Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Horsens
"Super arbejde"
Ebeltoft
"Jeg er så tilfreds 🤗"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og opvask til fest
1,050 kr
Silkeborg
Fra kl 12 til kl 19 Skænke velkomst drinks. Anretning af forret til 60 personer på fad til bordene. Vaske servise op i industri opvasker, sætte kaffe over, kopper og kager på Ta selv bord anrette is lagkager på ta selv bord. Hovedretten kommer der folk til. men gøre klar til nat mad.
Mavedans
1,500 kr
Silkeborg
Mavedanser til fødselsdag
Underholdning
3,000 kr
Silkeborg
TRYLLEKUNSTNER til fødselsdag
Underholdning 20-30 minutter, kl 21 Vi søger en underholdende mand, der skal komme i landmands outfit & underholde vores singleveninde med Landmand søger kærlighed🥰🥰
1,000 kr
Silkeborg
Vi søger en underholdende mand der kan komme i landmandsoutfitt & underholde til vores singlevenindes 50 års fødselsdag med Landmand søger Kærlighed🥰❤️
Servering til konfirmation
2,000 kr
Silkeborg
Anretning af mad bestilt udefra, servering samt afrydning
Mad skal hentes, varmes og sættes på bord
3,000 kr
Silkeborg
50 års fødselsdag med Max 40 gæster. 17:30 gæsterne kommer 18:30 vi spiser forret 19:00 hovedret sættes på buffetbord 20:30 dessert 01:00 natmad (klare vi selv) Ønsker hjælp til: *Portion anretning af forret. *Opvarming af hovedret, udskæring, anretning samt sætte det ind på buffetbord. *Rydde ud fra buffet, *Sætte dessert ind på buffetbord, (lave kaffe/te). *Rydde ud fra desserten. *Vaske alt glas og service op der er brugt til spisning. Og let oprydning af køkken. Så ca fra kl 16:30/17:00- ca 22:00
Servering, oprydning mv til navngivningsfest ved silkeborg
1,000 kr
Silkeborg
Vi skal have hjælp til en navngivningsfest i 5 timer. 11-16. Til servering, afrydning, opvask og oprydning. Til frokost og eftermiddagskage/kaffe.
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
Silkeborg
Servering/praktiske opgaver ifm. bryllup på Møgelø. Vi står for transport til/fra øen.
Servering / køkkenhjælp konfirmation
1,000 kr
Silkeborg
Vi skal afholde konfirmation og aftalen med vores medoprindelige serveringspersonale gik desværre i vasken. Vi skal have hjælp til at varme, anrette og servere buffet. Vi har brug for en pålidelig dame, som har rutine og kender arbejdsgangen i køkkenet. Start ca. 11:30 og til 16:00
kok til privat dining 7 personer 2-3 retters menu
3,000 kr
Silkeborg
Vi skal bruge en kok eller en der kan komme ud og lave med til os og vores gæster på torsdag d. 6/4. Vi bliver 7 personer og vil gerne spise omkring kl. 18. 2-3 retter. Vi har køkken hvor maden kan laves.
Anretning af buffet, opfyldning og opvask
1,200 kr
Silkeborg
Køkkenhjælp til fest med 30 personer i Silkeborg. Anret forret, forbered buffet og anret, brygning af kaffe. Fra kl 11 til ca 18 Opvask og evt. rengøring af lokale
Oppyntning af bryllup
8,000 kr
Silkeborg
Vi kan først få vores lokale kl. 11 og vielsen er kl. 14.30. Der skal sættes tyl i loftet, sættes selfiebaggrund op og pyntes med blomster.
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i silkeborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i silkeborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,630.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!