Hannah G.
København N
Seneste Anmeldelse
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København NV
"Super. Kan varmt anbefales!!"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København NV
"Følger op og god kommunikation 💪"
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Cecilie gør sit arbejde og hun gør det godt. Hun ved lige hvad der skal gøres og har øje for detaljer. Super sød, flink og smilende.
Hjælp til 70 års fødselsdag
950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringshjælp, opvask mv til fest
1,500 kr
København NV
vi skal afholde kobberbryllup d. 30. dec. vi har inviteret 100 gæster til ********** fest i københavn nv. gæsterne kommer kl. 17 og skal have velkomstdrink og varme snacks. kl. 18.00 vil der blive serveret middag. kl. 20 vil gæsterne gå en times danseundervisning og kl. 21/22 vil der blive serveret kage fra buffetbord samtidig med at der vil blive budt op til dans. vi forestiller os at to personer kan hjælpe os med at få arrangementer til at hænge sammen. de to personer skal komme kl. 16.00 og hjælpe med at **** klar. de skal varme snacks og gøre velkomstdrinks klar. kl. 18 skal der sættes mad på bordene. kartofler og flutes skal varmes i ovnen. kød og sovs kommer fra en slagter. salat skal sættes på bordet. vin og vand skal på bordene. kl. 20 skal bordene tømmes for tallerkner mv. som skal vaskes op. kl. 21 skal der sættes kage på et buffetbord og der skal laves kaffe og te. kl. 23 forventer vi at serveringspersonalet kan gå hjem, efter at have vasket op og ryddet op i køkkenet.
Lave og servere morgenmad
2,000 kr
København NV
Lave og servere morgenmad i forbindelse med et kobberbryllup i et privat hjem. Primære opgave er bacon og forskellige æggeretter (scrambled eggs, æg benedict, omelet mv.). Der er udstyr og det er uden rengøring.
Hjælp til navngivningsfest
2,000 kr
København NV
To personer søges til en navngivningsfest. ca. 100 gæster. Opgaverne vil rangere fra opsætning, oppyntning, afrydning, servering til rengøring og rydning af inventar. Mødetid vil være fra kl *********. Servicemindede, smilende og selvstartende. Skal have erfaring ift. typen af opgaver. 24/08-24
Servering og hjælp til oprydning, til firmaarrangement
2,000 kr
København NV
Vi søger assistance til vores virksomheds fødselsdagsreception. Gerne to hjælpere. 150kr. i timen. Vi har brug for hjælp til følgende opgaver: - Opsætning af mad og drikkevarer - Afrydning under arrangementet - Håndtering af forskellige opgaver, såsom at omarrangere borde og forberede ting - Oprydning efter arrangementets afslutning - Overvågning af præsentationen af mad og drikke samt oprydning af rod og affald - Sikring af rene og ryddelige toiletforhold under arrangementet - Evt. velkomst af gæster og sikring af deres komfort Vi søger et par dygtige hænder, der er opmærksomme og kan tage initiativ. De vil naturligvis blive instrueret i, hvad der forventes, og hvad der skal hjælpes med. De vil blive oplært, et par timer før arrangementet, men forventes selvkørende når det starter.
Rengøring efter fødselsdagsfest
2,500 kr
København NV
Vi skal holde en 30 års fødselsdagsfest og ønsker at betale os fra oprydning og rengøring af festlokale dagen efter. Det vil højst sandsynligt indebære oprydning af dåser og festpynt, fejning, aftørring og gulvvask.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i københavn nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i københavn nv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 2,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!