Opsætning og oprydning af event i København K

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i København K

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i København K

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(28)

Seneste Anmeldelse

"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4.8
(20)

Seneste Anmeldelse

"Exceptionel service !"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Opgaveejer for løst opgaver online

Danny J.

Valby

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sigurd N.

København S

4.3
(38)

Seneste Anmeldelse

"Det var fint"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"

Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service

3,400,-

comment.user?.profileImg

Alt fungerede rigtig godt. Sød og opmærksom.

Servering og afrydning til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Kan klart anbefales

Hjælp til opstilling og oprydning af mad til firmajulefrokost

2,500,-

comment.user?.profileImg

Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.

Servering/buffet

1,400,-

comment.user?.profileImg

Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt

Meal prepping

500,-

comment.user?.profileImg

Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!

Opvask/servering til fødselsdag

900,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 213 Anmeldelser

4.88
200
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I København K

Praktisk hjælp/rengøring til fødselsdag

750 kr

København K

Jeg holder 30 års fødselsdag i København K og skal bruge hjælp til det praktiske omkring rengøring, sætte mad frem til gæster (bliver leveret i flamingokasser). Sætte drinks på køl, samt drinks ud på bordet til gæsterne, tallerkner i opvasker, tømme opvasker, fjerne tomme dåser mv. Jeg sender et program og beskrivelse inden af hvad du skal være opmærksom på. Tidspunkt 27/4 kl. 17-22. 5 timers løn.

fest lokale

1,200 kr

København K

vi holder påskefrokost for 20 personer - oprydning og rengøring af dette

Serveringshjælp til bryllup

5,000 kr

København K

Vi søger et hold på 5 personer, som vil servere til middagen til vores bryllup i tidsrummet ca kl 17-24 lørdag den 18. maj 2024. I skal helst kende hinanden og have arbejdet sammen før, og også helst have prøvet at servere til et bryllup før (eller lignende større arrangement med taler, sange osv.), men I behøver ikke være meget erfarne. Vi bliver ca 120-130 personer til festen. Derudover er der 3 kokke, som anretter maden, plus en tjener fra cateringselskabet, som kender deres koncept, samt 3 personer, der vasker op. Dvs opgaven for jer består i at stille maden ind, fylde op med vin, øl og vand og stille service tilbage i køkkenet. Menuen er en blanding af deleretter og portionsanrettede retter. Vi regner med, at det bliver en sjov fest med masser af indslag og højt humør, så vi søger nogen, der er med på at være del af den gode stemning :)

BBQ catering på stedet i nærheden af mig

6,000 kr

København K

Konfirmation ca. 50 personer - grille kød. Spisning ca. kl. 17.30

Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe

1,500 kr

København K

Vi har en Melitta Barista Smart TS fra 2019 der er gået i stykker og vil ikke brygge kaffe (viser systemfejl 14). Vi har forsøgt at rense kaffebønnerbeholder, men det hjælp ikke. Vi søger efter hjælp.

Hjælp til opstilling og oprydning af mad til firmajulefrokost

2,500 kr

København K

Brug for hjælp til opstilling og oprydning af buffet til firmajulefrokost med ca. 90 deltagere. Søger minimum to personer, som sørger for at stille maden frem til buffet og løbende fylder på. Herefter skal buffeten ryddes af. Maden kommer fra cateringfirma. I løbet af aftenen ryddes al service af bordene og gøres rent i opvaskemaskinerne. Rent service sættes efterfølgende på plads. Dato: D. 8. december. Tidsrum ca. fra kl. 18-22.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,250.00,- til 6,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!