Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Hejnsvig

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Hejnsvig

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Hejnsvig

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Elisibannguaq B.

Grindsted

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Tusind tak 🙏🏼🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Dalida .

Frederiksberg C

4.7
(19)

Seneste Anmeldelse

"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊

Serveringshjælp til teltfest

1,780,-

comment.user?.profileImg

Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket

Servering, opfyldning og opvask

4,800,-

comment.user?.profileImg

"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."

Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.

1,600,-

comment.user?.profileImg

😊

Serveringshjælp til bryllup

5,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Hejnsvig

Kok til firmajulefrokost

4,000 kr

Struer

Mad til 20-25 personer. Vegetar julefrokost menu. Lidt fisk kan godt gå an

Komikere / Underholdning

4,000 kr

Spjald

30 minutters underholdning til firmajulefrokost for ca. 70 gæster. Evt. standup, trylleri eller andet. Omkring kl. 20.30.

Hjælp til servering til fødselsdagsfest.

800 kr

Give

Hej, Jeg søger 1 til 2 mand til at hjælpe til en fødselsdag,dele velkomstdrinks, rydde af, sætte kaffe over, vaske op, efter mad og kaffe, anretning af chips og slik, fylde sodavand og øl op i køleskab, fjerne affald og tomme flasker/dåser Dato: skal udføres Lørdag den 2. november 2024

Kok til privat middagsselskab

9,000 kr

Blåvand

7 venner der skal i sommerhus sammen og gerne vil have noget ud over det sædvanlige ved ankomsten. Vi ønsker en kok der kan klargøre i sommerhuset inden vi ankommer og have maden klar kl. 20.00 Vi spiser i køkkenet og stemningen er uhøjtidlig blandt os, men vi elsker god mad.

Konfirmations hjælp

1,500 kr

Skjern

Har brug for 2 til at hjælpe ved min datters konfirmation. Varme maden, 3 retter. Fylde buffebordet, fylde drikke vare op, rydde ud, vaske op.

Rep. af Siemens EQ 6+s500

1,000 kr

Herning

Kaffemaskinen “damper/som om den laver mælkeskum” når der brygges alle former for kaffe 26 mdr. gammel Har været et problem i ca. 14 dage. Aldrig haft problemer før. Kaffemaskinen brygger ca. 8 kopper kaffe hver dag

Køkkenhjælp til firmafest

1,500 kr

Herning

Vi har brug for hjælp til at sætte mad på bordet (ta selv) samt serverer forret og dessert. Og derefter sørge for opvask mm der er opvaskemaskine mm og fuld køkkenfaciliteter. Vi bliver mellem 60 og 80 mennesker. Det er i tidsrummet 17-21 ca.

Rejsegilde Krans

220 kr

Struer

Jeg har brug for en beskeden Rejsegilde krans ca 50cm diameter med flag til min kolonihave hus. Kun en krans. Gerne hjemmelavet. Skal laves så jeg selv kan sætte den på en stang.

lave msd til 14 personer

3,000 kr

Ulfborg

jeg mangler en person til at lave mad til 14 personer forret hovedret dessert i sommerhus i ulfborg

Bartender til fødselsdagsfest

5,000 kr

Herning

Jeg holder en fest for 30 mennesker, som starter kl. 15, og jeg kunne godt tænke mig en bartender i tidsrummet 16-22. Jeg har behov for 1) en erfaren bartender som kan hjælpe mig med menu. Tænker jeg vil køre 3 forskellige drinks + en alkoholfri 2) der selv kan medbringe de essentielle ting for mixing Jeg står for indkøb af råvarer osv + der vil være en lille hyggelig bar til dig.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i hejnsvig til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i hejnsvig, i post nr: 6823 til 7884.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,080.00,- til 3,100.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!