Person udfører ægteskabsceremoni som celebrant i smukt udendørs miljø.

Ægteskabs celebrant på Nordvest

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Nordvest

Ægteskabs Celebranter til alle dine behov

Ægteskabs celebrant

Humanistisk bryllup

Vielse i det frie

Vielse i hjemmet

Alle celebrant behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste ægteskabs celebranter på Nordvest

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anne D..

Brønshøj

4,9
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Frederik H..

København NV

4,5
48 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Personen aflyste efter aftalen skulle være startet, og derefter ændrede han både sit profilbillede og navn. Så det blev ikke gennemført. Utroværdig og upålidelig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Petronel V..

København Ø

4,8
119 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Great work. Highly recommend!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Lotte var med til at få alt til at fungere til punkt og prikke i køkkenet og med serveringen. Tak for den kæmpe indsats til dig og din veninde 🙏🏻

Servering til 40-års

2.000,-

comment.user?.profileImg

Freja og jeg havde super god kommunikation om opgaven og alt gik helt efter planen!

Oprydning efter havefest

500,-

comment.user?.profileImg

Cecilie gør sit arbejde og hun gør det godt. Hun ved lige hvad der skal gøres og har øje for detaljer. Super sød, flink og smilende.

Hjælp til 70 års fødselsdag

950,-

comment.user?.profileImg

Rigtig godt arrangement til vores udskolingsfest på Gladsaxe Privatskole. Store anbefalinger herfra.

DJ til skolefest (7.-9. kl.)

2.500,-

comment.user?.profileImg

Tak Nanna for din vidunderlige hjælp til vores bryllupsfest. Det betød alverden.

Hjælp med servering mm

2.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af ægteskabs celebranter

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Nordvest

Tjenere til Nytårsbryllup

2.800 kr

Vi ønsker at finde 2-3 serveringsfolk til hjælp med anretning, servering og opvask af aftensmad og dessert til vores bryllup Nytårsaften. Opgaven er fra kl.16.30 og frem til kl.23.00 til 60 gæster. Der skal anrettes Sushi på fade, som hvert bord får til fri afbenyttelse. Derudover er der nogle sidedishes og et lille tagselvbord til dem, der ikke kan tåle Sushi. Derefter skal der vaskes op og gøres klar til dessert. Desserten er et buffetbord. Efter Dessertopvasken er opgaven færdig. I skal ikke rydde op bagefter, og der er allerede taget hensyn til allergier og diæt. Vi har dækket borde og alting - det er blot anretning, servering og opvask.

Julemand til lystænding

2.000 kr

45 min med børn på skødet og til slut tænding af lyskæde

Sanger

1.000 kr

Syng 3 specifikke sange til privat middag med 12 personer, familie sammenkomst til 65 års fødselsdag

DJ til skolefest (7.-9. kl.)

2.500 kr

DJ-opgave til skolefest for ca. 50 unge i 7.-9. Klasse, fra kl. 19-22 torsdag den 2. Oktober, i Gladsaxe DJ skal medbringe lyd- og lysudstyr til indendørs dansegulv på ca. 50 kvm. Playlisten skal gerne blandes mellem de unges ønsker og DJ’ens egne valg. Der hjælpes gerne med op- og nedtagning af udstyret.

anretning af buffet til fest samt opvask

900 kr

Vi har brug for en køkkenassistent til at anrette en buffet til privat fest (modtage mad fra cateringfirma, holde ting lune i ovnen, sæt mad på fade og sæt fade på bordet, satte kage ind, brygge kaffe/te mv.) samt at rydde af bordet efter festen og vaske service op. Der forefindes professionelt køkken incl. industriopvaskemaskine, service og fade og alt nødvendigt udstyr Vi har brug for assistance fra 12:00 til ca. 1800 (gæster kommer 12:30 og mad ankommer 1200-1300) Det er i alt 49 gæster, 44 voksne og 5 børn. Drikkevarer er er tag-selv (sodavand og bag-in-box vin). Der vil blive serveret buffet og efterfølgende kaffe + kage.

Underholdning for børn fra 1-6 år

1.500 kr

Underholdning for børn i alderen 1-6 år. Afholdes udendørs i 1 time

Oprydning efter havefest

500 kr

Jeg holder en havefest til min fødselsdag, som slutter kl 17.45 og vi skal hurtigt videre med gæsterne til et andet sted. Opgaven består i at fjerne engangsduge fra 7 bænke, tage alle papkopper, engangsbestik mm til fra cirka 50 mennesker. Og komme det i plastiksække og smide disse plastiksække i den nærliggende affaldscontainer, som er 100 meter væk. Havefesten foregår på et fælles areal, så der skal være pænt og ryddeligt bagefter. Jeg vil tro, at det tager en times tid - man skal være der ret præcist kl 17.45. Jeg har sørget for plastiksække, så man skal ikke have noget med.

Hjælp med servering mm

2.200 kr

Jeg søger praktisk hjælp med klargøring og servering af buffet samt afrydning og opvask til bryllupsfest med ca. 35 gæster. Tidsrum ca. fra kl. 14-15 om eftermiddagen til 22-23 om aftenen.

Serveringshjælp, opvask mv til fest

1.500 kr

vi skal afholde kobberbryllup d. 30. dec. vi har inviteret 100 gæster til ********** fest i københavn nv. gæsterne kommer kl. 17 og skal have velkomstdrink og varme snacks. kl. 18.00 vil der blive serveret middag. kl. 20 vil gæsterne gå en times danseundervisning og kl. 21/22 vil der blive serveret kage fra buffetbord samtidig med at der vil blive budt op til dans. vi forestiller os at to personer kan hjælpe os med at få arrangementer til at hænge sammen. de to personer skal komme kl. 16.00 og hjælpe med at **** klar. de skal varme snacks og gøre velkomstdrinks klar. kl. 18 skal der sættes mad på bordene. kartofler og flutes skal varmes i ovnen. kød og sovs kommer fra en slagter. salat skal sættes på bordet. vin og vand skal på bordene. kl. 20 skal bordene tømmes for tallerkner mv. som skal vaskes op. kl. 21 skal der sættes kage på et buffetbord og der skal laves kaffe og te. kl. 23 forventer vi at serveringspersonalet kan gå hjem, efter at have vasket op og ryddet op i køkkenet.

Hvad tilbyder ægteskabs celebranter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.

  • En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.

  • En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.

Hvorfor hyre en ægteskabs celebrant med Handyhand?

Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!


Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.

Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i københavn nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i københavn nv, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.750,00,- til 2.800,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!