Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Anden gang vi har fået hjælp af Mohammad og endnu en gang en fornøjelse. Hurtig svartid, effektiv i udførelse og meget venlig. Stor anbefaling herfra."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Anden gang vi har fået hjælp af Mohammad og endnu en gang en fornøjelse. Hurtig svartid, effektiv i udførelse og meget venlig. Stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Super"
København N
"Effektivt og virkelig veludført opgave."
Rødovre
"Behagelige og imødekommende mennesker, kan varmt anbefales"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Ballerup
"Godt arbejde udført"
Gentofte
"Rigtig fint arbejde"
Roskilde
"Fantastisk service"
"Mads rykkede ud med det samme, og udførte et effektivt og flot stykke arbejde."
Vi vil gerne have et tilbud på at få taget fliser op, og bortkørt dem til genbrugsstationen. Arealet
2,500,-
"Perfekt"
Køre træ til genbrugspladsen
499,-
Super sød og venlig, alt efter aftalen 👍
Afhentning af sofa til storskrald
390,-
Kan på det varmeste anbefale David der løst min opgave. Han kom på aftalte tid, er super effektiv og rigtig sød
Afhentning af møbler til storskrald
600,-
Effektivt og hurtigt arbejde!
Afhentning og bortskaffelse af haveaffald
2,500,-
Arpy er super sød og meget flittig. Min haverod /opgave var stor og genstridig, men med rodfræseren gik det :)
Fjernelse af trærod
1,750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af jord
1,500 kr
Ballerup
Bortskaffelse af 4 poser big bag jord, samt en jordhøj på en presenning. Der skal selv medbringes relevant værktøj, så bil med trailer, spande og skovl? Det er lige til at parkere ved siden af.
Køre træplader væk
210 kr
Ballerup
Kør blot træplader væk på en trailer
Garden leaf removing /move the sand bags / Garden waste removal and Disposal
1,800 kr
Ballerup
Hi , 1, The task is to remove all the fallen leaves from the garden 1100m2 and fallen apples. 2, Also there is a big sack of mud in car garage which needs to be moved behind the garden. The garden waste leaves and apples to be taken away and dispose same day. Thank you
Fjerne tagplader
Ballerup
Jeg har fjernet mit tag som var tagplader med asbest. Der er ca 88.stk og 22 tagrygnigner, samt 5 poser med blandede affald som skal køres til deponi. Det er pakket på 2 paller, i Asbestaffalds eget big bags som er forseglet. Det skal blot hentes og køre væk. Pallerne står ved vejen og er lige til at komme til.
Skal smide gamle møbler ude
1,500 kr
Ballerup
En 3 pers sofa 50 kg og sofa bord 75 kg,som skal løfte over en kommende et skrivebord 50 kg som skal skilles ad med værketøj og en 1 pers seng 50 kg, og en gamle computer og skærm ca 30 kg, og 2 kasse skral der er trappen og elevator
Hente sofa +samt komme af med min gamle
400 kr
Ballerup
Jeg står og mangler en sofa akut og har derfor fundet et godt tilbud på Den Blå Avis. Da jeg ikke har nogle der kan hjælpe, så mangler jeg nogen, som kan hente og levere den nye til mig samt komme af med min gamle sofa. Begge sofaer befinder sig i Ballerup. I min bebyggelse har vi en storskralds plads. Jeg fortæller selvfølgelig hvor den er når vi kommer dertil. Jeg bor på 2. Sal, og pt venter jeg på yderligere info fra sælger. Ligenu mangler jeg bare dig til at hjælpe så jeg kan sige endeligt ja til sofaen 🙏🏻❤️
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i ballerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i ballerup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 590.00,- til 2,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!