Hannah G.
København N
Seneste Anmeldelse
"Det er super"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Det er super"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
København NV
"Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra."
København SV
"Exceptionel service !"
Cecilie gør sit arbejde og hun gør det godt. Hun ved lige hvad der skal gøres og har øje for detaljer. Super sød, flink og smilende.
Hjælp til 70 års fødselsdag
950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og hjælp til oprydning, til firmaarrangement
2,000 kr
København NV
Vi søger assistance til vores virksomheds fødselsdagsreception. Gerne to hjælpere. 150kr. i timen. Vi har brug for hjælp til følgende opgaver: - Opsætning af mad og drikkevarer - Afrydning under arrangementet - Håndtering af forskellige opgaver, såsom at omarrangere borde og forberede ting - Oprydning efter arrangementets afslutning - Overvågning af præsentationen af mad og drikke samt oprydning af rod og affald - Sikring af rene og ryddelige toiletforhold under arrangementet - Evt. velkomst af gæster og sikring af deres komfort Vi søger et par dygtige hænder, der er opmærksomme og kan tage initiativ. De vil naturligvis blive instrueret i, hvad der forventes, og hvad der skal hjælpes med. De vil blive oplært, et par timer før arrangementet, men forventes selvkørende når det starter.
Rengøring efter fødselsdagsfest
2,500 kr
København NV
Vi skal holde en 30 års fødselsdagsfest og ønsker at betale os fra oprydning og rengøring af festlokale dagen efter. Det vil højst sandsynligt indebære oprydning af dåser og festpynt, fejning, aftørring og gulvvask.
Servering til 40-års
2,450 kr
København NV
Servering ønskes af to serveringspiger/-drenge til 40-års fødselsdag for ca. 45-50 gæster. Opgaven inkluderer: - Opvarmning og klargøring af mad til buffet fra cateringfirma - Afrydning og oprydning efter buffet - Klargøring af drikkevarer til maden - Klargøring af dessert + kaffe - Ad hoc oprydning undervejs - Klargøring af tag-selv bar - Sluttelig oprydning og rengøring i køkken Tidsforbrug: ca. 4/4 1/2 timer (18-22/22.30)
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i københavn nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i københavn nv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,230.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!