Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tilst
"God og arbejdsom."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Firmafest
3,500 kr
Aalborg SØ
Mad til 21 stk. Gerne rejecocktail, steg osv samt bananasplit.
servicere til julefrokost
3,000 kr
Svenstrup J
Afrydning af service omkring 50-60 kuverter. Sætte i opvasker. Stor industri opvasker. Servere basis alkohol/cocktail (4-5 forud bestemt cocktails) Julefrokost i virksomhedens kantine, hvor fuld køkken/industri opvasker står til rådighed. Antal deltagere; 50-60
Place to Cook food for 500 people
2,500 kr
Ålbæk
We are organising an event for which we need to cook Indian food for 500 people and are looking for a rental kitchen to cook the same. Kitchen will be required for 6 hours with a possibility of 6 persons cooking at the same time.
Min mor holder damefrokost til sin 60 års fødselsdag. Min søster og jeg vil gerne have et musikalsk indslag på 3-4 sange :)
500 kr
Jerslev J
Min mors 60 års fødselsdag/damefrokost. Hun vil ikke have taler så vi vil gerne give et musikalsk indslag på 3-4 sange. Så et indslag på ca. et kvarter. Sangeren skal helst synge uden mikrofon og gerne selv have guitar med. Sangene må gerne være kendte danske sange. Gerne en kvindelige sanger. Det er et selskab på ca. 35 og festen foregår i Jerslev ca. 10 min. fra Brønderslev.
Servering og køkken hjælp til bryllupsfest
1,600 kr
Dronninglund
Vi skal holde en bryllupsfest med cirka 30 kuverter i et mindre forsamlingshus med alt i køkkenet som der må blive behov for. Slagteren står for alt servering af hovedret. Servicehjælp ønskes til løbende rydning af borde, rengøring af service, opfyldning af drikkevarer og lignende opgaver så vi som værter kan slappe af og nyde vores fest. Der vil være fadølsanlæg som gæster selv kan benytte. Vin vil være sat frem. Opfyldning vil primært være kolde sodavand. Forventet behov er 6-8 timer, fra cirka 12.00. Efter festens afslutning vil vi selv stå for større hovedrengøring.
Bryllups koordinator
10,000 kr
Strandby
Jeg skal bruge en bryllups koordinator, som der kan stå for stort set det hele omkring at planlægge et bryllup. Lokation af brylluppet, leverandør af de forskellige ting m.m
Kaffemaskine reparation
300 kr
Aalborg
Nespresso kaffemaskine lækker kaffe / vand. Idet kaffe løber ned i koppen, er der en læk hvor kaffe løber ned i opsamlings bakke. Bakken fyldes fyldes hurtigt, efter bare 3-4 kopper. Model: se foto. Maskinen har ikke været repareret tidligere. Den er ca. 12 aar gammel. Vi har ingen reservedele.
Kok til bryllup
450 kr
Aalborg SØ
Vi er på jagt efter en kok, som kna lave lækker mad til vores bryllup. Det skal bestå af: 3 retter og evt. Natmad Gerne med servering og oprydning efter.
Servering til bryllup
2,555 kr
Frederikshavn
Håndtering af tre retter cateringmad samt anretning og tallerkenservering for 85 kuverter. Inklusiv oprydning, opvask mv. på dagen. Udstyr er til rådighed.
Bryllupskage
1,000 kr
Aalborg
Til 20 personer plus otte boern
Bartender
1,777 kr
Thisted
Bryllup i Thisted . Espresso Martini skal serveres ved receptionen og cocktails senere på aftenen (ca. 4 forskellige) Ca. 80 gæster - gennemsnit 4 cocktails pr. Person Der vil være et dedikeret barområde til festen.
Menu kort til pizzaria
3,000 kr
Vadum
Skal have lavet helt nye menu kort og lavet nyt skilt til pizzaraiet kontakt mig på **...**...**..**..
Zumba til polterabend 13. juli
400 kr
Fjerritslev
Vil gerne have ca 1 times Zumba til min søsters polterabend d. 13. juli 2023. Håber det kan lade sig gøre. Vi er ca 8 (halv piger, halv drenge). Det ville være super, hvis det kunne foregå udendørs.
