Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Hvidovre
"Wow en god aften vi og vores gæster havde. Tak Joachim! Joachim lavede de lækreste og smukkeste cocktails, Utrolig dedikeret, og med stor lyst til at yde en ekstra insats - lige fra den smukkeste pynt, skum på toppen med smag, en visuelt og smagsfuldt fornøjelse - til professionel udstråling bag baren. Med tydeligt overskud og håndtering af mange bolde i luften. Joachim havde alt udstyr med selv, og kom før tid meget forberedt og i skønt humør! I ugerne op til festen, opleve vi en meget opsøgende og hjælpsom bartender der gjorde sig umage for at levere den absolut bedste service."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København SV
"God udført rengøring"
"Christine gjorde det super ifm. vores datters konfirmation. Vi kunne bare overlade køkkenet og nyde dagen."
Hjælp til konfirmation
2,700,-
Mathilde og Emilie var fuldstændig lige så fantastiske, som jeg havde turdet håbe på! De var initiativrige, selvtænkende og sørgede for, at alt spillede, så jeg kunne slappe af og holde fest. De får mine varmeste anbefalinger og jeg vil meget gerne bruge dem igen!
Hjælp til fest, anretning af mad, afrydning, opfyldning af drikkevarer, opvask
1,750,-
"Reyes var bare fantastisk. Han hjælper meget med vores fest og handler meget mere end vi forventer, fx: han tog pap og pant ud og ryder op. Tak Reyes!"
Hjælp til at ryd op mens en fødselsdagsfest
600,-
Perfect team for the task
Hjælpere til fest
2,000,-
Malena og Mateo har hjulpet med afvikling sf en reception. De er gode til at tage imod information og instruktion, men det foregår kun på engelsk, så det skal man kunne. Søde og nemme at arbejde sammen med.
Hjælp i køkkenet og let servering/oprydning til reception
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fødselsdag
1,000 kr
Hvidovre
Fødselsdag festbbbnllmmvg llkkjjhhhhv jjjkkkkkkkkkkjhg
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Hvidovre
Vi har brug for køkkenhjælp til en konfirmation. Vi forestiller os hjælp til servering (family style) hvor maden blot skal stilles på fade på bordet, der skal sættes vand på bordene, rydde ud fra bordet, vaske op (opvaskemaskine) sætte frem til dessert, lave kaffe og lign. opgaver. Der vil være 1-2 unge hjælpere hvor vi har brug for en der har ansvaret og kan holde overblikket. Der er tale om en (uformel) konfirmation hvor vi bliver ca. 40. Det er i Hvidovre den 13. april fra kl. 16/16.30. Jeg vil tro ca. 4 timer, men det kan vi snakke nærmere om. Budgetestimatet er for begge hjælpere
Opfyldning til reception
750 kr
Hvidovre
Fylde op i buffet og rydde af Sætte opvask over Tjekke toileter (toiletpapir mm) Tidsrum 15-20
Hjælp til fest, anretning af mad, afrydning, opfyldning af drikkevarer, opvask
1,300 kr
Hvidovre
Hjælp til fest/køkkenhjælp. Har brug for en, der kan gå til hånde til en fest. Sørge for opfyldning af drikkevarer, anretning af mad og dessert, pakke maden væk, brygge kaffe, rydde af og sørge for opvask… sørge for at der ikke mangler noget. Ca. fra kl. 17-22
ca 3-4 timers hjælp i køkkenet med at lave kaffe og forbedrede kage og dessert
700 kr
Hvidovre
Praktisk hjælp i køkkenet. Brygge kaffe og pynte kage og sætte det frem. Buffen er i portionsanretninger, og alt service fra firmaet skal leveres uvasket tilbage, så der skal ikek hjælp til dette.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i hvidovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i hvidovre, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 1,550.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!