Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København SV
"God udført rengøring"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Wow en god aften vi og vores gæster havde. Tak Joachim! Joachim lavede de lækreste og smukkeste cocktails, Utrolig dedikeret, og med stor lyst til at yde en ekstra insats - lige fra den smukkeste pynt, skum på toppen med smag, en visuelt og smagsfuldt fornøjelse - til professionel udstråling bag baren. Med tydeligt overskud og håndtering af mange bolde i luften. Joachim havde alt udstyr med selv, og kom før tid meget forberedt og i skønt humør! I ugerne op til festen, opleve vi en meget opsøgende og hjælpsom bartender der gjorde sig umage for at levere den absolut bedste service.
Bartender 15 personer
1,500,-
"Jeg giver mine bedste anbefalinger til Christine. Alt kørte perfekt og hun var opmærksom på at få det hele til at køre 🙌\nKlart 5 stjerner"
Hjælp til køkkenet til fest
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Aften make up til fødselsdag
1,000 kr
Kastrup
En flot fest make up til min veninde og jeg til vores 50 års fødselsdag der kan holde hele festen
Bartender 15 personer
1,500 kr
Kastrup
Privat hjem - 15 gæster bartender til 2-3 timer - ca 4 cocktails Whisky sour Dark & stormy Cosmopolitan Gin & tonic Vi har selv ingredienserne Arbejdet forgår i stort køkken med 4 meter køkkenø ( evt bartenders egen bar)
Underholdning til fødselsdag
2,500 kr
Kastrup
Ønsker underholdning til en lille 40 års fødselsdag fx tryllekunst, tankelæsning Antal gæster: 10 stks
En halv times trylleri for børn
3,000 kr
Kastrup
Skottemarked er et arrangement hvor en lille centerforening og dens butikker holder "tilbudsdag" en lørdag og de lokale FDFere arrangerer loppemarked samme sted. Der er en lille scene i en af gårdene hvor der spilles levende musik, men dagen indledes med en halv times trylleri for børnene, gerne omkring kl. 1100. Der er scene, lyd og lydmand. Bil med udstyr kan køre helt frem til bagsiden af scenen. Vedhæftede billede kan give indtryk af størrelsen på scenen.
Underholdning til børnefødselsldag/ansigtsmaler/ballondyr
800 kr
Kastrup
Hej, jeg skal holde en børnefødselsdag, hvor der deltager børn fra 1 år til 10 år. Der bliver mellem 12-14 børn, søger nogen der enten kan lave ballondyr og ansigtsmaling. Er åben for forslag, hvis du er vant til at underholde til børnefødselsdage. Budgettet er for to timer, kan evt. forhandles. Skriv endelig!
Bryllupshjælp i have
4,000 kr
Kastrup
Vi skal holde bryllup i have med telt for 60-70 mennesker og skal i den forbindelse bruge 2 personer der kan komme og hjælpe på dagen med at stå for alle de praktiske ting som vi ikke selv kan nå. Det vil bla. sige: Tagen af bordet løbende, Opstilling af buffet, Løbende generel oprydning, Løbende opvask, Hjælp til grill af pølser og opsætning til natmad, Opsætning af drinksbord og generel sørgen for at der hele tiden er drikkevarer fremme. Hjælpen skal bruges fra kl 16 til klokken 02 lørdag d. 24. august
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i kastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i kastrup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 4,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!