Mehmet E.
Nærum
Seneste Anmeldelse
"Min opfattelse af Mehmet er at han er en erlig mand og man kan lave en aftale med ham som holder, bruger ham gerne iger"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nærum
"Min opfattelse af Mehmet er at han er en erlig mand og man kan lave en aftale med ham som holder, bruger ham gerne iger"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Nærum
"Mohammad er nem at kommunikere med, Altid til rådighed, når man skal koordinere opgaven. Han er meget effektiv, fleksibel og punktlig. Mohammad får mine bedste anbefalinger"
Kongens Lyngby
"Super arbejde!"
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Birkerød
"Super service"
Gentofte
"Klasse fyr"
Super hjælp
Afhentning og bortskaffelse af brændeovn
600,-
Fint
Bortskaffelse af sofabord til genbrug
450,-
William var hurtig og hjælpsom og udførte opgaven godt
Tømning af mindre kælderrum
1,000,-
Super oplevelse. Opgaven udført hurtigt og som planlagt. Der blev ryddet pænt op bagefter.
Hækkeklipning
950,-
Super flot og omhyggeligt arbejde, kan klart anbefales!
Fjernet affald - pakket og sorteret
450,-
"Til tiden, perfekt."
Affald på paller til bortkørsel
550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
(i alt 12 min) Køre glasbord til genbrugsplads
325 kr
Nærum
Et glasbord på 140 cm længde x 80 cm bredde x 52 cm højde skal hentes og bæres ud og køres til genbrugsplads ca. 3 minutters kørsel fra lejligheden (850 meter). Glasbordet er lidt tungt, så kræver to personer bærer det. En meget hurtig og nem opgave. Jeg kan desværre ikke hjælpe pga. dårligt helbred!
Rodfræsning og fjernelse af jord
2,000 kr
Nærum
Vi har fjernet en stor visen rhododendron, og har herefter fundet en del mindre stammer (ca 10 cm i diameter) vi ønsker at få rodfræset. Vi kan ikke se hvor mange stammer der befinder sig under jorden, men vil skyde på omkring 5 stk. Derudover er der jord vi ønsker kørt væk (under 1 kubikmeter). Jorden skal køres til nærmeste losseplads, som befinder sig 1,5 km væk.
Transport og fjernelse af trampolin
800 kr
Nærum
Stor og tung sportstrampolin skal flyttes fra matrikel og bortskaffes. Den skal adskilles og skal køres til en genbrugsstation.
bortskaffelse af haveaffald
759 kr
Nærum
Afklip fa hække og buske samlet i en dynge i indkørslen. Mængde ca. 2x1x1 meter. Der kan bakkes ind i indkørslen med en ladvogn eller trailer.
Bortkørsel af haveaffald og fliser
1,460 kr
Nærum
Bortkørsel af haveaffald, fliser, afskåret træstykker, 2 Metal reol + småting . cirka en trailer fuld 🍀 Der skal medbringes trailer. fliser bliver smadret i mindre stykker. træstykker ikke over 1 m og 20 + 1 masse rester. vil tro det er fylder hele traileren. det kan smides over hækken med traileren på den anden side ❓
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i nærum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!