Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Rødovre

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Rødovre

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Rødovre

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(36)

Seneste Anmeldelse

"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4.8
(21)

Seneste Anmeldelse

"God udført rengøring"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Kan kun give Ken vores varmeste anbefaling. Alt blev udført som vi ønskede og vi mærkede med det samme at opgave var i sikre hænder. Det blev også bemærket af vores gæster :) Super service og godt humør.

Servering

900,-

comment.user?.profileImg

Up and beond service 😁

Servering og madlavning til konfirmation

2,200,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 338 Anmeldelser

4.89
319
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Rødovre

Bryllup

3,000 kr

Rødovre

Mangler tjenere til buffet til ca 60 personer. Skal kunne ordne alt inkl oprydning og hele lokalet skal stå helt tomt og rengjort inden kl 11 søndag 31. Aug. Festen slutter evt kl 4 om morgenen. Ønsker en ca pris. Tak Mvh Yvonne

Servering og oprydning af mad udefra, eller catering og servering i ét

4,800 kr

Rødovre

16 personer mødes privat for at spise julefrokost. Ikke noget fancy julemad, men den skal anrettes, serveres og der skal ryddes op efterfølgende. Hvis mad ikke er inkluderet i dit tilbud, bestilles dette udefra, f.eks. fra Kokken og Jomfruen. Buffetten består vel af 7 retter, der skal anrettes. Der skal også anrettes til risalamande, så to serveringer. Service er på stedet.

5-6 runde chokoladelagkager (til 44 personer)

1,000 kr

Rødovre

Vi skal have kage til ca 44 personer. Gerne flere mindre runde kager. Ingen frugt eller bær, men gerne citrus i fx en mousse. Pænt afsluttet, men pynt ikke nødvendigt. Skal bruges i Rødovre syd kl 19.

Hjælp til konfirmation, servering, opfyldning mm.

2,000 kr

Rødovre

Vi har brug hjælp til opfyldning af snacks, vand og vin, let servering og afrydning efter mad. Fra kl. ca. 13-19 måske kl. 20. Vh Christian

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i rødovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i rødovre, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 4,850.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!