Person serverer drikkevarer til gæster ved festlig begivenhed.

Servering eller anden hjælp til fest i Tilst

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Tilst

Festhjælpere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste festhjælpere i Tilst

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Susanne H..

Tilst

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Virkelig dygtig og effektiv."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Julia W..

Aarhus N

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nicoline Emilie F..

Aarhus C

4,7
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette Sonne R..

Aarhus C

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Dukkede ikke op som aftalt.

Serveringshjælp til lille fødselsdagssammemkomst 7-8 personer

1.250,-

Gennemsnitlig anmeldelser af festhjælpere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Tilst

Julemandsbesøg

1.000 kr

Vi har datter på 3 år som drømmer om at få besøg af julemanden, jeg tænker en 7-10 minutters varighed. Lidt gaver og hygge Du har selv kostume og udstyr

Serveringshjælp til lille fødselsdagssammemkomst 7-8 personer

800 kr

Vi får noget mad ud a huset fra Bilka. Noget af det skal varmes op og der skal stilles på bordet og ryddes af. Det ville være lækkert med assistance til forefaldende opgaver i løbet af dagen. Oprydning, opfyldning af køleskab osv. Gæsterne kommer kl. 16, så måske kan vi lave en aftale for perioden 15.30 til 20.30. Vi bliver 7-8 voksne.

Tjener til barnedåb

500 kr

Tjener til barnedåb fra 10-14 Der er ca 30 gæster Modtage mad Opstille drikkevarer Opvarme noget af mad Opstille mad Rydde tallerkener Opstille kagebord

Hjælp til fødselsdag

750 kr

hjælp fra kl. 12:30 til ca. 15:30 (indtil desserten er på buffeten) gæster ankommer kl. 13. maden kommer fra din****** mellem 12 og 13 (menuen er varm og klar til servering) søger hjælp (tror 1 person er rigelig)til at: - anrette forret på buffeten - rydde op efter forretten - anrette hovedretten på buffeten og fylde løbende op - rydde op efter hovedretten og pakker maden væk i bøtter eller poser - anrette desserten på buffeten den veganske menu, får sin egen plads på buffeten (det laver jeg plads til på forhånd) vi søger selv for: velkomstdrink drikkevarer kaffe og te

tjener til bryllup

900 kr

Vi holder et bryllup 9/8, har brug for et par ekstra hænder: - Modtagelse af gæster (80 gæster+/-) - før brudeparret ankommer - Velkomstdrinks; sørge for der er kolde drikkevare til rådighed - fylde op løbende - Servere små anretninger på bordene og sørge for det er genopfyldes frem til middagen. -Rengøring løbende -Der bliver sat buffet op af, så ikke så meget mad servering som sådan (mest rengøring ellers være til rådighed hvis gæsterne skulle få brug for noget eller spørger om noget) - Vaske op undervejs -Dække op til kage -Brygge kaffe/Te -rydde op efter dette. Festen er fra 17-02 og afholdes lidt udenfor Tilst. Skriv gerne hvis der ønskes mere info. Har du tidligere erfaring med servering er dette et kæmpe plus.

Servering og opvask til barnedåb

700 kr

Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden

Servering til konfirmation

1.200 kr

Vi søger en person der kan hjælpe til vores datters konfirmation den 6. maj i Tilst til at modtage mad fra cateringfirma, opvarme maden samt sætte den på buffebord, vaske op, og lave kaffe.

Hjælper til lille bryllupsarrangement

Vi søger en hjælper til vores bryllupsfest i et lejet lokale til at rydde tallerkner af tømme opvasker og sætte ind fylde op med mad og drikkevarer og klargøre brunchbuffet i fællesskab med en kok samt sørger for at køkken og buffet fremstår pæn og indbydende. Buffeten skal også ryddes af og madvarer skal pakkes og på køl og senere på dagen skal der stilles tallerkner /bestik frem til når bryllupskagen skal spises også herefter skal der ryddes af. Vi forventer at du har erfaring inde for servering og/eller køkkenfaget og gerne har hygiejne bevis. Tidspunkt: lørdag d 23/10 fra kl 10-15/16 Gæsterne er inviteret til kl 10.30 (23 pers børn og voksne)

Tjener/Servering til privat arrangement ca 30-35 gæster

Jeg søger en tjener til et privat arrangement/fødselsdag. Servering af mad og vin samt champagne til velkomst. Du skal helst have en smule erfaring i faget. Lørdag d. 2. Oktober 2021 i tidsrummet kl 15.30 - 23.00

Hvad tilbyder festhjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde serveringspersonale, bl.a. til en privat fest, på Handyhand skal du gøre følgende:

    1. Opret din opgave:

    Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger hjælp til, f.eks. køkkenhjælp og tjenere til fest, og inkludér så mange detaljer som muligt om serveringen og hvornår du ønsker den udført.

    1. Angiv et budget:

    Indtast det, du forventer at betale for serveringshjælpen. Ved at indikere hvad du forventer at betale, hjælper det handyhandere til at afstemme deres tilbud med dine forventninger.

    1. Modtag tilbud:

    Efter at have oprettet din opgave, vil du begynde at modtage tilbud fra serveringspersonale og andet køkkenhjælp til din private fest i nærheden eller dem, der er villige til at rejse til din lokation.

    1. Vælg din(e) handyhander(ere): 

    Gennemgå tilbuddene og vælg det tilbud, der bedst matcher dine krav og budget. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du betaler lidt mere eller accepterer andre vilkår, for at få den bedst muligt servering til festen.

