
Se profil
Simon D..
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Middelfart
"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"
Info

Se profil
Middelfart
"Det hele gik som aftalt, nemt og enkelt."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"Super god hjælp, havde alt værktøj med og fik udført hele opgaven"
Info

Se profil
Fredericia
verificeret
"Super!"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info
Se profil
Middelfart
""kan varmt anbefales""
Info

Jeg vil til hver en tid henvende mig til Phillip, hvis jeg skulle få brug for hjælp til én af de opgaver han udfører. Han kommer til tiden og udfører sin opgave til punkt og prikke, med stor omhu og respekt for dén opgave han har påtaget sig. Vi er yderst tilfredse. Flink og høflig er han tillige.
Flytte et gammelt bogskab med glaslåger
1.500,-

Simon er altid super god service. Han skulle fragte en campingvogn til Sjælland. Krogen på vognen var i stykker, og Simon kørte ind og købte reservedelen og fiksede campingvognen. Virkelig god stil. Kæmpe anbefaling herfra
Afhentning af Campingvogn
2.800,-

Godt arbejde God tone Vi er meget tilfredse
Privat- og erhvervsflytning
4.500,-

Igen en super fin oplevelse med Simon der udførte opgavben som anmodet :)
Afhentning og levering
3.000,-

Dawid er super effektiv og positiv - nemt at give en varm anbefaling 🌷
Flyttemand til klaver
1.500,-

Godt arbejde og god kommunikation.
Hjælp til oprydning og hensigtsmæssig indretning
10.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flyttemand til klaver
1.500 kr
Et tungt klaver - skal flyttes ud fra udestue gennem terassedør, kort stykke over terassen og derefter 4-5 trappetrin ned til vejkanten. + Et gammelt skab - står i garagen og kan køres ud Begge møbler bedes beskyttet med flyttetæpper og kunne sikres forsvarligt under kørsel. Der bliver booket opmagasinering ved Green Storage når der er lavet aftale om tidspunkt.
2 personer søges til at flytte to møbler på 2. sal i vore hus og to møbler ned i stueetage. Der er to kvarts svingstrapper
500 kr
Skrivebord og skab skal bæres på 2. Sal og kommode og lille sofa skal bæres til stueetage. Der er to kvartsvingstrapper.
Flyttemand
1.500 kr
Vi skal have flyttet en kommode, et hjørneskab, tv-skab, spisebord med stole og et lille bondebord
Flytte lille Kia Picanto på autotrailer, den skal køres 2 km.
300 kr
En lille Kia Picanto, den kan starte men ikke køre på vejen pga. skadet front.
Flytte sofa fra stueetage, dør ud til terrasse og 4 trin ned
Du skal hjælpe mig med at bære sofa ud på trailer. Der er 4 trin ned fra terrassen. Sofa måler 150cm, så den er lille. Men for stor til jeg kan bære den selv.
Privat- og erhvervsflytning
5.000 kr
ca 5 timer, 2 mand, med 3,5 t bil med lift
Flyttehjælp
1.500 kr
Flytte møbler og kasser fra depot til lejlighed på 1 . Afstand til add er 3 km Der skal flyttes 1 lænestol, spisebord, lille sofabord , 6 spisestole, 1 stor kommode, 4 små kommoder, lille bord, 1 madras, 1 kiste ( ikke tung) , ca 20 - 25 flyttekasser. Samt nogle småting. Hylde, dyner, puder osv.
Nedtagning af køkken og pakkes i trailer. Giv et bud - fastpris
1.000 kr
Der skal tages et køkken ned nær middelfart. Køkkenet skal bruges i et andet hus, så det skal gøres forsigtigt. Skal bruge 1 mand/kvinde til at hjælpe mig. Vi starter formiddag. Der er 6 højskabe og 5 skabs/skuffe moduler. Det er skabe og bordplade der skal pakkes i trailer.
Afhent sofa i Skanderborg, lever i Middelfart
500 kr
jeg har betalt depositum for en stor u-sofa det skal afhentes i skanderborg d 1 oktober inden kl 16:00, og leveres til min lejlighed i middelfart. da jeg ikke selv har bil og kørekort håber jeg meget på at finde en eller to friske mennesker der kan hente den og få den fragtet til mig. jeg tager gerne med over til sælger hvis dette ønskes. jeg vedhæfter billede af sofaen, så i har en idé ift størrelsen. opgaven kræver at du har en større bil der kan trække en forholdsvis stor trailer.
Afhentning af defekt vaskemaskine
500 kr
Hej Vil gerne have tilbud på afhentning af defekt vaskemaskine. Bor på 1 sal hvor der er en stål vinkeltrappe op til lejligheden, så der skal muligvis bruges en trappemaskine. Ikke meget plads omkring vaskemaskine på lille badeværelse. Vaskemaskine vejer ca. 60 kg. Parkering ca. 6-8 m. fra trappe.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i middelfart til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i middelfart, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.540,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!