Sjov tale til bryllup
1,500 kr
Thisted
Vi kommer med input til personen som kan underholde med lidt sjov til et brudepar ( vi er forældre og søskende). Skal kunne lave "en sjov tale" mm
Når du booker handyhandere til servering eller anden hjælp til fest, bør du vide mere om jobbet, så du bedre kan beskrive opgaven. I dette afsnit går vi i dybden med, hvad du præcist kan forvente. Du kan læse nærmere om serveringspersonalets specifikke opgaver, de forskellige services inden for denne kategori, og vigtige overvejelser vedrørende udstyr og forberedelse.
Personalets arbejde i forbindelse med servering eller anden hjælp til fest omfatter en række opgaver, som sikrer, at din fest bliver et stort hit og forløber uden problemer. Nogle af de centrale opgaver inkluderer:
Typisk vil køkkenhjælp og tjenere til festen severe og gøre rent efter gæsterne.
Serveringspersonalet er rygraden til fester og fejringer. Og arbejdet er langt fra let! De skal måske hente maden, anrette maden, servere 3-retters menu hvor tallerkener skal bæres ind og ud i tide, fylde drikkevarer op og pakke det hele væk igen. Du kan enten få hjælp til hele festen fra start til slut, eller vælge kun at få hjælp til den travleste del, eller der, hvor du gerne selv vil slappe af med venner eller familie. Med ekstra hjælp er der mindre stress, så alle får det sjovt. Brug tid på at overveje, hvornår du kan have brug for hjælp ved din næste fest eller begivenhed, og søg ekstra hjælp ved at lægge en opgave op på Handyhand. Afhængigt af, hvilken slags servering og hjælp du søger, kan du finde læringsparate Handyhandere, som gerne vil tjene lidt ekstra penge i deres fritid. Der er også erfarne tjenere på Handyhand, med mange års erfaring fra eksklusive restauranter.
Et måltid er ikke fuldendt uden drikkevarer, hvad enten det er en flot cocktail om aftenen eller en udsøgt brygget kaffe om morgenen. Der er mange talentfulde bartendere og baristaer her på Handyhand, som du kan samarbejde med. Det kan være når du gerne vil gøre noget helt særligt for en, du holder af. Det kan også være, at du kun har brug for et ekstra sæt hænder ved særlige lejligheder som store arrangementer eller firmafester. En bartender eller barista kan give dine gæster en følelse af, at du har ydet en helt særlig indsats for at hæve festen til et højere niveau. Hvem synes ikke det sjovt med en professionel bartender eller barista, der kommer og åbner baren efterhånden som festen skrider frem?
Travlhed og store, hyggelige sammenkomster betyder flere tallerkener og bestik, der flyver ind og ud af køkkenet. Det er især et problem, hvis du skal servere mange retter for mange gæster, men kun har begrænset service. Du behøver ikke købe stakkevis af nye tallerkener og bestik bare for at følge med. Du har måske bare brug for flere hænder til at vaske op og sørge for, at alt er rent og klar til brug med det samme igen. Hvis du ansætter en Handyhander til hjælp i køkkenet, enten specifikt til opvask eller generelt, kan du også undgå, at dine gæster kommer til at få beskidt service. Kom forlegenheden i forkøbet og giv dig selv tid til at slappe af med gæsterne i stedet for at vaske op, ved at skaffe en Handyhander, der kan vaske op for dig.
Ja, "servering eller anden hjælp til fest" kan også betegnes som følgende i opgaver:
Personen eller firmaet, der udfører sådant arbejde, kan betegnes som:
Alternativet til at hyre professionel hjælp til servering eller fester er:
Når du leder efter festhjælp eller serveringsassistance på Handyhand, er der nogle vigtige aspekter, du bør overveje om du har brug for:
Når det kommer til servering eller anden hjælp til fest findes der flere specialiserede services, der kan hjælpe med at gøre dit arrangement til en succes:
På Handyhand kan du altid booke den hjælp du har brug for, alt fra tjenere, køkkenhjælp til andet personale til din private fest.
Typisk bruges disse produkter til en fest af personalet:
Om serveringspersonalet medbringer disse produkter, afhænger ofte af arrangementets type og sted. I langt de fleste tilfælde vil du selv skulle stå for disse ting, så tingene allerede er klar når serveringspersonalet ankommer.
