Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til Barnedåb 2-3 timer
500 kr
Skovlunde
Jeg skal holde barnedåb i en Kirke. Vi har lejet et lokale i kirken, hvor vi efterfølgende vil være. Der er et stort køkken man kan bruge. Jeg har brug for en, der kan stå for alene at gøre maden klar. Vi vil på forhånd have lavet fade med tapas. De skal gøres færdige og stilles ind i lokalet. Der skal skæres brød og frugt. Stilles sodavand osv. ind i lokalet. Det er 1,5 liters sodavand. Så skal der laves saftevand. Kagerne skal sættes på fade og stilles ind. Kirketjeneren står for at lave kaffe og the. Vi bliver ca. 30 voksne og 15 børn. Jeg har brug for hjælp fra kl. 9.30 og så 2-3 timer.
Konfirmation
1,500 kr
Skovlunde
Selskabsbooster. Løbende sørge for at der er hyggeligt blandt gæsterne. Antal gæster: 40 Varighed: 5 t Aktiviteter: skabe roligt ubemærket dejlig stemning Plads: Indendørs og udendørs Materialer: Nix
Summer party chef needed
600 kr
Skovlunde
We are holding a summer party at a kolonihave and would like to ask a chef to take care of the food. We would like at least 3 courses, primarily things on the grill (meet/fish/shellfish).
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Konfirmation 20 personer
850 kr
Skovlunde
Støtte til en at varme mad op og lidt servering til 20 personer. kl.16-21 6.maj. 2023
Festhjælp
800 kr
Skovlunde
Hjælp til anretning af mad , servering og opvask ca kl. 13- 18 Ca 20 gæster i privat hjem
Bartender til privatfest for ca 20 personer
Skovlunde
Vi skal holde housewarming i vores nye hus i Skovlunde og vil gerne give vores gæster en god oplevelse/service mens vi stadig kan være nærværende og hygge os med dem. Derfor søger vi en smilende og glad person der har lyst til at hjælp os i nogle timer. Det vigtigste for os er at finde en der har lyst til at være bartender i et par timer fra ca 21-23. Der skal laves gængse drinks/cocktails som G&T Irish coffee mojito whiskey sour French 75 osv. Der vil også være fadølsanlæg og vin så der vil være fin tid til at sørge for at drinksne bliver gode/pæne. Vi sørger naturligvis for gode råvarer og redskaber. Hvis du har lyst til at hjælpe mere end et par timer så kan vi let udvide det. I princippet ville det være fint med hjælp fra 15-03 eller en kortere periode i det interval. Vores gæster kommer kl 16. Før det skal der gøre lidt klar sættes drikkevarer frem osv. Fra 16-18 skal der løbende fyldes lidt op i en tá selv bar med drikkevarer og snaks samt forberede aftensmad. Fra 18-21 skal der gøres klar til aftensmad grilles og ryddes af og sættes i opvaskemaskine. Og vi regner med at festen kører frem til ca kl 03 så bartendervagten kan sagtens køre der til. Vi hjælper naturligvis selv til med det praktiske og din fornemmeste opgaver vil være at sørge for at vores gæster kan få noget lækkert i glasset og at det bliver serveret med et smil 😀 Hvis du kan spille på et instrument og/eller synge eller kender nogen der kan så kunne det også sagtens blive et indslag. Hvis du har spørgsmål må du endelig skrive. Lønnen finder vi ud af afhængig af tid kompetencer osv. Lørdag d. 18. juni i tidsrummet kl 15-03 læs beskrivelsen ovenover for mere info.
Hjælp i køkken til 60 års fest
Skovlunde
20 personer til Buffet Klargøring af velkomstdrink Klargøring af buffet Opfyldning af buffet Afrydning af buffet Opvask af service Kaffebrygning Anrette kaffebord med service Lørdag den 4. Sep fra kl 15.30 til ca 22
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i skovlunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i skovlunde, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!