Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Kastrup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Kastrup

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Kastrup

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4.8
(21)

Seneste Anmeldelse

"God udført rengøring"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Wow en god aften vi og vores gæster havde. Tak Joachim! Joachim lavede de lækreste og smukkeste cocktails, Utrolig dedikeret, og med stor lyst til at yde en ekstra insats - lige fra den smukkeste pynt, skum på toppen med smag, en visuelt og smagsfuldt fornøjelse - til professionel udstråling bag baren. Med tydeligt overskud og håndtering af mange bolde i luften. Joachim havde alt udstyr med selv, og kom før tid meget forberedt og i skønt humør! I ugerne op til festen, opleve vi en meget opsøgende og hjælpsom bartender der gjorde sig umage for at levere den absolut bedste service.

Bartender 15 personer

1,500,-

comment.user?.profileImg

"Jeg giver mine bedste anbefalinger til Christine. Alt kørte perfekt og hun var opmærksom på at få det hele til at køre 🙌\nKlart 5 stjerner"

Hjælp til køkkenet til fest

1,700,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Kastrup

Aften make up til fødselsdag

1,000 kr

Kastrup

En flot fest make up til min veninde og jeg til vores 50 års fødselsdag der kan holde hele festen

Bartender 15 personer

1,500 kr

Kastrup

Privat hjem - 15 gæster bartender til 2-3 timer - ca 4 cocktails Whisky sour Dark & stormy Cosmopolitan Gin & tonic Vi har selv ingredienserne Arbejdet forgår i stort køkken med 4 meter køkkenø ( evt bartenders egen bar)

Underholdning til fødselsdag

2,500 kr

Kastrup

Ønsker underholdning til en lille 40 års fødselsdag fx tryllekunst, tankelæsning Antal gæster: 10 stks

En halv times trylleri for børn

3,000 kr

Kastrup

Skottemarked er et arrangement hvor en lille centerforening og dens butikker holder "tilbudsdag" en lørdag og de lokale FDFere arrangerer loppemarked samme sted. Der er en lille scene i en af gårdene hvor der spilles levende musik, men dagen indledes med en halv times trylleri for børnene, gerne omkring kl. 1100. Der er scene, lyd og lydmand. Bil med udstyr kan køre helt frem til bagsiden af scenen. Vedhæftede billede kan give indtryk af størrelsen på scenen.

Underholdning til børnefødselsldag/ansigtsmaler/ballondyr

800 kr

Kastrup

Hej, jeg skal holde en børnefødselsdag, hvor der deltager børn fra 1 år til 10 år. Der bliver mellem 12-14 børn, søger nogen der enten kan lave ballondyr og ansigtsmaling. Er åben for forslag, hvis du er vant til at underholde til børnefødselsdage. Budgettet er for to timer, kan evt. forhandles. Skriv endelig!

Bryllupshjælp i have

4,000 kr

Kastrup

Vi skal holde bryllup i have med telt for 60-70 mennesker og skal i den forbindelse bruge 2 personer der kan komme og hjælpe på dagen med at stå for alle de praktiske ting som vi ikke selv kan nå. Det vil bla. sige: Tagen af bordet løbende, Opstilling af buffet, Løbende generel oprydning, Løbende opvask, Hjælp til grill af pølser og opsætning til natmad, Opsætning af drinksbord og generel sørgen for at der hele tiden er drikkevarer fremme. Hjælpen skal bruges fra kl 16 til klokken 02 lørdag d. 24. august

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i kastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i kastrup, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 4,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!