    1. Bekræft og start:

    Efter at have valgt en handyhander, bekræfter du accept af tilbuddet, og dit serveringspersonale kan begynde på opgaven.

  • Du betaler for din køkkenhjælp til festen direkte via Handyhand. Sådan gør du:

    1. Reservation: 

    Når du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb, som Handyhand holder for dig. Dette garanterer sikkerheden for både dig og hjælpepersonalet. Hvis opgaven annulleres, får du dine penge retur.

    1. Betaling ved opgavens afslutning:

    Når opgaven er færdiggjort, overføres det reserverede beløb til serveringspersonalet. Du slipper for besværet med at stå for betalingen - Handyhand håndterer det for dig.

    Undgå betalinger uden om Handyhand-platformen. På den måde kan vi støtte dig hos Handyhand i tilfælde af snyd eller andre eventuelle udfordringer.

  • Man kan hurtigt og enkelt finde ud af, om serveringspersonale er ledigt. Du vil nemlig kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere eller andre hjælpere til fest, som faktisk er ledige og kan påtage sig opgaven. Dette sikrer, at dem, der byder på din opgave, er tilgængelige til at udføre den.

  • For at aflyse eller fortryde en aftale med serveringspersonale, bør du følge nedenstående trin:

    FØR du accepterer et bud: 

    For at slette en opgave der ikke er tilskrevet en handyhander endnu, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå til “Mine opgaver”.
    2. Vælg den gældende serverings- eller festhjælpsopgave ved at trykke på titlen.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Vælg “Aflys opgave”.

    EFTER du accepterer et bud:

    1. Gå ind på Handyhand.dk & log ind.
    2. Gå til “mine opgaver”.
    3. Vælg den opgave, du gerne vil annullere.
    4. Klik på “flere muligheder”.
    5. Klik på "aflys opgaven".
    6. Udfyld formularen (husk forklaring på hvorfor opgaven annulleres).

    Forsøg ikke at aflyse opgaver uden for Handyhand. Dette vil give problemer for både dig og din handyhander, hvis du har accepteret buddet.

  • Handyhand sikrer sig, at det personale, køkkenhjælp eller de tjenere til din fest, du hyrer, er pålideligt ved at udstyre profiler med både anmeldelser og en 'udførselsrate'. Ved at se på disse oplysninger får du mulighed for hurtigt at danne dig et overblik over, hvor mødestabil og dygtig handyhanderen er.

  • Du kan benytte følgende metoder for at komme i kontakt med Handyhand:

    • Kontaktformular: Besøg https://handyhand.dk/kontakt og udfyld kontaktformularen.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, så vi kan yde direkte hjælp.
    • E-mail kontakt: Send en detaljeret e-mail, så vender vi hurtigt tilbage.

    Handyhands kundesupport støtter dig i mange situationer. Du kan få hjælp til teknisk hjælp til hjemmesiden eller appen, betalingsrelaterede spørgsmål og håndtering af uoverensstemmelser. Du er også velkommen til at dele dine oplevelser med os, så vi fortsat kan forbedre vores service.

  • Når du booker serveringspersonale til din private fest via Handyhand, kommunikerer du let og sikkert med vedkommende gennem vores interne beskedsystem. Dette sikrer:

    • Skriftlige aftaler: Al jeres dialog dokumenteres på platformen, hvilket giver en tryghed og klarhed for både dig og serveringspersonalet.
    • Let adgang: Du kan til enhver tid let få adgang til tidligere dialog, du har haft med din handyhander, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse.
    • Let kommunikation: Hvis der bliver behov for det, kan I nemt kontakte hinanden via beskedsystemet, så alt er samlet på et sted og I ved, hvor I skal kigge efter ny information.

    Det er afgørende at undgå at kommunikere uden for Handyhand, især ved ændringer i aftaler, således at vi kan sikre en smidig og sikker serviceproces for dig.

  • Efter opgavens fuldførelse får du muligheden for at vurdere og rate den service, du har modtaget af din hjælp til festen. Det er vigtigt at give ærlig og konstruktiv feedback, da det hjælper både det hyrede serveringspersonale og fremtidige kunder, når de skal vælge hjælp til fest og servering.

  • Prisen bestemmes først og fremmest af dig og opgavens natur. Du sætter et budget for din opgave inden for servering eller anden hjælp til fest. Efter at have angivet dit budget, vil du modtage forskellige bud fra serveringspersonale. Herefter vælger du det bud og den festhjælper, som du mener bedst passer til dine behov. Det sikrer, at du betaler en pris, der er fair og inden for dit budget. Det sikrer også, at handyhanderen bliver betalt det, de mener, deres arbejde er værd.

  • For at sikre, at du vælger den bedste køkkenhjælp og tjenere til festen, skal du benytte dig af Handyhands smarte system, baseret på både anmeldelser og mødestabilitet. Det er designet til at kunne give dig et klart overblik over hver enkelt handyhanders kompetencer og tidligere præstationer inden for servering eller festhjælp.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en festhjælper med Handyhand?

At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:

  1. Sammenlign flere tilbud og vælg det bedste: 

Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.

  1. Fleksibilitet: 

Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.

  1. Konkurrencedygtige priser:

Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.

  1. Ekstra skadegodtgørelse: 

Opgaverne på Handyhand er dækket af vores skadegodtgørelse, så længe du har en indboforsikring som også dækker.

  1. Sikker betaling: 

Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.

  1. Effektivitet og hurtig udførelse: 

Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.

Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i tilst til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i tilst, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 940,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!