret 3-4 gange om ugen til en familie på 5 medlemmer.
Fødselsdagsfest
1,500 kr
Albertslund
Der skal bruges en person som håndtere buffet, opvask og kaffe. Vedkommende skal være på plads 16:30 og stå for opvarmning af tilbehør samt opsætning af maden på et bord på en overdækket terrasse.(grill af kød mv står gæsterne selv for) Der skal videre afdækkes efter middagen, og skylles af/ryddes samt laves kaffe./te. Umiddelbart tager opgaven 4-5 timer.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,200 kr
Albertslund
Hjælp til anretning af buffet leveret varm på fade/skåle, dog skal 2 slags kød skæres ud. Hjælpe med at sætte vin/øl frem under maden. Afrydning efter buffet og opvask. Lave kaffe og sætte frem.Vi bliver ca. 40. Arrangementet er i beboerhus med stort køkken med alt udstyr, herunder hurtig opvaskemaskine. Behov for hjælp fra kl. 12 til ca. kl. 18.
Køkkenhjælp og servering
2,500 kr
Albertslund
Vi skal holde konfirmation for 34 gæster og har brug for hjælp til opvarmning og servering af cateringmad. Ligeledes afrydning og opvask. Det er ikke tallerkenservering, men "buffet" ved borden som share-food. Maden leveres i forsamlingshuset mellem 13.00 og 14.30, så vi har brug for en, der kan tage imod maden og varme den op/holde den varm. Gæster kommer kl. 15.00 og vi forventer at spise omkring kl. 15.30.
Afrydder og oprydder til bryllup
Albertslund
Tænker vi skal bruge 2 personer til en timepris på 150kr. Der skal hældes champagne op og stilles på buffet bordet til lige efter vielsen kl 14. Personales opgaver skal udelukkende bruges til at sætte buffet på buffetbordet samt Ryde af efter spisning. Service skal vaskes og sættes på plads. Der skal under hele middagen sørges for vin vand og sodavand på borderne (personalet skal ikke servicere folk ved bordene). Samt skifte stearinlys under hele den lejet tid. Efter maden skal der laves kaffe the og hvad der høre til af sukker og mælk og søde sager som skal stilles på alle borderne Alt dette skal derefter ryddes vaskes og sættes på plads. Vi bliver ca 50-55 mennesker. tænker leje tiden skal lyde på kl 12-20. ser gerne i kommer forbi lokalet dagen før hvor i lige kan vises rundt samt få en snak om hvordan og hvorledes. 23/7 2022 kl 12-20
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i albertslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i albertslund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,180.00,- til 1,820.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!