Opsætning og oprydning af event i Hedehusene

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Hedehusene

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Hedehusene

Opgaveejer for løst opgaver online

Anja H.

Hedehusene

5.0
(21)

Seneste Anmeldelse

"Vi var meget meget glade for Anja´s hjælp til vores fest. Anja havde styr på alle opgaverne og køkkenet var så fint ryddet op og opvask vasket rest mad i køleskab mm. Vi kan varmt anbefale Anja´s erfaring og kompetencer :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Emilie L.

Roskilde

4.8
(5)

Seneste Anmeldelse

"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"

Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.

900,-

comment.user?.profileImg

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1,000,-

comment.user?.profileImg

"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"

Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service

3,400,-

comment.user?.profileImg

Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰

Oprydning og servering til fødselsdagsfest

900,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."

Serveringshjælp, oprydning og opvask

1,890,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 212 Anmeldelser

4.88
199
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Hedehusene

Fletninger

400 kr

Hedehusene

Fletninger skal laves til konfirmation

Køkkenhjælp til konfirmation

Hedehusene

Vi søger hjælp til servering af buffet kaffebrygning og afrydning mm til vores datters konfirmation. Vi bliver 36 i alt og starter kl 14 med kagebuffet efterfulgt af buffet dessert kaffe og natmad. 18. juni kl 14

Køkkenhjælp og servering hjælp til konfirmation. Maden er klar til servering.

Hedensted

søger hjælp til køkkenet til min datters konfirmation. Der skal være en med erfaring, da jeg gerne vil være med ved bordet. Det er i Vrigsted, nær Hedensted

Servering til bryllup

Hedehusene

Hej Vi skal holde bryllup i haven til sommer. Vi skal bruge 1 til 2 personer som kan servere en forret og en hovedret til vores gæster. Vi regner med at blive Ca 50 personer. Vi står selv for maden. Så det vi helt konkret skal have hjælp til er : Forret - servere forretten som er portionsanrettet i forvejen. Hovedret - Tage stege ud af ovnen når de er færdige og skære kødet ud - varme kartofler og sovs. Servere maden for gæster via fade. Dessert - bære bryllupskage ind. - bære ud og rydde op mellem serveringer Så vi ønsker et tilbud på hvad det vil koste at få jer ud til denne opgave? 6/8-22

Servering konfirmation

Hedehusene

Jeg mangler serveringspersonale til konfirmation i Hedehusene d. 4 sept fra kl ca 15:30. Vi holder det hjemme og vi bliver ca. 40 i alt Det ville være rigtig fint hvis du har eb veninde eller 2 med Kan du hjælpe? 4 sept 2021 fra kl. ca. 15:30

Køkken hjælp ved Konfirmation Hedehusene

Hedehusene

Ønsker hjælp i køkkenet ved konfirmation til: - anrette forret på tallerken - opvarme hovedret lægges på fad/skål som kører rundt selv - hjælpe med at bære ud fra bordene - holde køkkenet rent (der er opvaskemaskine) Den 15. august 2020 fra kl. 14 til ca. 18. Vi bliver 28 og gæsterne kommer kl. 15.

Anretning af buffet til 50 års fødselsdag

Hedehusene

Vi skal holde min mands 50 års fødselsdag i et kontorlokale i Baldersbrønde (Baldersbuen). Vi bliver ca. 50 personer. Maden kommer (sandsynligvis) fra Smageriet og skal anrettes på et buffetbord. Enkelte dele af buffeten skal varmes hertil har vi to komfurer med ovn i et lille (te)køkken. Foruden anretning/opfyldning på buffet'en består opgaven i at vaske service efter maden (i opvaskemaskine) samt at brygge/anrette kaffe og sætte drikkevarer frem til bar. Arbejdstid 16.30 - ca. 23.00 Lørdag 29. februar 2020

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i hedehusene til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i hedehusene, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,130.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!