Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Bredsten

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Bredsten

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Bredsten

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Dalida .

Frederiksberg C

4.7
(19)

Seneste Anmeldelse

"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊

Serveringshjælp til teltfest

1,780,-

comment.user?.profileImg

Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket

Servering, opfyldning og opvask

4,800,-

comment.user?.profileImg

"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."

Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.

1,600,-

comment.user?.profileImg

😊

Serveringshjælp til bryllup

5,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Bredsten

Servicering fest 60 personer

3,000 kr

Bredsten

Servering, oprydning og opvask 60 Buffet kommer udefra - 3 serveringer på buffet. Natmad hotdogs tilberedes kl 1 Tidsrum kl 17- 2

Barnedåb buffet

Bredsten

Hej Jeg søger en kvinde mellem 18 - 45 år der kan hjælpe mig et par timer søndag d 8/8 til min datters barnedåb. Du skal have erfaring være selv kørende og gerne forstå at det skal være så godt som muligt. Jeg er perfektionist og vil gerne alt bare går så godt som muligt den dag. Vi skal ha buffet mad udefra som skal lunes skæres og anrettes på tag selv bord fyldes op og holdes lunt mens folk spiser + rydde af og rydde op bagefter og selvfølgelig også fylde drikkevarer op. Efterfølgende vil jeg gerne der gøres så meget klar som muligt til dessert så jeg selv skal lave så lidt som muligt. Tidsrummet : Vi skal være i kirken 10.30 og det tager nok en time + billeder bagefter så vi er hjemme ca 12/12.30. Du skal derfor være her fra kl 12 - ca. og så gøre alt klar så vi satser på at spise 12.45/13 ish og så være her et par timer frem. Festen holdes i Bredsten 15 min fra vejle. Er det noget for dig så send mig en besked :-) Vh Janni 8/8-21

Køkkenhjælp til fest 23-8

Bredsten

Lørdag den 23 august holder vi en fest hvor vi søger hjælp til opfyldning af buffet og oprydning. Fra kl. 11.30 til ca. 18. Transport fra Vejle kan evt. arrangeres.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i bredsten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i bredsten, i post nr: 6823 til 7884.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 2,320.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!