Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊"
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Birkerød
"Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊
Serveringshjælp til teltfest
1,780,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bartender til fest 16-20
1,502 kr
Herning
Jeg holder en fest for 30 mennesker, som starter kl. 15, og jeg kunne godt tænke mig en bartender i tidsrummet 16-20. Jeg har behov for 1) en erfaring bartender som kan hjælpe mig med menu. Tænker jeg vil køre 3 forskellige drinks + en alkoholfri 2) der selv kan medbringe de essentielle ting for mixing Jeg står for indkøb af råvarer osv.
Serveringshjælp til bryllup
3,000 kr
Aulum
Servering til bryllup, hvor der skal sættes buffet frem, tages af bord, vaskes op og fylde vand osv. op på bordene. Der vil nok komme omkring 80 - 85 mennesker.
Personalefest på ******** **********
6,000 kr
Skjern
Afslutningsarrangement for personale på ******** ********** fredag d. 21.6.
Underholdende tjener til bryllup
2,000 kr
Ringkøbing
(Stum) tjener til at lave lidt spas i løbet af aftenen til bryllup
DJ til fødselsdagsfest 30-60år
6,000 kr
Ikast
Skal bruge en DJ til en fødselsdagsfest med ca. 50-60 voksne i alderen 30-60år. Tænker at have en på fra kl. 18-01 eller noget lign.
Frokostbuffet til 40 personer
15,000 kr
Struer
Indkøb og madlavning af buffet med små lette retter til frokost til 40 personer plus dessert. Ikke en masse kød med færdig kartofler og posesalat 😊. Maden skal anrettes og serveres og der skal ryddes af og vaskes op.
Servering, oprydning og opvask til 2 informationer i samme forsamlingshus
4,000 kr
Tim
Servering, opfyldning, oprydning og opvask. Brug for 4 personer til to konfirmationer i hver deres sal i det samme forsamlingshus. 2 personer til hver konfirmation.
Serveringshjælp til konfirmation
5,000 kr
Tim
Servering, oprydning, opvask til konfirmation. Opfyldning af buffetbord, drikkevare osv. Sørge for at rydde af bordene efterhånden som retterne er serveret, for tomme flasker osv. Sørge for løbende opvaskning af tallerkner, samt oprydning i køkkenet.
Serveringshjælp til bryllup
5,000 kr
Ejstrupholm
Vi skal afholde et bryllup den 10 august. Vi søger 3 til at servere til vores reception 14.30 - 3 retters menu kl 17.30 - hjælpe med drikkevarer - adhoc opgaver i køkkenet - hjælpe med at holde orden -60-65 gæster Lokation: Sans og Samling - Line og Rasmus
Serveringshjælp til bryllup
5,500 kr
Lemvig
Vi ønsker serveringshjælp til vores bryllupsfest nær Lemvig / Struer lørdag d. 1. Juni 2024 fra kl. 13-23. Der skal ikke laves mad og der er heller ikke tallerkenservering, men fade og brugt service skal ind og ud og vaskes op + div. andre små-opgaver.
Zumba underholdning til fødselsdag
1,000 kr
Holstebro
Zumba underholdning i cirka 30 min
Serveringshjælp
1,500 kr
Ulfborg
Serveringshjælp til konfirmationsfest. Anretning og opfyldning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opvask. Søndag den 28. April i tidsrummet 12-17
Servicering fest 60 personer
3,000 kr
Bredsten
Servering, oprydning og opvask 60 Buffet kommer udefra - 3 serveringer på buffet. Natmad hotdogs tilberedes kl 1 Tidsrum kl 17- 2
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i Midt/Vestjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i Midt/Vestjylland, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 3,940.00,- til 5,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!