Hjælpepersonalet bruger typisk en række forskellige værktøjer og udstyr, for at kunne yde den bedste service:
Serveringspersonalet har i nogle tilfælde selv deres forklæder og lignende med, men køkkenudstyr og andet til serveringen forventes at være på stedet. Aftal det med din handyhander, hvilke redskaber og andre ting, du har brug for at de medbringer.
Serveringspersonale kan noget helt særligt, når det kommer til:
Typisk begynder serveringspersonalets arbejde nogle timer før gæsterne ankommer, for at forberede alt fra opsætning til køkkenhjælpens opgaver til festen. Arbejdet slutter, når alle gæster er gået, og oprydningen er færdig.
Beskriv det tydeligt i din opgave, hvad du forventer. Hvis du står for klargørelse og oprydning selv, kan du spare penge. Men det er oftest meget nemmere og rarere at lade dygtige handyhandere klare den del - så kan du nyde din fest i fulde drag.
Prisen fastsættes ud fra den samlede opgave, som du beskriver, og ikke som en timepris.
Nej, man kan ikke få tilskud til hyret hjælp ved fester eller til servering.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Serveringspersonale kan assistere en række forskellige individer og begivenheder:
Serveringspersonale bør have bestemte kundskaber, så de kan yde en optimal service. De skal have:
Under festhjælp eller serveringsassistance kan der opstå behov for:
Nej, med Handyhand behøver du ikke lave en specifik kontrakt. Handyhand tager sig af alle formaliteter, fra betaling til forsikring. Dette fjerner besværet med at selv skulle håndtere kontrakter eller fakturaer med køkkenhjælpen til sin fest.
Servicen skal udføres på det angivne sted for festen eller arrangementet. Dette kan være private hjem, lejede lokaler, firmafaciliteter eller udendørsområder. Det er vigtigt at specificere den nøjagtige adresse og eventuelle instruktioner for adgang.
Det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, især når der serveres mad og drikke til gæsterne. Man bør overveje allergier hos gæsterne, men også selve personalet. Her er nogle trin, man kan følge, for at sikre en allergivenlig servering:
Festhjælp eller serveringsassistance kan typisk udføres på alle tider af døgnet, afhængigt af arrangementets behov og personalets og køkkenhjælpens tilgængelighed. Dog er der nogle punkter, man bør overveje, hvis man planlægger at bestille hjælp uden for normal arbejdstid:
For et vellykket arrangement og at arbejdet forløber gnidningsfrit, kan du forberede dette, inden dit serveringspersonale ankommer:
Når du har flere festhjælpere til din fest, er det vigtigt at koordinere dem, så festen foregår så problemfrit som muligt. Det skal også være nemmere for dem at arbejde sammen og hjælpe hinanden. Prøv:
Nej, generelt har serveringspersonale ikke brug for særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at arbejde ved en fest eller arrangementer. Deres primære opgave er at levere service under selve begivenheden.
Dog er der aldersbegrænsninger, når det kommer til servering af alkohol. Unge under 18 må ikke servere stærke alkoholiske drikker på 2,8% og derover.
Serveringspersonale kan have forskellige uddannelsesbaggrunde. Mange starter deres karriere som tjener uden formel uddannelse og tilegner sig færdighederne gennem praktisk erfaring til fester og andre arrangementer.
Dog findes der faglige uddannelser inden for hotel- og restaurationsbranchen, hvor man kan specialisere sig i servering. Her uddanner eleverne sig i blandt andet kundeservice, mad- og vinviden, samt serveringsteknikker.
Derudover kan serveringspersonale også deltage i kurser og workshops, for at forbedre deres færdigheder og opnå certifikater inden for specifikke områder som f.eks. vin- eller cocktailviden.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at være serveringspersonale. Dog kan erfaring og kurser inden for servering være en fordel, for at sikre en høj servicekvalitet.
Sikkerhedskrav er ikke højt, når man hyrer hjælp til fest, da der generelt ikke er farlige arbejdsopgaver. Der skal være rimelige arbejdsforhold og god hygiejne, når man hyrer serveringspersonale.
At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:
Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.
Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.
Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.
Opgaverne på Handyhand er dækket af vores forsikring, så både du og dine handyhandere er beskyttet.
Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.
Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.
Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i øster assels til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i øster assels, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,150.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!