Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Nærum

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Nærum

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Nærum

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Opgaveejer for løst opgaver online

Solvej H.

København N

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Rigtig dejligt makkerpar

Køkken og servicering til 30 års fødselsdag

2,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 324 Anmeldelser

4.88
305
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Nærum

Privat madlavning 2 gange om ugen til en familie på 4 med cøliaki

1,522 kr

Nærum

Indkøb og madlavning til en familie på 4 med gluten intolerance. 2 gange ugentligt efter nærmere aftale

Opsætning og nedtagning af festtelt

1,500 kr

Nærum

Opsætning og nedtagning af festtelt: 6x9 meter inkl. plastgulv (55m2). Opsætning torsdag eller fredag. Nedtagning søndag eller mandag morgen Opstilles i baghave med adgang via 80 cm havedør. Telt opstilles på jævn græsplæne.

Opvask og servering til fest

1,000 kr

Nærum

Anretning af mad, opvask og div forefaldende

Køkken og servicering til 30 års fødselsdag

1,200 kr

Nærum

Hjælp til: Portionsanrette forret Hælde velkomstdrinks op i glas Anrette og sætte fade, skåle og anden mad ud på bordet til fødselsdagen Tage ud af bordet efter forret, hovedret og dessert Sætte kage samt tallerkner, skeer etc. ud på tagselvbord Lave kaffe og te. Opvask Evt. hjælp til at lave cocktailbord Fra 17:00 til ca. 23:00

Barnedåb, servering, afrydning, oprydning.

3,200 kr

Nærum

Vi holder barnedåb for vores datter, med en større fest/reception i telt, men med tilhørende indendørs køkken. Vi skal bruge 2 personer til at hjælpe med at opstille grill, stille mad frem, rydde af, rydde op, fylde drikkevare op osv., fra ca kl 14:30 - 20:30.

Hjælp til anretning og oprydning - fødselsdag den 14. august

Næstved

Vi skal holde en fødselsdag den 14. august. Der mangler vi hjælp til det praktiske omkring anretning og afrydning af buffet, opvask mv. Vi bliver 24 personer i et festlokale her ved Næstved.

hjælp til servering til fødselsdag

Næstved

hjælp til servering og oprydning til fødselsdag

Oprydning efter fest

Næstved

Borde ryddes Affald smides udMad fjernesTallerkener samles Mange glas vaskes i opvaskemaskineSlatter tømmes

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i nærum, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,350.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!