Person serverer drikkevarer til gæster ved festlig begivenhed.

Servering eller anden hjælp til fest på Nørrebro

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Nørrebro

Festhjælpere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste festhjælpere på Nørrebro

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sara K..

København N

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Min mand og jeg har i går holdt en kanon vellykket og festlig 2 x 60 års fødselsdag med ca 50-55 gæster i telt i haven og en kok der sørgede for helstegt pattegris og tilbehør. En mega STOR tak 🙏 til dig, Sara (som endda kom et kvarter for tidligt 🌹) og dig, Simon, der klarede den kæmpe udfordring med bravour ❤️ der var rigtig MANGE små opgaver at holde styr på og I formåede at bevare overblikket samt at holde den stramme tidsplan. Det var ikke en nem opgave! Vi og alle vores gæster synes det var en kanon hyggelig fest og og det bliver den altså kun hvis betjeningen også sidder i skabet 👍 To meget søde, præsentable, venlige, serviceminded og løsningsorienterede mennesker. Det skal siges vi kendte ikke Sara og Simon på forhånd og vi vil meget gerne bruge dem igen og varmt anbefale dem ❤️"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Danny J..

København K

5,0
4 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flink og forstående."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Luca Q..

Frederiksberg

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Følte sig i trygge hænder med mega godt og selvstændig arbejde, hvilket bare gør at man ikke skulle bekymre sig"

Verifikationer

Info

mit id verificering

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem.

Køkkenhjælp til fødselsdag

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af festhjælpere

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Nørrebro

Runner til Nytårsfest

2.200 kr.

Har brug for én eller flere runnere til en nytårsfest i Nordvest i København. Enten er opgaven fra 18:00 - 04:30 (med masser af pauser, mad og drikke) Eller to forskellige vagter: 18:00 - 23:00 (med lidt mad) 23:00 - 04:30 (med forfriskninger) Opgaverne er enkelte; Afrydning af borde, holde opvaskerne igang og sørge for stedet ser nydeligt ud under festen. Tilbyder 200kr/timen

Oprydning fest 30 mennesker

300 kr.

Samle pant, tørre flader og vaske gulv. Burde tage 30 min til 1 time. 60 kvm

Underholdning

600 kr.

Jeg leder efter et sjovt underholdningsindslag til min fødselsdag. Jeg inviterer på en italiensk aften, hvor jeg mixer mine veninder - her tænkte jeg det kunne være godt med enten et sjovt eller kreativt indslag. Det foregår i min stue og der vil ikke være meget plads til at bevæge sig rundt eller have store rekvisitter. Jeg forventer vi bliver ca. 12 -15. Mit budget er på 500-700 kr.

kaffe

3.740 kr.

Fødselsdagsfest med 50 personer. Kaffe brygges på stedet og løbende men jeg har selv personale. Termokander skal leveres. Sukker, mælk og kopper klarer jeg selv.

Underholdning til julefrokost

10.000 kr.

Vi søger underholdning til vores julefrokost i København d. 28 november. Vores første valg var comedy/trylleri, men alt har interesse.

Privat fest søger barpersonale – servering af fadøl og cocktails

1.150 kr.

Vi holder en større privat fest og søger 1-2 personer med gåpåmod og godt humør til at stå i baren. Festen finder sted Lørdag d. 7 Juni og løber fra kl. 19:00 til 04:00, så du skal være frisk på en aften med gang i den! Opgaven består i at servere fadøl, mikse simple cocktails og betjene et nemt betalingssystem. Du bliver en vigtig del af stemningen og med til at sikre, at gæsterne får en festlig og god oplevelse. Vi tilbyder: - 125 kr. i timen - Mad og drikke undervejs En sjov og uformel aften med god musik og glade mennesker, og du må gerne selv fest med :)

grill

16.000 kr.

grillmester, pølser, fisk, helstegtpattegris, salater, grill, vegetarisk, brød

Hvad tilbyder festhjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde serveringspersonale, bl.a. til en privat fest, på Handyhand skal du gøre følgende:

    1. Opret din opgave:

    Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger hjælp til, f.eks. køkkenhjælp og tjenere til fest, og inkludér så mange detaljer som muligt om serveringen og hvornår du ønsker den udført.

    1. Angiv et budget:

    Indtast det, du forventer at betale for serveringshjælpen. Ved at indikere hvad du forventer at betale, hjælper det handyhandere til at afstemme deres tilbud med dine forventninger.

    1. Modtag tilbud:

    Efter at have oprettet din opgave, vil du begynde at modtage tilbud fra serveringspersonale og andet køkkenhjælp til din private fest i nærheden eller dem, der er villige til at rejse til din lokation.

    1. Vælg din(e) handyhander(ere): 

    Gennemgå tilbuddene og vælg det tilbud, der bedst matcher dine krav og budget. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du betaler lidt mere eller accepterer andre vilkår, for at få den bedst muligt servering til festen.

    1. Bekræft og start:

    Efter at have valgt en handyhander, bekræfter du accept af tilbuddet, og dit serveringspersonale kan begynde på opgaven.

  • Du betaler for din køkkenhjælp til festen direkte via Handyhand. Sådan gør du:

    1. Reservation: 

    Når du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb, som Handyhand holder for dig. Dette garanterer sikkerheden for både dig og hjælpepersonalet. Hvis opgaven annulleres, får du dine penge retur.

