Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Super arbejde"
København SV
"God udført rengøring"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Ken hjalp med tilberedelse af mad bestilt ude fra, servering og afrydning til en stor 30 års fest med 60 mennesker. Der er ikke et ord at sætte på Ken's hjælp - fra start var han utrolig imødekommende, hjælpsom og det fortsatte hele aftenen. Han var også super proaktiv med (uden at vi havde bedt om det) med at sørge for vinservering inden middag og lignende. Har kun stor ros!
Servering/afrydning til fødselsdagsfest
1,000,-
super oplevelse! hyr Caroline
Servering til konfirmation fra 15-22
2,500,-
Super god hjælp ifm. barnedåb, kan varmt anbefales.
Hjælp ifm. barnedåb til at rydde ud, fylde op med drikkevarer osv.
1,000,-
Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000,-
Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!
Servering til 30 års fødselsdag
3,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringshjælp til fødselsdag
1,290 kr
København S
OPsætning af stole og borddækning. EFterfølgende hjælpe med at opfylde fade. Der kommer 15 gæster og det er tapasmenu. To borde og 16 stole skl stilles op. Bordene er to meter
Bære møbler og opdækning af borde
800 kr
København S
Hej! Mangler en til at hjælpe med at dække borde op til en julefrokost i morgen. Du behøver bare at komme :) Forvent fire timers arbejde fra du kommer til du går. Ikke mere end det.
Tjener/bartender
1,350 kr
København S
Hej! Jeg søger fem tjenere til en julefrokost. Du skal kunne skænke fadøl, gå med tallerkener og gå med fade. Intet andet. Du skal have sorte eller blå jeans på og sort/hvid/blå t shirt eller skjorte.
Dørmand
1,750 kr
København S
Hej! Jeg søger en entrevært/dørmand til at tjekke stempel på hånden til en privat julefrokost i et privat lokale.
Julefrokost
3,000 kr
København S
Servering, afrydning og opvask til en firmajulefroksot. Pax ca. 85. I tidsrummet ca. 15-20
Søger min. 2 Per til Fødselsdagsfest, servering, oprydning og rengøring
2,025 kr
København S
Fødselsdag fest (4 år) børn og voksne. 30 mennesker +/- Bord opdækning Anretning af buffet Servering af drikkevarer Anretning af kage og snacks Servering af kage Afrydning efter måltider Rengøring af lokale og sætte borde og stole på plads efter fest 6-7 borde skal bæres på plads 20 stole skal på plads Ca. Buffet: 3 hovedretter 6-7 tilbehør og salat m.m. Leveret af catering firma Drikkevarer: Sodavand, vand og saftevand på borde, må gerne fyldes løbende Udskæring og anretning af frugt, melon, vindruer bær m.’m. Chips, popcorn, slik, kaffe og te stilles på buffet bord efter mad. Stor kage skal serveres og skæres ud efter lysene på kagen er pustet ud Rengøring: Efter fest skal borde, stole osv stilles på plads i lokalets rum til dette. Alle balloner og pynt skal tages ned (der er nok meget) og smides ud Der skal ryddes op i køkkenet og feje og støvsuge lokalet, generelt sørge for at lokale ser ud som da vi ankom Svar frist 1/9. Vi kontakter den vi synes bedst passer vores behov 2/9.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i københavn s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i københavn s, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,190.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!