
Se profil
Michael F..
Værløse
Seneste Anmeldelse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Verifikationer
Info

Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Rødovre
"awesome! 5/5"
Info

Se profil
Rødovre
"Alt udført som aftalt 🙌🏽"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info

Se profil
Rødovre
"Luksus"
Info
Se profil
Frederiksberg
"Super fint"
Info

Stor anbefaling herfra. Opgaven blev taget ind med kort varsel, han var der til tiden og udførte opgaven effektivt.
Afhentning af haveaffald
1.300,-

Hurtig og Effektiv
Bortskaffelse af skab.
500,-

-
Bortskaffelse af legehus
800,-

Fik en aftale hurtig. De kom til den lovede tid. Var hurtig færdige 😊
Afhentning af seng og sofa
986,-

Perfekt mange tak for hjælpen 👌
Afskaffelse af 3 personer sofa med chaiselong
550,-

Perfekt tak 👌
Aflevering en stor pose ting til genbrugsstation
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Hjælp til tømning af lejlighed.
1.500 kr
Jeg har en stue lejlighed der skal tømmes og 99% af tingene skal på genbrugspladsen. Du må også gerne beholde de ting du gerne vil have og har du en bil/kassevogn er det en kæmpe fordel. Lejligheden er fuldt møbleret. Det er en 2 værelses + kælder. Langt de fleste møbler kan stilles til storskrald, så det er primært løsøre der skal på genbrugspladsen og sorteres.
Løft en vaskemaskine ned fra 2. sal og køre den på lossepladsen (bortskaffelse)
350 kr
Der er en vaskemaskine (almindelig størrelse) der skal demonteres og hentes i en lejlighed på 2. sal (hvor der er trapper). Man skal være to personer til opgaven, da maskinen skal bæres ned. Derefter skal vaskemaskinen køres på genbrugspladsen. Der kører man selv ud og afleverer maskinen på genbrugspladsen - der ligger en i Valby. Man skal derfor medbringe en bil, som kan indeholde en vaskemaskine. Jeg vil være tilstede når man henter den i lejligheden. Men I skal bære den ned.
Dybderengøring af 8 kvm køkken
1.990 kr
Jeg søger en fuld, detaljeret og intensiv hovedrengøring af mit køkken. Køkkenet er kun 8 kvadratmeter, men der er betydelige mængder indgroet fedt og snavs på mange overflader, inklusive områder der kræver rengøring i flere højder: gulvniveau, ståhøjde og oven på overskabene. Det er vigtigt, at rengøringen udføres grundigt og helt ned i de små detaljer, så alt bliver fuldt affedtet, rengjort og efterlades friskt, lugtfrit og hygiejnisk. 1. Ovn - Indvendigt og udvendigt - Riste, bageplade, glas, hængsler og gummilister - Fjernelse af brændt fedt og fastbrændte rester 2. Emhætte / udsugning - Indvendigt og udvendigt i alle tilgængelige områder, inklusiv ind i kanalen når filtret fjernes - Fedtfilter som skal affedtes grundigt - Alle metaloverflader, beslag, hængsler og gasfjeder - Undersiden af emhætten - Hele toppen af emhætten (aktuelt meget fedtet) 3. Vægge og overflader - Vægge omkring komfur og madlavningsområder (stænk, røgfilm og fedtlag) - Bordplader og øvrige arbejdsflader 4. Skabe - Skabsfronter - Overskabe - Indersiden af skabe hvor det er muligt - Udvendige flader - Toppen af overskabene (meget støv og fedtophobning) 5. Kanter, hjørner og smalle områder - Mellem ovn, emhætte og vægge - Langs fodpaneler og lister - Omkring rør og installationer - Bag og omkring hårde hvidevarer, hvis det er muligt at komme til 6. Yderligere detaljer - Rengøringen skal udføres i tre højdeniveauer: - Gulvniveau (fodpaneler, hjørner og kanter) - Ståhøjde (bordplader, skabsfronter, komfurområde, kanter på ovn og emhætte) - Topniveau (overskabe, topflader, oven på emhætten) - Emhættens ventilations- og metalfiltret skal vaskes grundigt - Alle fedtpletter, snavsområder og klistrede overflader skal fjernes helt - Alle metal-, træ- og malede overflader skal affedtes og efterlades rene og uden striber
Hjælp til at bortskaffe sofa
400 kr
Vi skal have bortskaffet en tung sofa der skal på lossepladsen. Senest i morgen mandag den 1.12. tidlig kl. 7.30. Sofaen har følgende mål: Dybde: 112 cm Højde: 74 cm Bredde: 220 cm Sofaen er ekstra tung fordi den har en motor i. Den står i stueetagen i en villa i Vanløse. Skal bæres ned af en trappe på 3 trin. I skal aflevere den på lossepladsen. Jeg tror ikke den kan skilles ad.
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en handyhander, der kan komme og afhente din seng, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer afhenteren ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Hos Handyhand hjælper vi gerne med eventuelle aflysninger, men det anbefales i første omgang at følge trinene ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte sengeafhenter, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.
Når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til f.eks. flytning eller transport af senge eller madrasser.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg, når du søger hjælp til f.eks. afhentning og transport af en seng.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i vanløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i vanløse, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790,00,- til 3.130,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!