Opsætning og oprydning af event i Rønne

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Rønne

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Rønne

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(25)

Seneste Anmeldelse

"Der kom to piger her og troede de var teenager , men midt i 20'verne . De arbejde fint , godt og grundigt . Der manglede godt nok nogle få forskellige steder , men alt blev lavet oprigtigt fint , Så var glade for dem og kan godt anbefale dem begge to"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"

Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.

900,-

comment.user?.profileImg

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰

Oprydning og servering til fødselsdagsfest

900,-

comment.user?.profileImg

"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"

Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service

3,400,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Rønne

Studentfest underholdning søges

6,000 kr

Rønne

Min søster bliver student og jeg søger noget underholdning som kan komme og sparke lidt gang i festen, med gode grin og festlig stemning. Hun har haft det ret hårdt i gym og er endelig i mål Der vil vlre omkring 30 mennesker i telt udendørs

Limousine til begivenheder

1,200 kr

Rønne

Vi er 6 mennesker der godt kunne tænke os og ankomme i en limousine til vores galla på vores gymnasie campus Bornholm d 3 maj 2024. Vi skal ankomme kl 17:45 og ville derfor gerne leje en limousine fra omkring 17:15. Kan det lade sig gøre? Mvh Lykke

Live musik til familietræf

5,000 kr

Rønne

Familietræf i en weekend på Bornholm ca. 50 - 70 gæster på rønne vandrehjem i starten af september. Vi søger live musik lørdag aften d. 7 september i nogle timer.

Udendørs repos/højt bord, tilpasset et hjørne i min gård, ca.1,5 kvm

1,500 kr

Rønne

Repos, nærmest som et højt tilpasset bord i hjørnet af min gård

Hjælp til servering til Konfirmation - Roskilde - 18.9

Roskilde

Hjælp til konfirmation med 54 gæster den 18.9 i Roskilde . Der vil være en anretter i køkkenet, så der er kun serveringshjælp mm. Vi vil tro at opgave i hvert fald kræver 2 personer.Gæster er iniviteret til 13.30. Varigheden vil være 12.30 eller 13.00 til ca 18.00.

Hjælp i køkkenet til barnedåb

Roskilde

Vi får 35 gæster til en barnedåb, maden kommer udefra og leveres varmt.Vi har brug for hjælp til at skylle af og sætte i opvaskeren, opfylde sodavand og vin og den type opgaver.Familien er behjælpelig så du står på ingen måde med det hele selv - vi har bare brug for et ekstra sæt hænder for at det hele kører.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i rønne til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i rønne, i post nr: 3700 til 3790.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!