    1. Betaling ved opgavens afslutning:

    Når opgaven er færdiggjort, overføres det reserverede beløb til serveringspersonalet. Du slipper for besværet med at stå for betalingen - Handyhand håndterer det for dig.

    Undgå betalinger uden om Handyhand-platformen. På den måde kan vi støtte dig hos Handyhand i tilfælde af snyd eller andre eventuelle udfordringer.

  • Man kan hurtigt og enkelt finde ud af, om serveringspersonale er ledigt. Du vil nemlig kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere eller andre hjælpere til fest, som faktisk er ledige og kan påtage sig opgaven. Dette sikrer, at dem, der byder på din opgave, er tilgængelige til at udføre den.

  • For at aflyse eller fortryde en aftale med serveringspersonale, bør du følge nedenstående trin:

    FØR du accepterer et bud: 

    For at slette en opgave der ikke er tilskrevet en handyhander endnu, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå til “Mine opgaver”.
    2. Vælg den gældende serverings- eller festhjælpsopgave ved at trykke på titlen.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Vælg “Aflys opgave”.

    EFTER du accepterer et bud:

    1. Gå ind på Handyhand.dk & log ind.
    2. Gå til “mine opgaver”.
    3. Vælg den opgave, du gerne vil annullere.
    4. Klik på “flere muligheder”.
    5. Klik på "aflys opgaven".
    6. Udfyld formularen (husk forklaring på hvorfor opgaven annulleres).

    Forsøg ikke at aflyse opgaver uden for Handyhand. Dette vil give problemer for både dig og din handyhander, hvis du har accepteret buddet.

  • Handyhand sikrer sig, at det personale, køkkenhjælp eller de tjenere til din fest, du hyrer, er pålideligt ved at udstyre profiler med både anmeldelser og en 'udførselsrate'. Ved at se på disse oplysninger får du mulighed for hurtigt at danne dig et overblik over, hvor mødestabil og dygtig handyhanderen er.

  • Du kan benytte følgende metoder for at komme i kontakt med Handyhand:

    • Kontaktformular: Besøg https://handyhand.dk/kontakt og udfyld kontaktformularen.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, så vi kan yde direkte hjælp.
    • E-mail kontakt: Send en detaljeret e-mail, så vender vi hurtigt tilbage.

    Handyhands kundesupport støtter dig i mange situationer. Du kan få hjælp til teknisk hjælp til hjemmesiden eller appen, betalingsrelaterede spørgsmål og håndtering af uoverensstemmelser. Du er også velkommen til at dele dine oplevelser med os, så vi fortsat kan forbedre vores service.

  • Når du booker serveringspersonale til din private fest via Handyhand, kommunikerer du let og sikkert med vedkommende gennem vores interne beskedsystem. Dette sikrer:

    • Skriftlige aftaler: Al jeres dialog dokumenteres på platformen, hvilket giver en tryghed og klarhed for både dig og serveringspersonalet.
    • Let adgang: Du kan til enhver tid let få adgang til tidligere dialog, du har haft med din handyhander, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse.
    • Let kommunikation: Hvis der bliver behov for det, kan I nemt kontakte hinanden via beskedsystemet, så alt er samlet på et sted og I ved, hvor I skal kigge efter ny information.

    Det er afgørende at undgå at kommunikere uden for Handyhand, især ved ændringer i aftaler, således at vi kan sikre en smidig og sikker serviceproces for dig.

  • Efter opgavens fuldførelse får du muligheden for at vurdere og rate den service, du har modtaget af din hjælp til festen. Det er vigtigt at give ærlig og konstruktiv feedback, da det hjælper både det hyrede serveringspersonale og fremtidige kunder, når de skal vælge hjælp til fest og servering.

  • Prisen bestemmes først og fremmest af dig og opgavens natur. Du sætter et budget for din opgave inden for servering eller anden hjælp til fest. Efter at have angivet dit budget, vil du modtage forskellige bud fra serveringspersonale. Herefter vælger du det bud og den festhjælper, som du mener bedst passer til dine behov. Det sikrer, at du betaler en pris, der er fair og inden for dit budget. Det sikrer også, at handyhanderen bliver betalt det, de mener, deres arbejde er værd.

  • For at sikre, at du vælger den bedste køkkenhjælp og tjenere til festen, skal du benytte dig af Handyhands smarte system, baseret på både anmeldelser og mødestabilitet. Det er designet til at kunne give dig et klart overblik over hver enkelt handyhanders kompetencer og tidligere præstationer inden for servering eller festhjælp.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en festhjælper med Handyhand?

At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:

  1. Sammenlign flere tilbud og vælg det bedste: 

Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.

  1. Fleksibilitet: 

Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.

  1. Konkurrencedygtige priser:

Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.

  1. Ekstra skadegodtgørelse: 

Opgaverne på Handyhand er dækket af vores skadegodtgørelse, så længe du har en indboforsikring som også dækker.

  1. Sikker betaling: 

Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.

  1. Effektivitet og hurtig udførelse: 

Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.

Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i københavn n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i københavn n, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.850,00,- til 3.740,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!