Hannah G.
København N
Seneste Anmeldelse
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København NV
"Super. Kan varmt anbefales!!"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København NV
"Nicolaj medbragte ikke haveredskaber der virkede og måtte låne vores.Kunne ikke udføre opgaven ordentligt og efterlod høje træstubbe."
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Cecilie gør sit arbejde og hun gør det godt. Hun ved lige hvad der skal gøres og har øje for detaljer. Super sød, flink og smilende.
Hjælp til 70 års fødselsdag
950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringshjælp, opvask mv til fest
1,500 kr
København NV
vi skal afholde kobberbryllup d. 30. dec. vi har inviteret 100 gæster til ********** fest i københavn nv. gæsterne kommer kl. 17 og skal have velkomstdrink og varme snacks. kl. 18.00 vil der blive serveret middag. kl. 20 vil gæsterne gå en times danseundervisning og kl. 21/22 vil der blive serveret kage fra buffetbord samtidig med at der vil blive budt op til dans. vi forestiller os at to personer kan hjælpe os med at få arrangementer til at hænge sammen. de to personer skal komme kl. 16.00 og hjælpe med at **** klar. de skal varme snacks og gøre velkomstdrinks klar. kl. 18 skal der sættes mad på bordene. kartofler og flutes skal varmes i ovnen. kød og sovs kommer fra en slagter. salat skal sættes på bordet. vin og vand skal på bordene. kl. 20 skal bordene tømmes for tallerkner mv. som skal vaskes op. kl. 21 skal der sættes kage på et buffetbord og der skal laves kaffe og te. kl. 23 forventer vi at serveringspersonalet kan gå hjem, efter at have vasket op og ryddet op i køkkenet.
Lave og servere morgenmad
2,000 kr
København NV
Lave og servere morgenmad i forbindelse med et kobberbryllup i et privat hjem. Primære opgave er bacon og forskellige æggeretter (scrambled eggs, æg benedict, omelet mv.). Der er udstyr og det er uden rengøring.
Hjælp til navngivningsfest
2,000 kr
København NV
To personer søges til en navngivningsfest. ca. 100 gæster. Opgaverne vil rangere fra opsætning, oppyntning, afrydning, servering til rengøring og rydning af inventar. Mødetid vil være fra kl *********. Servicemindede, smilende og selvstartende. Skal have erfaring ift. typen af opgaver. 24/08-24
Servering og hjælp til oprydning, til firmaarrangement
2,000 kr
København NV
Vi søger assistance til vores virksomheds fødselsdagsreception. Gerne to hjælpere. 150kr. i timen. Vi har brug for hjælp til følgende opgaver: - Opsætning af mad og drikkevarer - Afrydning under arrangementet - Håndtering af forskellige opgaver, såsom at omarrangere borde og forberede ting - Oprydning efter arrangementets afslutning - Overvågning af præsentationen af mad og drikke samt oprydning af rod og affald - Sikring af rene og ryddelige toiletforhold under arrangementet - Evt. velkomst af gæster og sikring af deres komfort Vi søger et par dygtige hænder, der er opmærksomme og kan tage initiativ. De vil naturligvis blive instrueret i, hvad der forventes, og hvad der skal hjælpes med. De vil blive oplært, et par timer før arrangementet, men forventes selvkørende når det starter.
Rengøring efter fødselsdagsfest
2,500 kr
København NV
Vi skal holde en 30 års fødselsdagsfest og ønsker at betale os fra oprydning og rengøring af festlokale dagen efter. Det vil højst sandsynligt indebære oprydning af dåser og festpynt, fejning, aftørring og gulvvask.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i københavn nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i københavn nv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 2,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!