Anja Kathrine J.
Slangerup
Seneste Anmeldelse
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Slangerup
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Slangerup
"Casper er super sød og god. Kun kæmpe anbefaling herfra."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Kokkedal
"Super indsats!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hårdtarbejdende, god arbejdsmoral. Intet brok uanset hvad der skal laves 👌🏼 anbefaling herfra.. kommer helt sikkert til at bruge ham igen
Bortkørsel af murbrokker og jord
5,000,-
Perfekt
Bortskaffelse af gammel køleskab
400,-
Jacob blev lidt forsinket, men gav besked. Arbejdet udført helt efter aftale. Anbefales.
bortskaffelse af haveaffald og lidt hækklipning
1,699,-
Pålidelig og pligtopfyldende
Fjernelse af affald
2,500,-
Øzkan og makker ankom først kl 13.40, selvom de havde meddelt at de ville komme mellem kl. 8 og 11. De ringer og bliver guidet til den rigtige indkørsel, hvorefter jeg beder dem tage en kig på opgaven der indebar udbæring samt bortskaffelse af haveaffald. De ringer så igen Kl 15.40 og mener at opgaven er alt for stor og de skal forresten også aflevere en trailer tilbage kl 1730. Det ærgrer mig at de ikke fra start kunne konstatere at opgaven var for stor for dem. Desuden må man sige det er dårlig planlægning at komme 13.40 og skal være tilbage med en trailer 17.30. Alt i alt kan jeg ikke anbefale at bruge Øzkan.
Udbæring samt bortkørsel af takshæk
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
bortskaffelse af haveaffald og lidt hækklipning
1,300 kr
Slangerup
Vil du hjælpe mig med at fjerne en ret stor bunke haveaffald? Det er nok to læs i en almindelig trailer og består både af græs og gene. En del af min hæk (ca. 15/18 meter) har også brug for en hurtig omgang. Jeg vil gerne have begge dele ordnet samtidig.
Fjernelse af affald
3,000 kr
Slangerup
Fjernelse enkelte efterladt løsøre - enkelte ca 2 strørre kunstige planter, en reol som er monteret på væg, fjernsyn, mikrobølgeovn, et mindre stykke ikke skrøbelig eternitplade, et stykke rudeglas og enkelte andre løsøre - endvidere udenfor få betonklodser og en lille bunke med aske fra brændeovn med metaldelene i ca en trillebør fuld - jeg tror en mand kan klare det på en halv dag
Har en seng 180×200og en masse pap og plastik der skal køres på genbrugsstationen
350 kr
Slangerup
Seng 180×200 samt pap og plastik
Beskæring af stort valnøddetræ. Tæt på nabogrund og må gerne tage affald med
10,000 kr
Slangerup
Kraftig beskæring af stort valnødde træ. Det står 1,5 meter fra skel og top går ind over nabo. Det er ca. 20 meter højt, tær på skel, nogle grene op til ca. 40 cm. I diameter. Værktøj skal medbringes og affald afskaffes. Stige skal medbringes og motorsav.
Bortkørsel samt nedtagning
600 kr
Slangerup
Mit værksted skal ryddes. Dvs. Borde, reoler, hylder, gardin, gulvtæppe, en lampe, kabler og en maskine, skal køres på genbrugsstationen. Reoler, borde og hylder er fæstnede til væggen og eller hinanden. Der er også en enkelt ting uden på bygningen som skal af og væk, se billede. Det skal gøres så at beklædning, konstruktion og fundament ikke beskadige. Der skal ikke ligge affald efter færdigt arbejde. 😊 Der er ingen vand og strøm på ejendommen. Der kan være flere opgaver i vente. Byggeri, bortkørsel af haveaffald o.a.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i slangerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i slangerup, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,530.00,- til 3,080.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!