Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København K
"Super flink og forstående."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København SV
"God udført rengøring"
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
"Sød, præcis, effektiv, tænker fremad. Med et minimum af instruktion klarede Solvej alle opgaver. Tak!"
Hjælp til servering og afrydning
2,400,-
Kan klart anbefales
Hjælp til opstilling og oprydning af mad til firmajulefrokost
2,500,-
Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.
Servering/buffet
1,400,-
Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt
Meal prepping
500,-
Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!
Opvask/servering til fødselsdag
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tatovør til 30 års fødselsdag.
3,500 kr
København K
tatover små ting i en eller to timer, det er i et stort lejet lokale inde på en bar i hjertet af byen, min 30års fødselsdag.
Mad til nytår
4,500 kr
København K
Vi mangler en til at stå i køkkenet og lave mad til nytår til ca 14 gæster. Dette inkluderer apatizers til nytårstalen, forret og hovedret. Hvad menuen skal bestå af kan vi planlægge sammen. Prisen er uden maden. Vi har almindelige køkken redskaber til rådighed
Hjælp til julefrokost
2,329 kr
København K
ca 40 gæster. Der skal sættes drikkevarer frem, varmes lune retter, anrettes julefrokostbuffet, ryddes op efter buffet+køkken, og oprydning løbende på bordene og fyldes drikkevarer op (øl/vin/sodavand)
Kok til nytår
4,500 kr
København K
Lave aftensmad inkl. appetizers, forret, hovedret og dessert til 16 personer. Vi vil hjælpe med oprydning, og stå for indkøb af maden. Hvad retterne skal være aftales i samarbejde med kokken. Almindeligt køkkenredskaber til rådighed.
Servering, afrydning og opvask til fødselsdag
2,500 kr
København K
Festen holdes i lejet et lokale i Indre København. Vi sætter selv op og gør klar. Vi regner med 60-70 gæster der kommer og går ud over aftenen. De første gæster kommer fra 18.30 og lokalet skal forlades af gæster senest 02.00 hvorefter borde og stole skal sættes på plads. Der skal serveres tapas-buffet fra ca kl 20 der kommer udefra. Ingen varme retter. Det meste arbejde er altså at løbende sørge for der er nok på buffeten, at der er vin og drikkevarer til alle, og at rydde af/vaske op (der er industrimaskine) hen ad vejen. vi har nogen til at hjælpe med velkomstdrink og vi tager den sidste oprydning. Der er bestilt rengøring af lokalet. Jeg tror en person kan klare jobbet, men det er sikkert federe at være to.
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,200.00,- til 2,420.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!