Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
København N
"Det er super"
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til konfirmationsfest
1,000 kr
Solrød Strand
Hjælp til afrydning, opvask, opvarmning af mad mv. Til konfirmation
Madlavning 4 dage ugentligt
Solrød Strand
Vi har brug for en der kan lave mad til 3 personer 4 dage om ugen. Salat + hovedret
Sund og varm mad fra 4. Februar
3,500 kr
Solrød Strand
Vi vil gerne have hjælp med at få leveret sund og varme mad til 3 personer 3 gange om ugen. Du må godt bo tæt på. Hvad er dit bud?
hjælp til servicere gæster til en barnedåb
800 kr
Solrød Strand
Min mand og jeg holde en dåbs fest for vores datter, vores familie og venner er inviteret til frokost, kage og kaffe i et forsamlingshus. aranggemmentet holdes kl. 14 og vare til kl. 18 i alt 4 timer skal vi bruge din hjælp. vi har brug for en ekstra hjælpende hånd da vi skal se til vores datter og gæsterne og vi hjælper til hvor vi kan. vi søger en rar, smilende og dygtig hjælper der har lyst til at servicere vores gæster og generelt tag fat der hvor vi får brug for det eksempelvis sørger for der er kaffe nok til gæsterne og vaske op og hjælpe med at dække bord til buffet og ryde af efter og fyld op så der ikke mangler drikkelse.
Servering til konfirmation
3,000 kr
Solrød Strand
40 gæster i telt. Hjælp med at anrette tagselvbord og afrydning fra 14.00 til 19.00. Det forventes at opgaven kan løses af to til tre personer.
Klargøring og afrydning til konfirmation.
Solrød Strand
Praktisk hjælp til konfirmation søges. Vi mangler 1 person som kan varme kød/brød stille maden klar - vi får buffet sørge for at der er drikkevarer nok på bordene osv. Afrydning og opvask af service - der er en industriopvaskemaskine... Kaffebrygning og stille dessert frem vi skal have is og kage... Lørdag d. 14/5-2022 fra kl. 15.30-22.00/23.00 På Østerbro i København
Bartender
Solrød Strand
Vi søger en bartender til pool fest max 20 personer.Skal også kunne hjælpe med at rydde bord under mad.
Servering til konfirmation den 21 august i Solrød Strand
Solrød Strand
Servering af forret og dessert til circa 30 gæster. Hoverretten er buffet der skal fyldes op løbende. Der skal senere laves kaffe til gæsterne. Ryddes af borde m.m.
Servering til konfirmation den 21 august i Solrød Strand
Solrød Strand
Servering af forret og dessert til circa 30 gæster. Hoverretten er buffet der skal fyldes op løbende. Der skal senere laves kaffe til gæsterne. Ryddes af borde m.m. Det er den 21. august 2021. Gæsterne kommer kl. 13 og forretten skal serveres kl. 14.
Bartender
Solrød Strand
Vi søger en bartender til pool fest max 20 personer. Skal også kunne hjælpe med at rydde bord under mad. 14 aug 2021 kl 15-23
Servering hjælp til fest
Solrød strand
Der vil kun være 10 mennesker -Servering af mad og drikke -Oprydning af bordet efter mad -Opvask i vaskemaskine 12 juni Kl 17:00-22:00
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i solrød strand til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i solrød strand, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 730.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!