Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Maribo
"Godt arbejde, og følger aftaler til punkt og prikke!"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Toreby L
"Godt arbejde, og til tiden ."
Robert og Karina fik opgaven og vi aftalte de skulle komme søndag formiddag men de kom først henad eftermiddagen da der var et uheld og derfor kunne de ikke nå at fjerne det hele derfor aftalte vi de skulle komme igen onsdagen efter da de har lukket i vores genbrugsplads mandag og tirsdag men jeg hørte intet fra dem selvom jeg skrev onsdag flere gange og først da jeg skrev at jeg ville annullere opgaven reagerede de og vi aftalte så de skulle komme lørdag hvilket de gjorde. De tog næsten alt og var både hurtige effektive men der var stadig to store bunker grene tilbage som ville tage ret så lang tid at blive færdige med så vi aftalte så i stedet at de kunne beskære nogle af mine træer og så vill denne opgave være slut.
Haveaffald og byggeaffald
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af dødsbo og efterfølgende rengøring
6,000 kr
Sakskøbing
Rydde og slutrengøre dødsbo Lejligheden skal ryddes og gøres afleveringsklar. Se vedhæftede PDF for størrelse og forklaringer. PUNKTLIGHED Punktlighed er en prioritet for mig. Hvis du ved at du ikke kan komme til tiden så lad være med at byde på opgaven. STØRRELSE Stue, soveværelse, køkken, tagterrasse, balkon, spisehjørne, gang, pulterrum. Ca 150m2 bolig Ca. 50m2 tagterrasse Ca. 30m2 pulterrum STAND Meget pænt, ordentligt og rent. Samme med pulterrum GENSTANDE Jeg beder en Marskandiser om at byde på boet. Jeg regner med at en del af indboet bliver solgt, men ikke det hele. Normalt indbo. Mange fine samleobjekter. Opgave-udføreren er velkommen til at sælge objekter der ikke køres til genbrug. ADGANG Lejligheden ligger på første sal med adgang via tagterrasse Der er en elevator-stol monteret på trappen man kan bruge til at flytte tunge ting AFFALD Alt skal køres til genbrug. Opgave-udføreren er velkommen til at beholde hvad man har lyst til. RENGØRING Lejligheden skal ryddes og slutrengøres efter tømning. VÆRKTØJ Medbring almindeligt håndværktøj til nedtagning. af lamper, billder, ledninger osv Håndværktøj forefindes i lejligheden Rengørings materiale forefindes i lejligheden PRIS Jeg er ikke interesseret i betaling udenom Handyhand, eller at betale beløb ud over hvad der bliver aftalt her. Der bliver ingen drikkepenge, ingen ekstragebyrer og ingen separate opgaver. Alt hvad der står i beskrivelsen skal laves. Prisen skal indeholde rydning og rengøring af lejligheden - inkl nedtagning af lamper, kabler mm. Når I går derfra er lejligheden klar til aflevering. Prisen jeg accepterer er den jeg betaler når vi skilles når lejligheden er afleveringsklar.
Bortskaffelse af storskrald
1,887 kr
Sakskøbing
Da vi er flyttet og har sorteret er der en masse ting der skal smides ud fra hjemmet af af både møbler små som store og nogle er tunge og både småog store genstande
Nedbrydning og bortkørsel af gammel hønsegård
1,500 kr
Sakskøbing
Jeg skal have revet en gammel hønsegård ned og kørt væk. Alt skal fjernes og køres bort
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i sakskøbing til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i sakskøbing, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,500.00,- til 5,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!