Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København N
"Det er super"
København S
"Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)"
København SV
"Exceptionel service !"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkkenhjælp
1,500 kr
Albertslund
Det er et bryllup. Vi får maden leveret, men skal have en til at sætte chips og drikkelse frem til vi kommer fra kirken. Hjælper med at modtage maden og klargøre forret, middag og dessert ud fra det der er beskrevet på følgesedlen til maden. Derudover hjælpe til med at få ting ud og ind af opvaskemaskinen.
Servering til bryllupsfest
1,850 kr
Albertslund
Vi ønsker serverings hjælpere 2-3 personer til bryllups fest, gæster 60 pers. Der søges køkken hjælp til div. opgaver, snacks og forret, buffet forberedelse og klargøring, opfyldning med drikkevarer på bordene og i skabe, kage og kaffe bord, samt afrydning og opvaskning. Alt mad kommer udefra men skal gøres klar eller tilberedes lidt før spisning. Plan for dagen laver vi sammen 👍 Stort industri køkken til rådighed, samt industri opvasker. Tidsrum ca. 09.00-23.00 Lokation, Albertslund - bil foretrækkes men offentligt også muligt. Estimeret pris, er pr. Hjælper. Er I nogle som kender hinanden og vant til lignende opgaver sammen foretrækkes dette.
Underholdning til en Fødselsdag
700 kr
Albertslund
2-3 melodier til en 60 års fødselsdag
levering af hjemmelavede mad
300 kr
Albertslund
Ønsker hjemmelavede aftensmad leveret 3-4 gange om ugen til en familie på 5 medlemmer.
Fødselsdagsfest
1,500 kr
Albertslund
Der skal bruges en person som håndtere buffet, opvask og kaffe. Vedkommende skal være på plads 16:30 og stå for opvarmning af tilbehør samt opsætning af maden på et bord på en overdækket terrasse.(grill af kød mv står gæsterne selv for) Der skal videre afdækkes efter middagen, og skylles af/ryddes samt laves kaffe./te. Umiddelbart tager opgaven 4-5 timer.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,200 kr
Albertslund
Hjælp til anretning af buffet leveret varm på fade/skåle, dog skal 2 slags kød skæres ud. Hjælpe med at sætte vin/øl frem under maden. Afrydning efter buffet og opvask. Lave kaffe og sætte frem.Vi bliver ca. 40. Arrangementet er i beboerhus med stort køkken med alt udstyr, herunder hurtig opvaskemaskine. Behov for hjælp fra kl. 12 til ca. kl. 18.
Køkkenhjælp og servering
2,500 kr
Albertslund
Vi skal holde konfirmation for 34 gæster og har brug for hjælp til opvarmning og servering af cateringmad. Ligeledes afrydning og opvask. Det er ikke tallerkenservering, men "buffet" ved borden som share-food. Maden leveres i forsamlingshuset mellem 13.00 og 14.30, så vi har brug for en, der kan tage imod maden og varme den op/holde den varm. Gæster kommer kl. 15.00 og vi forventer at spise omkring kl. 15.30.
Afrydder og oprydder til bryllup
Albertslund
Tænker vi skal bruge 2 personer til en timepris på 150kr. Der skal hældes champagne op og stilles på buffet bordet til lige efter vielsen kl 14. Personales opgaver skal udelukkende bruges til at sætte buffet på buffetbordet samt Ryde af efter spisning. Service skal vaskes og sættes på plads. Der skal under hele middagen sørges for vin vand og sodavand på borderne (personalet skal ikke servicere folk ved bordene). Samt skifte stearinlys under hele den lejet tid. Efter maden skal der laves kaffe the og hvad der høre til af sukker og mælk og søde sager som skal stilles på alle borderne Alt dette skal derefter ryddes vaskes og sættes på plads. Vi bliver ca 50-55 mennesker. tænker leje tiden skal lyde på kl 12-20. ser gerne i kommer forbi lokalet dagen før hvor i lige kan vises rundt samt få en snak om hvordan og hvorledes. 23/7 2022 kl 12-20
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i albertslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i albertslund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,180.00,- til 1,820.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!