Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Grindsted
"Tusind tak 🙏🏼🤩"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Hemmet
"Perfekt arbejde. Kan kun anbefales"
Rødding
"Hårdt arbejdende og venlige mennesker"
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fest i forsamligshus, ca 50 gæster, 6 timer
2,500 kr
Esbjerg N
En glad aften ønskes fotodokumenteret til evig minde, 50 gæster til spisning og underholdning på scenen. Tidsrum ca 17-23. Jeg tænker du er en god amatør, som er glad for at fotografere, og med sans for at fange den gode stemning og glade gæster.
Servering til fest
625 kr
Esbjerg N
Hjælp med serveringen afrydning fra bordet i forbindelse med fest i haven. Alt mad bliver buffet, så der skal bare sørges for afrydning af bord, skylde service af, opfyldningen af drikkevarer osv.
Hjælp til opvarmning, anretning, tage af bord og opvask
900 kr
Esbjerg N
6 timers køkkenhjælp til konfirmation Maden kommer udefra. 4 Retter Hjælp til opvarmning og anretning på tagselv bord Hjælp til at rydde af bord og vaske op via opvaskemaskine Hjælp til at lave kaffe/te
Hjælp til opvarmning, anretning, tage af bord og opvask
500 kr
Esbjerg N
6 timers køkkenhjælp til konfirmation Maden kommer udefra. 4 Retter Hjælp til opvarmning og anretning på tagselv bord Hjælp til at rydde af bord og vaske op via opvaskemaskine Hjælp til at lave kaffe/te
Servering til konfirmation d. 21. maj
Esbjerg N
Vi har bestilt 3 retters menu vin og natmad til ca. 35 gæster (plus minus 2-3). Dette er menuen: Forret: 2 tarteletter Hovedret: Kalvesteg med brune/hvide kartofler og waldorfsalat Dessert: Jordbaertrifli Desuden er der bestilt roed og hvidvin som jeg regner med kan stilles paa bordene og så kan folk tage efter behov. Desuden skal vi have noget kaffe og kage. Maden som udgangspunkt færdiganrettet men stegene gør dog ikke og de vil blive leveret som hele stege der lige skal skæres ud. Festen afholdes i vores baghave i et lejet fest telt men der er adgang til køkken. Vi bor i Gjesing i Esbjerg. Festen starter kl. 13:00 saa hvis du kan ankomme kl. 12. vil det vaere fint. D. 21. maj fra kl. 12. Der skal serveres velkomst drink og 3 retters menu.
Køkkenhjælp m.m. til konfirmation
Online
Vi har brug for hjælp til vores datters konfirmation St. Bededag fredag den 12. maj. Vi skal have buffet så jobbet består primært i hjælp til f.eks. anretning opfyldning afrydning og oprydning samt kaffebrygning. Du hjalp til vores søns konfirmation i 2014 og da var vi meget tilfredse. Vi vil derfor høre om jobbet kan have interesse igen. Fredag den 12/5-17: Forventet arbejdstid er ca. 5 timer med start omkring kl. 12.30
Køkkenhjælp til konfirmation
Online
Vi har brug for et par hjælpere til vores søns konfirmation St. Bededag fredag den 16. maj. Vi skal have buffet så jobbet består primært i hjælp til anretning opfyldning afrydning og oprydning samt kaffebrygning. Forventet arbejdstid ca. 5 timer med start ca. kl. 10.30
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i esbjerg n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i esbjerg n, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 960.00,- til 1,680.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!