Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Det er super"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.
Hjælp til bryllup med diverse
3,500,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Summer party chef needed
600 kr
Skovlunde
We are holding a summer party at a kolonihave and would like to ask a chef to take care of the food. We would like at least 3 courses, primarily things on the grill (meet/fish/shellfish).
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Konfirmation 20 personer
850 kr
Skovlunde
Støtte til en at varme mad op og lidt servering til 20 personer. kl.16-21 6.maj. 2023
Festhjælp
800 kr
Skovlunde
Hjælp til anretning af mad , servering og opvask ca kl. 13- 18 Ca 20 gæster i privat hjem
Bartender til privatfest for ca 20 personer
Skovlunde
Vi skal holde housewarming i vores nye hus i Skovlunde og vil gerne give vores gæster en god oplevelse/service mens vi stadig kan være nærværende og hygge os med dem. Derfor søger vi en smilende og glad person der har lyst til at hjælp os i nogle timer. Det vigtigste for os er at finde en der har lyst til at være bartender i et par timer fra ca 21-23. Der skal laves gængse drinks/cocktails som G&T Irish coffee mojito whiskey sour French 75 osv. Der vil også være fadølsanlæg og vin så der vil være fin tid til at sørge for at drinksne bliver gode/pæne. Vi sørger naturligvis for gode råvarer og redskaber. Hvis du har lyst til at hjælpe mere end et par timer så kan vi let udvide det. I princippet ville det være fint med hjælp fra 15-03 eller en kortere periode i det interval. Vores gæster kommer kl 16. Før det skal der gøre lidt klar sættes drikkevarer frem osv. Fra 16-18 skal der løbende fyldes lidt op i en tá selv bar med drikkevarer og snaks samt forberede aftensmad. Fra 18-21 skal der gøres klar til aftensmad grilles og ryddes af og sættes i opvaskemaskine. Og vi regner med at festen kører frem til ca kl 03 så bartendervagten kan sagtens køre der til. Vi hjælper naturligvis selv til med det praktiske og din fornemmeste opgaver vil være at sørge for at vores gæster kan få noget lækkert i glasset og at det bliver serveret med et smil 😀 Hvis du kan spille på et instrument og/eller synge eller kender nogen der kan så kunne det også sagtens blive et indslag. Hvis du har spørgsmål må du endelig skrive. Lønnen finder vi ud af afhængig af tid kompetencer osv. Lørdag d. 18. juni i tidsrummet kl 15-03 læs beskrivelsen ovenover for mere info.
Hjælp i køkken til 60 års fest
Skovlunde
20 personer til Buffet Klargøring af velkomstdrink Klargøring af buffet Opfyldning af buffet Afrydning af buffet Opvask af service Kaffebrygning Anrette kaffebord med service Lørdag den 4. Sep fra kl 15.30 til ca 22
Hjælp til fest
Skovlunde
Skal holde en sweet 16 fest med familie og en del unge mennesker. D 21 august i skovlunde tæt på skovlunde st. Fra kl 16.30 og 7 til 10 timer frem. Skal bruge hjælp til at sætte meget enkelt mad ind på buffet bordet. Fylde op og rydde af efter maden. Opstille kagetapas og igen fylde op og rydde af. Der bliver primært brugt engangsservice. Personen skal også stå i baren og servere blandet drikkevare ( ingen kompliceret drinks) samt sørge for der bliver fyldt op i køleskabet af kolde drikkevare. Fylde op i chips mm. Kan evt være en person fra 16.30 til 20.30 og en anden person fra 20 til 24 -02 ish eller en der kører alle timerne selv. Mad og drikkevare er tilgængeligt. Lørdag d 21 august fra 16.30 til festen slutter 02 ish + ÷
Hjælp til servering i Skovlunde
Skovlunde
Vi søger en eller to som kan hjælpe med servering og oprydning til en 40 års fødselsdag. Da der kommer kok med buffet vil det primært være oprydning opvask fylde vand og snacks op lave kaffe osv. Vi bliver ca. 35 gæster. Lørdag den 22 august fra ca. kl.16.30 til kl.22.00
Servering til Bryllup
Skovlunde
Vi søger 2 personer til servering ved vores bryllup det må meget gerne være 2 der kender hinanden. Brylluppet bliver afholdt på NordicPark i Græsted lørdag den 20/06 og arbejdstiden vil være fra 13 til 22 så 9 timer i alt. Der er en køkkendame til at styre anretningen af maden. Opgaverne vil være servering til reception afrydning efter reception opdækning til middag servering under middag og afrydning efter. Øl og vin står som flasker på borderne og gæster henter selv cocktails og drinks under brylluppet. Der er mad og drikkevare til personalet. Med venlig hilsen Christian 20/06/20
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i skovlunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i skovlunde, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 730.00,- til 1,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!