
Se profil
Michael F..
Værløse
Seneste Anmeldelse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Rødovre
"awesome! 5/5"
Info

Se profil
Rødovre
"Alt udført som aftalt 🙌🏽"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info

Se profil
Rødovre
"Luksus"
Info
Se profil
Frederiksberg
"Super fint"
Info

Stor anbefaling herfra. Opgaven blev taget ind med kort varsel, han var der til tiden og udførte opgaven effektivt.
Afhentning af haveaffald
1.300,-

Hurtig og Effektiv
Bortskaffelse af skab.
500,-

-
Bortskaffelse af legehus
800,-

Fik en aftale hurtig. De kom til den lovede tid. Var hurtig færdige 😊
Afhentning af seng og sofa
986,-

Perfekt mange tak for hjælpen 👌
Afskaffelse af 3 personer sofa med chaiselong
550,-

Perfekt tak 👌
Aflevering en stor pose ting til genbrugsstation
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Hjælp til tømning af lejlighed.
1.500 kr
Jeg har en stue lejlighed der skal tømmes og 99% af tingene skal på genbrugspladsen. Du må også gerne beholde de ting du gerne vil have og har du en bil/kassevogn er det en kæmpe fordel. Lejligheden er fuldt møbleret. Det er en 2 værelses + kælder. Langt de fleste møbler kan stilles til storskrald, så det er primært løsøre der skal på genbrugspladsen og sorteres.
Løft en vaskemaskine ned fra 2. sal og køre den på lossepladsen (bortskaffelse)
350 kr
Der er en vaskemaskine (almindelig størrelse) der skal demonteres og hentes i en lejlighed på 2. sal (hvor der er trapper). Man skal være to personer til opgaven, da maskinen skal bæres ned. Derefter skal vaskemaskinen køres på genbrugspladsen. Der kører man selv ud og afleverer maskinen på genbrugspladsen - der ligger en i Valby. Man skal derfor medbringe en bil, som kan indeholde en vaskemaskine. Jeg vil være tilstede når man henter den i lejligheden. Men I skal bære den ned.
Dybderengøring af 8 kvm køkken
1.990 kr
Jeg søger en fuld, detaljeret og intensiv hovedrengøring af mit køkken. Køkkenet er kun 8 kvadratmeter, men der er betydelige mængder indgroet fedt og snavs på mange overflader, inklusive områder der kræver rengøring i flere højder: gulvniveau, ståhøjde og oven på overskabene. Det er vigtigt, at rengøringen udføres grundigt og helt ned i de små detaljer, så alt bliver fuldt affedtet, rengjort og efterlades friskt, lugtfrit og hygiejnisk. 1. Ovn - Indvendigt og udvendigt - Riste, bageplade, glas, hængsler og gummilister - Fjernelse af brændt fedt og fastbrændte rester 2. Emhætte / udsugning - Indvendigt og udvendigt i alle tilgængelige områder, inklusiv ind i kanalen når filtret fjernes - Fedtfilter som skal affedtes grundigt - Alle metaloverflader, beslag, hængsler og gasfjeder - Undersiden af emhætten - Hele toppen af emhætten (aktuelt meget fedtet) 3. Vægge og overflader - Vægge omkring komfur og madlavningsområder (stænk, røgfilm og fedtlag) - Bordplader og øvrige arbejdsflader 4. Skabe - Skabsfronter - Overskabe - Indersiden af skabe hvor det er muligt - Udvendige flader - Toppen af overskabene (meget støv og fedtophobning) 5. Kanter, hjørner og smalle områder - Mellem ovn, emhætte og vægge - Langs fodpaneler og lister - Omkring rør og installationer - Bag og omkring hårde hvidevarer, hvis det er muligt at komme til 6. Yderligere detaljer - Rengøringen skal udføres i tre højdeniveauer: - Gulvniveau (fodpaneler, hjørner og kanter) - Ståhøjde (bordplader, skabsfronter, komfurområde, kanter på ovn og emhætte) - Topniveau (overskabe, topflader, oven på emhætten) - Emhættens ventilations- og metalfiltret skal vaskes grundigt - Alle fedtpletter, snavsområder og klistrede overflader skal fjernes helt - Alle metal-, træ- og malede overflader skal affedtes og efterlades rene og uden striber
Hjælp til at bortskaffe sofa
400 kr
Vi skal have bortskaffet en tung sofa der skal på lossepladsen. Senest i morgen mandag den 1.12. tidlig kl. 7.30. Sofaen har følgende mål: Dybde: 112 cm Højde: 74 cm Bredde: 220 cm Sofaen er ekstra tung fordi den har en motor i. Den står i stueetagen i en villa i Vanløse. Skal bæres ned af en trappe på 3 trin. I skal aflevere den på lossepladsen. Jeg tror ikke den kan skilles ad.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i vanløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i vanløse, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790,00,- til 3.130,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!