Opsætning og oprydning af event i Taastrup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Taastrup

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Taastrup

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Opgaveejer for løst opgaver online

Vita B.

Ishøj

5.0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Helt superflot"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Emilie L.

Roskilde

4.8
(5)

Seneste Anmeldelse

"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Anja H.

Hedehusene

5.0
(21)

Seneste Anmeldelse

"Vi var meget meget glade for Anja´s hjælp til vores fest. Anja havde styr på alle opgaverne og køkkenet var så fint ryddet op og opvask vasket rest mad i køleskab mm. Vi kan varmt anbefale Anja´s erfaring og kompetencer :-)"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Christine klarede vores reception i forbindelse med en bisættelse forbilledligt, arbejder sikker punktligt og selvstændig - det var som vi forventede.

reception

1,200,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 212 Anmeldelser

4.88
199
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Taastrup

Køkkenhjælp til konfirmation

1,590 kr

Taastrup

Køkken og serverings hjælp til konfirmation. Opsætning af buffet mad. Det meste kommer i de serveringsskåle det skal serveres i. Oprydning efter mad. Service skal ikke vaskes. Varmning af natmad og buffet opsætning af det. Tilsikring af drikkevarer på bordene

reception

1,000 kr

Taastrup

kl 12 modtage mad til begravelsesreseption, fra catering, stille på fad og sætte buffe op, fra 13 til 14 fylde op og sikre der er ryddet i lokalet, 14.30 begynde at rydde buffe og starte opvask. slut 15

Hjælp til at opvarme og servere mad til ca. 25 gæster i anledning af barnedåb.

600 kr

Taastrup

I anledning af barnedåb søger vi 1 - 2 personer til hjælp med velkomstdrinks, opvarmning og opsætning af madbuffet til ca. 25 gæster. Opgaven slutter efter afrydning af tallerkner efter buffeten ca. kl. 14.

Opvarmning og servering af mad, let oprydning af tallerkner

600 kr

Taastrup

I anledning af barnedåb søger vi 1 - 2 personer til hjælp med velkomstdrinks, opvarmning og opsætning af madbuffet til ca. 25 gæster. Opgaven slutter efter afrydning af tallerkner efter buffeten ca. kl. 14.

Hjælpe til med dekoration/aftvikling til firmafest

2,000 kr

Taastrup

Firmafest på virksomhedens matrikel. 27 personer. Hele virksomhed er væk mellem 1230- 1600 og der skal pyntes op og flyttes om så der er klar til fest. Flytning af borde/inventar i middagssal Omdannelse af kontor til dansegulv, musikanlæg Opstilling af Bar, fadølsanlæg Dekoration af altan Diverse praktiske ting

Serverings piger

2,000 kr

Taastrup

Vi skal bruge serverings damer til servering af velkomst drinks samt noget forberedelse til mad samt afrydning og opvask ?

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i taastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i taastrup, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!