Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hedehusene
"Super effektiv og dygtig!"
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp i køkkenet til en konfirmation. Vi bliver ca. 50 personer, og vi får buffet udefra
1,100 kr
Karlslunde
Hjælp i køkkenet til en konfirmation på lørdag. Afrydning, holde buffeten pæn og fyld op, fylde opvasker, vaske fade af, lave kaffe. Let anretning af mad som leveres udefra. Tidsrum: kl. 11:30-18:00
Hjælp i køkkenet til en konfirmation, vi bliver ca. 50 personer, og vi får buffet udefra
900 kr
Karlslunde
Hjælp i køkkenet til en konfirmation. Afrydning, holde buffeten pæn og fyld op, fylde opvasker, vaske fade af, lave kaffe. Let anretning af mad som leveres udefra. Tidsrum: kl. 12 -18
Hjælp i køkkenet til en konfirmation, vi bliver ca. 50 personer, og vi får buffet udefra
1,000 kr
Karlslunde
Hjælp i køkkenet til en konfirmation. Afrydning, holde buffeten pæn og fyld op, fylde opvasker, vaske fade af, lave kaffe. Let anretning af mad som leveres udefra
Brunch hvor maden leveres ude fra.
Karrebæksminde
Opstilling af mad på anretter bord, lave kaffe, the samt stille drikkevare på bordet og sørge for at alle har det de ønsker.Ved ankomst skal der serveres Champagne.Bord skal rydes og efterfølgende skal der vaskes op.
Servering konfirmation
Karlslunde
Søger 1-2 personer som kan klare alt det praktiske til en konfirmation d. 11/9. Alt fra at lave velkomstdrink til at stille buffet op når den ankommer og have styr på at der hele tiden er drikkevarer. At kaffe og te bliver lavet og at der bliver ryddet op sat i opvaskemaskine osv. Alt det der nu kan være til sådan en fest. 11/9 fra kl 13.30 til 19.30
Servering til 50 års fødselsdag
Karlslunde
Servering for 27 gæster til 50 års fødselsdag. Alt er naturligvis tilberedt. Kun anretning. 3 retter + kaffe Afrydning. Oprydning af køkken. Afslutning med opstilling af 'bar'. Dato: 7. august 2021 Tidsrum: 16-22
Konfirmation
Karlslunde
Lørdag d.5. September skal min datter konfirmeres og vi holder det hjemme. Vi bliver 26 i alt og det er buffet men har brug for en erfaren køkkenhjælp fra ca. kl 15-22. Vi bor i Karlslunde Mvh Viky Lørdag den 5. September 2020
Servering til bryllup
Karlslunde
4-6 personer med tjener/serverings erfaring søges til servering ved bryllup med ca. 90 personer ved afholdelse i telt. Champagne og velkomsdrinks gøres klar samt snacks. Ved middagen skal der serveres portionsanrettet forret gøres klar til buffet hovedret samt serveres dessert. Servering af drikkelse under middag og oprydning efter middagen. Forventet varighed ca. 10 timer. Lørdag d. 20/6-2020.
Serverings assistance til 70 års fødseldags/ eftermidag / tidlig aften
Online
Vi bliver ca. 16 voksne og 4 børn til eftermiddags/ tidlig aften arrangement efter at have været ude at spise. Vi ønsker hjælp til kaffe og the brygning opbakning af div. samt servering og sener oprydning og hjælp til forberedelse af sener skrub af mad. Arbejdstid.ca 14.00 til 19.00
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i karlslunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i karlslunde, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!